Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Nemám páru kam zařadit :(
Autor Zpráva
DandaPanda

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 18:50


Zdravím,

prvně se omlouvám, že vůbec nevím do jaké skupiny to zařadit, neboť je to více věcí najednou.

Potřeboval bych poradit - Je mi 18let, měřím 179cm, a vážím 95kg.

Jde mi o to, že v podstatě mám celkem Milana a potřeboval bych shodit cca 10-15kg. Takže bych potřeboval poradit ohledně hubnutí a tréninku, jelikož bych chtěl shodit ten tuk, ale stále uchovat svojí svalovou hmotu nebo eště více nabrat svalovou hmotu. Přemýšlel jsem, že bych jel nějaké objemové/silové cvičení 4x týdně - po, st, pátek a sobota o středě a sobotě po tréninku si dát kardio/HIIT. Potřeboval bych poradit jestli teda jet objem/sílu nebo klasiky na rýsování.

Další otázka se týká stravování chtěl bych si nasadit celkem vysokou laťku a chtěl bych zhubnout cca těch 10-15kg do půl roku . Ale nevím jestli jíst těch půl roku dietovou stravou.. takže méně sacharidů více bílkovin ?

Do třetice suplementace - jaké suplementy zařadit pokud vím, tak Gainery asi kvůli vysokému obsahu cukru pro hubnutí není dobré tak jestli, zařadit nějaký protein, bcaa na udržení nějaký vitamíny ?

Předem děkuji za posouzení, rady, názory, kritiku.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:28


Ahoj, rady, které jsem rozdal v jiných tématech se týkají i Tebe, takže Tě poprosím se tam proklikat. V jednotlivých sekcích najdeš i spoustu článků. Ohledně Tvého dotazu, jestli posilovat na objem, nebo rýsovat, mám následující radu. Cvič na sílu. Snaž se stát velkým a silným. Staneš se i svalnatým a hubeným. Tyhle věci jdou ruku v ruce. Tuk se spaluje ve svalu. Čím víc mytochondrií (svalů), tím míň tuku. Z cukrů (gaineru) po tréninku se nepřibírá do tuku, fyziologicky to totiž není možné, takže se toho neboj. Je to naopak velmi důležitý, po tréninku hodně cukrů přijmout. Přečti si ty články.


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:38 - Změnil/a: kuceraz


Čau, prvně k suplementům, gainer bude zbytečnej, protein se určitě hodit bude. BCAA jsou jen komerčně nafouknutý, ve skutečnosti nemají ani náhodou takový efekt, jaký je udávaný, na ty se vykašli. Vitamíny určitě kup, při posilování se jejich spotřeba zvyšuje několikanásobně. Není od věci koupit i nějaký minerály (zinek).

Jídelníček:
Rozhodně drž sacharidy o něco stáhni (odhadem tak na 2,5g/kilo váhy), bílkoviny výše. Pro příklad, při svý váze 78kg jsem zkoušel rýsovat, denně jsem dával 200g sacharidů a váha dolů šla.
Po tréninku hodinu noc nejez a pak si dej jen protein, pokud ho nakonec pořizovat nebudeš, tak bílkoviny bez sacharidů.
Docílíš tím toho, že tělo bude obnovovat cukr pro svaly z tuků.

Trénink:
Menší váhy, víc opakování, ale oboje nastavit tak, abys neměl svalovku, tj. druhý den po tréninku tě svaly nesmí bolet, bolest tě nesmí v ničem omezovat. Poškodil by sis je a hůř by se při rýsovacím jídelníčku obnovovaly.
Po tréninku si dej na 30-45minut kardio s lehčí tepovou frekvencí. Bude se spalovat tuk. Při vysoké tepovce by se místo tuku spalovaly svaly. Na netu nebo tady na fóru se kdyžtak nechá zjistit, kolik přesně ta tepovka má být.

Ve volné dny klidně můžeš dát HIIT, dobrá je třeba Tabata. Tyhle intenzivní tréninky způsobí dlouhodobý nedostatek kyslíku ve svalech a údajně pálí tuk po x hodin po tréninku.

Já jsem při tréninku jsem snížil váhy (55-60% maxima), přidal opakování. Po tréninku jsem nestíhal kardio, dělal jsem tabatu. 4 dny tréninky, dva dny pouze tabata a jeden den volno.
Plus jedna malá rada, při rýsování je dobrý nezačít hned naplno, ale intenzitu pozvolna přidávat.

Legi:
S tím gainerem souhlasím i nesouhlasím. Je pravda, že po tréninku to do tuku nikdy nejde, ale proč neurychlit hubnutí tím, že po tréninku bude pálit přímo tuky? Podle mě lepší možnost.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:49


Tak jestli by byl cílem pouze shodit tuk, tak je to samozřejmě rychlejší cesta, jenže kolega chce nabrat svalovou hmotu a to se bez dostatku sacharidů prostě nedá. Taky si musíš uvědomit, že když tělu utneš bazální potřebu sacharidů, tělo postupně přepne do úsporného režimu a když je zase zvýšíš, tělo zase ztracené tuky rychle nabere zpět. Taky se s tím dost blbě cvičí a regeneruje.


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:53


Já jsem s tím problém neměl, důležité tam je správně nastavit váhy

Pokud chce současně nabírat, tak samozřejmě sacharidy mít musí, o tom žádná
DandaPanda

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 20:09


Dobrá takže, jedu normálně fullbody 4x týdně - 1.den vše 8x3, 2.den vše 4x6 70-80%, 3.den 3x9 65-70%, 4. den 3x12 cca 60-65 %

Takže kardio mám nechat po každém tréninku si dát kardio kolik cca 40minut běhání na rotopedu a časem zvyšovat třeba na 60min ? Něco sem tu pročetl o long steady kardiu, ale moc sem nepochopil, takže by bylo dobré dát třeba 45minut na běhacím páse takovej normální línej běh ? :D

Co sem propočetl tak mi vychází v tr.day 190g bílkovin, 380 sacharů, 66,5 tuků .
netr.day 142,5 bílkovin, 475 sacharů, 66,5 tuků

Sacharidy mám na 4g/kg , bílkoviny 2g/kg , tuky 0,7g/kg


Takže takhle, že bych jel to FB a hned poté si dát to kardio a po kardiu dát třeba ten gainer nebo dát nějakou tu pauzu jako hodinku ?

Jinak jídelníček teda na nabírání, bez snižování těch sachrů nebo to snížit o nějakej ten gram ?
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 20:40 - Změnil/a: kuceraz


Živiny počítej na kilo čistý, beztukový váhy, ale 475, i 380 mi přijde šíleně moc
Kolik máš % tělesnýho tuku?

Nene, to zvyšování intenzity bylo myšleno cca tak, že první týden dáš jednou kardio. Další týden dvakrát. Pak třikrát, potom začneš přidávat i v netréninkový dny tu tabatu..
Jde o to, že tělo si postupně zvyká a pak bys přestal hubnout

Po dosažení cílový váhy jen hodně, hodně pozvolna přidávej živiny a hlídej si jídelníček, jinak to zas nabereš

Ano, 45min normálního běhu na pásu bude ok
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 21:52


Jde o to, že tělo si postupně zvyká a pak bys přestal hubnout

Přesně tak, takže se ve finále totálně přetrénuješ, přijdeš o svalovou hmotu a upadneš do deprese. Ale je dobrý si to vyzkoušet. Osobní zkušenonosti jsou k nezaplacení.


42let @ 195cm @ 125kg
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2021 14:32


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2021 14:33


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2021 14:34


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2021 05:56


Psyc507.5PERFPERFEverRobiSideWins
RobePietBlacDelhGirlColuTurbGard
NileFamiJameMASTFritHarlSiguClar
TescFyodWillOralCleaOreaSinaVerg
XVIIGeraMarkChilFigaAntiNiveClea
SwinBertAlaiSympMartGarnAntoEURH
AmarBlooSisiGiovThraJessStefXVII
JackVisaXVIIthesWillCarlJoanElsy
SelaGirlJoseMontSideSimsPartVent
EdgaCessIdriMODOSylvLenoEvanZone
MorghiddArtsEduaErleZoneFaceMagi
FredCudd
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2021 05:57


ZoneHereGustZonePoinKotoRHINJohn
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneCoppJame
ZoneStouZoneReneZoneZoneRichAman
NortZoneJJPFDHChTORNHDMIMarkHANS
PorsFoshWALLJeweForeParaChicSpon
PoweFlipAdriARAGARAGXXIIAbnotrac
zeroCrayLuisKarlAliaIrinWALLJewe
WindMistWhatPhilViteAngeYarrJewe
OZONJethStreCitiAureHelgDiamKeen
ErleXVIIRosaMariHamdJaroErskJauc
KeviGAAPPeteAkirFadeLoveAdobVale
longWorl
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 17 Pro 2021 05:58


EditInclEyesRonyLestAllaMichDeut
inclErnsStudWilhMichFilmHTMLThis
WindWinaAuguSymbJoseXXIIMPEGFlyi
GranTORNTORNTORNLiveBellLittLive
GaryCathdoubElinBillIndeMangEngl
tuchkasThosAlex
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist