Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Rada ohledně cvičení
Autor Zpráva
Vlado15

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 17:05


Dobrý den, potřebuji poradit ohledně cvičení celého těla
je mi 15 let, vážím 68kg a měřím 173cm
snažím se cvičit každý den něco jiného, posiluju doma kde mam domácí bench+kladku a pár činek.
jedu tento trénink:

Pondělí: Nohy (přední a zadní strana stehen, hýždě)
Úterý: Bicps,triceps
Středa: Ramena, trapézy,prsa
Čtvrtek: Biceps triceps
Pátek: Prsa,
Sobota: Záda
Neděle: biceps triceps,prsa (podle času)


Abych byl přesnější tento trénink jedu teprve tak měsíc.
Dnes jsme ve škole dostávali téma,které máme mít zpracované ve formě přednášky do konce školního roku a učitel (tělocvikář) mi nabídl téma kulturistika, neváhal jsem a hned jsem si ho vzal poradil mi, abych se nafotil a přes ten půl rok se snažil co nejvíce nabrat svalů a trošku vypadat. nechci ho zklamat,takže mě zajímá jestli bych měl nejdříve ještě trošku nabrat alespon tak na 73kg,vyfotit se a pak se začít rýsovat?

Potom mam ještě jeden problém, že pravou ruku mám tak o cm a něco menší jak levou, přitom levá je slabší, ale při cvičení jí skoro vždy cítím víc jak pravou levá má 34,5 a pravá 33,7

děkuji za rady, pokud tomu nebudete rozumět rád vysvětlím
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 17:50


Ahoj, tak nabírání bude hlavně o jídle, tak klidně napiš jídelníček, at vychytáme chyby i tak.

V tréninku základní chyba mladých kluků, cvičí hlavně ruce (máš je tam 3x týdně) a zbytek jen jednou. Je potřeba tam mít hlavně minimálně 2x velké parite jako jsou nohy, záda, prsa, ramena a pak ten biceps a triceps. Nepíšeš břicho, tak si ho také aspoň 2x týdně dej.
Vlado15

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 18:04


Můj jídelníček je taky dost pozadu,ale přiblížím to
takže ráno před školou 100g kukuřičných lupínek = 70g sacharidů a 10g bílkovin
+ gainer = 31g sacharidů a 9g (nejsem si jistý)

o velké přestávce bageta se sýrem, salátem a šunkou
potom v tu 1.jedinu oběd, když příjdu tak si zacvičím potom si dám balíček rýže a pokud je tak kuřecí maso + gainer
večer ještě něco co dům dá, takže nějakou tu večeři od mamky to je tak v 7.
a před spaním ještě tvaroh

abych pravdu řekl nejsem moc kreativní a kdyby jste mi poradil jak si ten trénink seřadit, byl bych vám vděčný
Vlado15

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 18:06


ještě jsem zapoměl na oběd ve školní jídělně, kde se opravdu snažím jíst to nejlepší co tam nabízejí
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 19:59


Zkus, prosím, to jídlo systematicky seřadit do následujícího "formuláře"
Snídaně:
Svačina:
oběd:
Svačina:
večeře:
Druhá večeře (před spaním):

Nejlépe i porce a pak to spočítej celkově, kolik ti vyšlo bílkovin, sacharidů a tuků, aspon cca, at je od čeho se odrazit.

Pondělí: Nohy (víc předek)
Úterý: Záda, ramena (+ lehce trapézy) ,triceps
Středa: Prsa, biceps, břicho
Čtvrtek: Nohy (víc zadek)
Pátek: Záda, ramena, triceps
Sobota: Prsa, biceps, břicho
Neděle: Buď volno, at i někdy regeneruješ a nebo fullbody lehce, na každou partii jeden cvik, středně těžce, tak 3-4 série
Vlado15

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 20:13


Moc se v těch hodnotách nevyznám, ale pokusím se

snídaně:kukuřičné lupínky 100g + 300ml mléka 70g sacharidů a 10g bílkovin+gainer 31g sacharidů a 4g bílkovin
svačina:bageta se šunkou a sýrem (to nevím)
oběd: obvykle rýže,těstoviny + kuřecí máso zhruba 60g sacharidů a 15-20g bílkovin
pak cvičím a po cvičení si dám zase gainer 31g sach. a 4g bílk, balíček rýže 60g sachar. a 7g bílkovin a syrové vajíčko 4g bílkovin

potom k večeři mám tak různě třeba toasty se šunkou

a druhá večeře tvaroh 28g bílkovin a 10g sacharidů a gainer 31g sach a 4g bílkovin


TAKŽE TO JE HRUBÝM ODHADEM 313g sacharidů a asi 90g bílkovin
balbi

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2014 20:24


Potřebuješ nabrat, tak si ted musíš to jídlo aspon oritentačně počítat, než se do toho dostaneš, aby jsi toho neměl málo.

Bílkoviny zhruba kolem 100-110g , sacharidy pro začátek dej třeba na 350g a uvidíš, drž to tak týden-dva a pak se zvaž a uvidíš, jak se váha mění, když nepřibíráš, tak přidej tak 50g sacharidů. Kdyby jsi přibíral moc rychle, tak lehce uber, aby to nešlo zbytečně do tuků, ale to nejspíš nehrozí.

Jinak určitě si počítej a zařazuj i tuky, těch se neboj, alespon okolo 60g aby si jich v tom jídelníčku měl, doplnovat je můžeš z ořechů, vajíčka, olivový olej, avokádo atd.
Vlado15

Člen
# Zasláno: 3 Říj 2014 15:49


Tak jsem to navýšil a docela mi to pomohlo
přibral jsem 1,5kg

Jenom bych už potřeboval poradit, nebo aspon dát typ.
Když cvičím tricepsy tak, mi po cvičení chybí pocit napumpování a bolesti
a když už tak, je cítím jenom trochu a jenom chvilinku..

Moje cviky
Francouzké tlaky s jednoručkami 5x12
bench-press s úzkým uchopem 5x12
tricepsová extenze s jednoručkami 5x15
kliky mezi lavicemi 4x10
a kladka


děkuju moc za jakoukoliv radu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Říj 2014 19:35


Pocit napumpování a bolest není známka toho, že to roste, nebo sílí. Ono záleží jestli ho dokážeš pořádně zapojit. Ve cvicích problém nevidím, problém musí být někde jinde. Zkus odcvičit trénink pod dohledem trenéra a uvidíš.


42let @ 195cm @ 125kg
loop

Člen
# Zasláno: 17 Říj 2014 13:59


Zdravím, nechci zakládat nové vlákno tak píši sem. Mám 20 let, 185cm , váha 80kg. Asi před 2 měsíci jsem byl na 86 kg, což se mi zdálo dost, teď je to opimální. Srazil jsem to především HIIT tréninky a upravenou stravou. Nyní jsem začal chodit do posilovny, a jelikož jsem omezený časově, tak chodím úterý, středa, čtvrtek...vždy lehce přes hodinu. Je lepší cvičit celé tělo? Zatím cvičím tak že si rozložím Biceps, Triceps .... břicho záda ... prsa ramena. Nevím jak se to nazývá v kulturistické řeči, ale chci se spíš vysekat než mít nafouklé celé tělo, tak jedu menší váhy více opakování. Jídelníček nijak nehrotím, jen jsem z něj vymýtil rychlé cukry a zařadil více mléčných výrobků. Díky za jakýkoliv podnět a radu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 17 Říj 2014 18:24


Tos udělal dobře.

Pro Tvoje cíle a při Tvých časových možnostech asi nic lepšího nevymyslíš. Samozřejmě bys mohl cvičit i celé tělo (fullbody). Při této intenzitě by to mohlo být i prospěšnejší. Jakmile ale zvedneš váhy, nebo pojedeš silovku, tak budeš mít problémy zregenerovat.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 5
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist