Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Dotaz ohledně tréninku
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
maacher

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 20:52


Proc vlastne chces radu, kdyz vlastne zadnou nechces ajen chces ujistit v tom, ze tvuj spatny treninkovy plan je dobry.
Koumak

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 21:22


Kdybych žadnou radu nechtěl,tak bych se neptal.
Něco jsem nachodil co mužu odcvičit jestli chceš poradit,tak budu rad.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 21:49 - Změnil/a: Fitnesak94


A) Mrtvy tah 5 x 5- 8
Přítahy horní kladky širokým úchopem k hrudníku 5 x 5- 8
bench na rovne lavici 5 x 5- 8
tlaky/bench na sikme 5 x 5- 8
upazovani na ramena ( stred) 5 x 5- 8
tlaky na ramena 5 x 5- 8

B)

Drep 7 x 5 - 8
vypady s jednoruc. cinkami 7 x 5 - 8
bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem 7 x 5 - 8
Francouzský tlak vleže 7 x 5 - 8
bricho
Koumak

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 22:21


Diky
Upažování s jednoručkami vestoje mysliš?A jakou intenzitou by si začinal serii?
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 22:39


Ja to jedu v sede oprenej o lavici. Jsou to ramena , takze jedu s mensima vahama a poradne pomalu s dobrou technikou mam na ten cvik 5kg jednoruc a max 7,5 ale zalezi kazdej da jinou vahu musis vyzkouset.
Koumak

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2015 23:20


Jedeš všechny serie ze stejnou vahou?
Koumak

Člen
# Zasláno: 7 Dub 2015 19:37


Co jsem četl mělo vy byt zvoleno pro takove opakovani 70 až 80% zavaži.Otazka zda jet všechny serie ze stejnym zavaži nebo postupně přidavat co dvě serie 70% 75% 80% což mi přide lepši
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2015 09:44


psal jsem 5 - 8 , takze to stridej jednou cvic s lehci vahou a 8 opak, jednou si naloz vic a dej jen 5.
Koumak

Člen
# Zasláno: 8 Dub 2015 13:31 - Změnil/a: Koumak


Jasne už chapu tak na 5 opakovani dam 80% a na 8 opakovani dam 70%.A pokuď bych časem jel od 1 až 3 opakovani pro silovy trenink,tak mužu dat od 80% do 100% pokuď se nemylim.
Koumak

Člen
# Zasláno: 19 Dub 2015 22:18


Tak to ještě překopu jelikoš jsem si koupil hrazdu,tak bych tam dal spiše ty shyby širokym uchopem a co jsem četl je dobre ktomu přidat přítahy velké činky v předklonu co na to řikaš?
Diky
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 20 Dub 2015 13:54


jo klidne muzes.
petre70

Člen
# Zasláno: 23 Dub 2015 18:10


Zdravím potřebuji poradit od někoho zkušeného. Potřebuji sundat břicho dolů a nějaké ty tuky. 5x týdně dělám kardio na orbitreku 1hod. Posiluji 3x týdně po -st -pá. Ve dnech posilování dělám 1hod kardio ,pak posiluji cca 45-60min a pak ještě 30min kardio. Teď ta otázka. Je ve dnech kdy posiluji to kardio užitečné nebo naopak škodí tomu posilování? Dělali by jste to jinak? Díky za rady.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 23 Dub 2015 19:04


Ahoj, ve dnech volna by jsi musel delat kardio vic jak hod aby jsi spaloval tuk, kardio pred treninkem je blbost , pokud teda chces nabirat taky svaly. cvic silove 3x4 tydne 1 hod a po treninku zarad kardio 20-30 min ale ne orbitrek dej si pas nebo kolo. Kdyz to nepujde tak spatne jis.
petre70

Člen
# Zasláno: 23 Dub 2015 19:21


Ahoj díky.Ona ta váha jde dolů i teď ,ale nerad bych posiloval bez efektu. Orbitrec proto,že ho mám doma. Zkusím tedy 3x týdně posilování a pak 30min kardio a ve dnech volna 1hod kardio na lačno.
Fitnesak94

Člen
# Zasláno: 23 Dub 2015 20:36


pokud jdes rano na lacno behat tak doba behu muze byt pomerne kratsi.
Koumak

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2015 22:12


Zdravim
Chtěl bych vyzkoušet HST trenink a potřeboval bych poradit seskladat treninkovy plan.Pojedu ponděli,středa,patek.
Seznam cviku ktere mužu odcvičit doma.
Stehna:Dřepy,zakopavani,předkopavani
Prsa:benchpress,benchpress šikmo,rozpažovani na lavici.
Zada:shyby širokym uchopem,Přitahy činky v překlonu.
Ramena:upazovani na ramena,tlaky s velkou činkou,tlaky s jednoručkami.
Trapezy:zvedani ramen
Biceps:Bicepsovy zdvih s velkou činkou ve stoje,bicepsovy zdvih s jednoručkami.
Triceps: Francouzsky tlak,kliky mezi dvěmi lavičkami,tricepsove zapažovani v předklonu.
Lytka:Vypony
Břicho:Zkracovačky,zvedani nohou.
Koumak

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2015 16:18 - Změnil/a: Koumak


Tak tu mam prvni nastřel a pojedu to v ciklu 12x2,10x2,8x2,6x2,5x2,4x2.
Za 6 tydnu dam tyden pauzu a chtěl bych vyzkoušet Korte trenink připadně jestli mate snim nějake zkušenosti,tak budu rad za každou radu.

HST.TRENINK
A,
1.Dřepy
2.Benchpress
3.Rozpažování na lavici
4.Přitahy velke činky v předklonu k hrudniku
5.Ramena tlaky s činkou
6.Zvedani ramen s jednoručkami
7.Bicepsovy zdvih s velkou činkou ve stoje
8.kliky mezi dvěmi lavičkami
9.Vypony
10.Zvedání kolen ve visu

B,
1.Předkopavani
2.Zakopavani
3.Tlaky na šikme lavici s jednoručkami.
4.Mrtvy tah
5.tlaky s jednoručkami ramena
6.Zvedani ramen jednoručkami
7.Bicepsovy zdvih jednoručkami
8.Francouzsky tlak
9.Vypony
10.Šikmé zkracovačky

c,
1.Dřepy
2.Benchpress
3.Rozpažování na lavici
4.Přitahy velke činky v předklonu k hrudniku
5.Ramena tlaky s činkou
6.Zvedani ramen s jednoručkami
7.Bicepsovy zdvih s velkou činkou ve stoje
8.kliky mezi dvěmi lavičkami
9.Vypony
10.Zkracovačky
<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist