Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Jak používat protein a co s jídelníčkem?
Autor Zpráva
CenturionII

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2015 21:57

Dobrý den, začínám cvičit ve fitku.Je my 18,měřím 193,vážím 100 kg.Koupil jsem si protein a chci se zeptat zda ho používat i když necvičím,kolikrát denně? Četl jsem že v den tréninku bych měl přijmout cca 160g bílkovin a když necvičím tak 80g,je to pravda?A pak ještě na jídelníček.Nepomohl by jste my někdo?Jsem začátečník.Našel jsem jídelníček ale tam je svačina už od 6 ráno.Když jsou prázdniny spím tak do 8-9h.Jakou stravou bych měl začít? Po tréninku mám hned vypít protein nebo nejdřív sníst banán na sacharidy? Potřebuji vypracovat tělo ale nevím jak účinně začít.Jsem zmatený :/ Předem děkuji za pomoc.
Padawan

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2015 10:46

Jestli máš 100 kg na 193, tak máš nadváhu, tudíž je nejlepší jet silovej tréning třeba 45 minut a pak si hned dát 30 minut kardio, abys spálil tuky. Měl bys mít 160 g bílkovin každej den, 80 je málo. Protein je jen doplněk, používej ho pokud to nejsi schopnej ujíst na normálním jídle. Jídelníček bude v tvém případdě asi nejdůležitější, napiš přesný rozpis jak momentálně jíš a pak ti tady můžeme poradit dál.
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 16 Srp 2015 10:24

Ahoj presne ako napisal Padawan. Neodporúčam stravovanie podla hociakeho jedalnicka na internete. Kazdy sme iny, ina stavba tela, vyska ,vaha, ine ciele atd Dohovie pre koho bol ten jedalnicek urceny atd S proteínom je ideálne začať, keď máš už vytvorený jedálnicek, spocítane vnom vsetky ziviny (bielkoviny, sacharidy, tuky) a potom ked zistis, ze bielkovin tolko zjest nedokazes, tak siahnut po proteine ako rychlom zdroji bielkovin
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?