Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Posilovací stroj
Autor Zpráva
Armin

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2014 12:20 - Změnil/a: Armin

Dobrý den

Mám dotaz - vážím cca 160 kg a potřeboval bych zhubnout. Existuje nějaký posilovací stroj, který bych během pěti minut nezničil?
Nechci se stát kulturistou, ani si budovat tělo, potřebuji jen zhubnout, jenže všechny stroje, které jsem viděl, měly nosnost maximálně 100 kg.

P.S.: Jsem naprostý totální úplný začátečník

Děkuji za všechny cenné informace a postřehy.
balbi

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2014 16:41

Zdravím,

můžeš třeba běhat, na to žádný stroj nepotřebuješ, ale jsou i rotopedy, které mají nosnost kolem 150kg, stačí jen hledat konkrétně (například heureka->rotopedy-> v parametrech vybrat nosnost).
Armin

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2014 18:48

Děkuji velice
Běhat není dobrý nápad, bo si zničím klouby (podle lékaře). A do rotopedu se mi popravdě moc nechce...
Proč vlastně píšu tenhle dotaz - viděl jsem dneska reklamu na posilovací stroj, na kterém se spíš klečí, než leží, nebo stojí, ale zase - má malou nosnost
Tak jsem myslel, jestli neexistuje nějaká alternativa kromě běhání a rotopedu. A pilulek, samozřejmě
balbi

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2014 19:17

Nemusíš běhat hned desítky kilometrů, stačí zlehka začít. Základ je upravit stravu, aby výdej byl vyšší než příjem. Všechny sladkosti, slazené vody pryč.
Pít vodu, čaje (neslazené), kávu můžeš též.

Můžeš i zařadit intenzivní tréninky, vyhledej si něco o HIIT.
Kokain

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2014 19:24

Pro tvou váhu bych asi doporučil box, popřípadě i s kopy. Je to dobrá aerobní činnost, kterou můžeš provozovat i doma bez čehokoliv, nemusíš boxovat hned do pytle.
Myslím, že běh skutečně není zdraví při 160kg.

Jen ten box není tak zábavný, když se do ničeho nebouchá.

Administrátor
# Zasláno: 3 Zář 2014 20:00

Začal by som s plávaním
Vaše odpověď