Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Moc kardia - úbytek svalů?
Autor Zpráva
loop

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2015 18:15

Zdravím, váha 83 kg, výška 185 cm,20 let. Jsem začátečník, možná lehce pokročilý. Cvičím každý den dopoledne cca 45 minut, jeden den ramena biceps triceps, další den záda prsa. Břicho každý den večer. Snažím se vyrýsovat. Mám ale trošku problém, jezdím nyní 3 měsíce do práce na kole denně 10 km tam a 10 zpět. V tom horku náročné + do toho ta posilka a bojím se aby si tělo nezačalo brát energii ze svalů. Jak to co nejvíce omezit? Včera sem najel na 2 týdenní zkoušku sacharidových vln, jsem zvědavý jestli uvidím výsledky. Co se týká stravy tak hodně vajíček, tuňák v konzervě, rýže, kuřecí, hovězí, zelenina, protein, řecké jogurty,vločky . Samozřejmě sacharidy ted dávkuju právě dle těch vln. Ještě mám dotaz a to, jestli je místo rýže vhodné použít občas těstoviny. Díky za odpovědi, hezký den.
cavic

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2015 00:14

BCAA? Možná?
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2015 08:12

Je fajn, ze ses do toho tak oprel, ale cvicit kazdy den je k nicemu, svaly rostou pri odpocinku, cvicenim sval poskodis a v dobe odpocinku se pak dava do kupy a roste, takze 3-4 treninkove jednotky tydne bohate postaci.Je taky hezke, ze jezdis na kole, ale proto nemuzes vynechavat trenink nohou, ktety ma vliv na rust celeho tela. Take mi unika smysl sacharidovych vln u zacatecnika. Proste si stanov konstantni davku sacharidu a pokud vaha nepujde po tydnu dolu o 0,5 kg-1 , tak jejich davku sniz.
MatejZ

Moderátor
# Zasláno: 19 Čvc 2015 10:27