Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Moc kardia - úbytek svalů?
Autor Zpráva
loop

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2015 18:15


Zdravím, váha 83 kg, výška 185 cm,20 let. Jsem začátečník, možná lehce pokročilý. Cvičím každý den dopoledne cca 45 minut, jeden den ramena biceps triceps, další den záda prsa. Břicho každý den večer. Snažím se vyrýsovat. Mám ale trošku problém, jezdím nyní 3 měsíce do práce na kole denně 10 km tam a 10 zpět. V tom horku náročné + do toho ta posilka a bojím se aby si tělo nezačalo brát energii ze svalů. Jak to co nejvíce omezit? Včera sem najel na 2 týdenní zkoušku sacharidových vln, jsem zvědavý jestli uvidím výsledky. Co se týká stravy tak hodně vajíček, tuňák v konzervě, rýže, kuřecí, hovězí, zelenina, protein, řecké jogurty,vločky . Samozřejmě sacharidy ted dávkuju právě dle těch vln. Ještě mám dotaz a to, jestli je místo rýže vhodné použít občas těstoviny. Díky za odpovědi, hezký den.
cavic

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2015 00:14


BCAA? Možná?
maacher

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2015 08:12


Je fajn, ze ses do toho tak oprel, ale cvicit kazdy den je k nicemu, svaly rostou pri odpocinku, cvicenim sval poskodis a v dobe odpocinku se pak dava do kupy a roste, takze 3-4 treninkove jednotky tydne bohate postaci.Je taky hezke, ze jezdis na kole, ale proto nemuzes vynechavat trenink nohou, ktety ma vliv na rust celeho tela. Take mi unika smysl sacharidovych vln u zacatecnika. Proste si stanov konstantni davku sacharidu a pokud vaha nepujde po tydnu dolu o 0,5 kg-1 , tak jejich davku sniz.
MatejZ

Moderátor
# Zasláno: 19 Čvc 2015 10:27


Dávaj si po 3-5 g bcca predtym než vysadneš na bike a potom čo z neho zosadneš .... určite by si si mal nechať v týždni 1-2 odpočinkové dni .... tak aby si mal po odcvičení nejakej partie pauzu aspoň 2 dni než ju pojdeš cvičiť znova. To platí aj pre brucho ... radšej než milion opakovani každy deň ... jeden deň s poriadnou váhou a nechať ho zregenerovať.


IFBB Men's Physique athlete
loop

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2015 15:52


Beru Whey protein Super Advanced, tam se píše 12g BCAA. To nestačí nebo to funguje nějak jinak když je to v proteinu? Já necvičím každý den jakoby naplno, napsal jsem to špatně. Jeden den třeba stroje činky, další den jen nějaké celkové zpevnění s vlastním tělem. Nic mě nebolí, myslím že regeneruju dobře.
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 23 Čvc 2015 11:18


Tych 12g bcaa je na dávku proteinu, či na 100g? predpokladam, ze protein davas az po cvicceni, cize pred treningom by sa ti tie bcaa určite zišli
a ak necvicis naplno, tak len vlastne tak vyplnaš svoj volny čas? ikeď takto som "cvičila" tiež na začiatku a myslela som si ze booze jak ja makam a aku budem mat brutalnu postavu, no keď po cca roku a pol boli len minimalne zmeny, tak mi došlo,že to nie je okej Ikeď samozrejme neviem aky je tvoj ciel, no hodnotím to podla seba, že vtedy som cvičila 6-7x do týždna štýlom "aby sa nepovedalo" a potom som to vymenila za tréning 3-4x do týždňa, ale poriadny a výsledky boli po troch mesiacoch také, že doteraz sa mi tomu nechce veriť
loop

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2015 05:42


BCAA jsem pořídil a opravdu se cítím líp, přestal sem s cvičením každý den ,,polehku" 45 minut a raději 4krát týdně přes hodinu jedu. Ještě mám poslední dotaz, možná trochu odlišný od všech tady. Za 3 týdny se chystám s přáteli na 14denní trip po USA...jen auto a stan. Dost mě to děsí ohledně stravy a cvičení. Přátelé bohužel nejsou takový ,,blázni" a hodlají se stravovat po fastfoodech a podobně. Nemáte někdo nějaký tip co si připravit za jídlo? nebude k dispozici lednička ani nic podobného. Nebo co jíst abych nedal tělu hned zářez v podobě burgerů a podobně. Nejraději bych zůstal u rýže
maacher

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2015 16:00


verim , ze ruznych bister, kde se da sehnat ruzne masove smesi s ryzi a plnene wrapy , bude v Usa hodne. Jinak klasicke susene maso, proteinove napoje a tycinky, smesy orechu a suseneho ovoce. Obchodu tam taky bude dost, pecivo, mlecnevyrobky, sunky, ryzove kolacky. Vzdy se da vybrat i rozumna varianta jidla, i v mc donaldu.
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 29 Čvc 2015 21:22


Ja som práve teraz na dovolenke a nakúpila som si proteín kexov plno, tuniakov a roznych konzerv s rybami,či kuracím masom, samozreme proteín, vločky, ktým si vždy môžeš kúpiť malý jogurt a ide to
Padawan

Člen
# Zasláno: 30 Čvc 2015 14:08


Lucko, většinou když letíš do USA, tak s sebou nechceš tahat další kufr plnej konzerv a kuřecího...
maacher

Člen
# Zasláno: 31 Čvc 2015 09:08 - Změnil/a: maacher


hlavne v Usa je to co se tyce potravin raj, az tam vlezes do marketu, tak nebudes chtit vyjit
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 2 Srp 2015 12:18


no tak si to kupis tam
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist