Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Nabirani svalu,shozeni pneumatiky
Autor Zpráva
Bukanec

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 00:09


Dobrý den,
nejprve bych Vám chtěl říct něco o mě a mých zkušeností s posilováním .

Je mi 22 let,před rokem a půl jsem po maturitě skončil s posilováním,které probíhalo cca rok a čtvrt,jednalo se o objemový trénink,skoro po celou tu dobu jsem bral monohydrat,sacharidak a bcaa . Po celou tu dobu jsem z 77kg vyšplhal na 100kg,díky kreatinu jsem měl i dost slitý krk,jako náš pan prezident . Ale po maturitě jsem přestal,chlastal,našel přítelkyni.Nyní jsem se s přítelkyní rozešel a chci začít znovu . Ovšem teď už nějakým rozumným stylem . Před měsícem jsem začal chodit do posilovny,3x trénink týdně,kromě mrtvého tahu cvičím všechny důležité cviky. Mrtvý tah necvičím z důvodu,že jsem ho necvičil dlouho a nechci si odrovnat záda . Ale abych se konečně dostal k tomu,proč píšu zde . Můj cíl je jednoduchý . Vzhledem k mým 197 cm a váhou 83,5 kg jsem poměrně hubený,není to nějaký extrém,ale zhubl jsem doopravdy dost . Ovšem pod pupkem mám doopravdy velkou pneumatiku . Když cvičím břicho,nebo když se podívám do zrcadla,tak první 4 hořejší břišní svaly i trochu jdou vidět,ale dole mám prostě gumu . Nikde jinde tuk nemám . Chci,abych začal znovu nabírat svaly a zároveň,aby guma začala mizet . Potřeboval bych poradit,jaký tréninkový plán,jídelníček mám vybrat,jestli byste mi prosím nějaký třeba na měsíc nemohli poradit,potom jaké suplementy si koupit,určitě vím,že protein a bcaa . Později možná zkusit kreatin (?),ale ne monohydrat,treba krealkalyn,na sílu . Momentálně můj jídelníček vypadá tak,že snídaně není žádná,potom oběd třeba 6 hodin po probuzení je něco tučného,potom třeba celý den nic a večer po práci o půlnoci něco kousnu . Pak mám teda dny kdy jím o hodně víc,sním toho ve volnu doopravdy dost .

Ve dnech volna bych si představoval že bych doma cvičil jen tak zlehka třeba 40 minut třeba břicho+kliky,jiný den třeba shyby o dřepy .

Děkuji moc za odpovědi
balbi

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 10:08


1. Mrtvý tah klidně cvičit opět začni, je to výborný komplexní cvik, pokud jsi ho už cvičil, tak pro tebe nebude problém se do toho dostat, začni s lehčí váhou, hlídej si techniku a bude to v pohodě.

2. Ta "pneumatika" na spodní části břicha může být i tím, jak jsi rychle zhubl, tak se kůže nestihla "přizpůsobit" a zůstala "povyslá" , buď se to časem správným jídelníčkem a cvičením srovná a nebo v některých případech (když je to fakt hodně), tak se s tím nic dělat nedá (jedině operace), ale pokud je to opravdu jen "pevný" tuk, je poznat, že to není kůže, tak opět správným jídlem a cvičením-pohybem se to spraví.

3. Určitě to chce vyřešit to jídlo, jíst tak 5-6x denně, vyvážené porce, převážně komplexní sacharidy, žádné sladkosti-sladké vody apod. To že nesnídáš a jíš až někdy po 6 hodinách je velká chyba.

4. Když protein, tak určitě něco kolem 80% bílkovin minimálně , minimum sacharidů. BCAA klidně koupit můžeš, ty se nikdy neztratí, zvlášt při redukci váhy jsou na místě.

5. Ve dnech volna si dej klidně břicho a můžeš i lehčí kardio, kolem 30 minut třeba, at pomůžeš tomu tuku dolů.
Bukanec

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 10:42


Dnes jsem k snídani měl musli,po 3 hodinách meloun, k obědu si dám zelí s masem , pak třeba vajíčka . Může být ? Nechci si úplně toto vše znechutit dietou která by mi nechutnala jinak jak poznám jestli jde o tuk nebo kuzi ?
balbi

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 12:42


Tak ono to musli není žádná sláva, zvlášt, pokud je nějaké zapékané, lepší musli ve smyslu vločky s kousky sušeného ovoce, oříšky atd.

To není o dietě, jde jen o to jíst kvalitní potravy v rozumné (pro každého individuální míře).

Ono by bylo dobré, kdyby jsi hodil foto, ale kůže je povyslá, je to takové volné, zatímco tuk je takové pevnější, drží to "tvar". Je možné, že je to i kombinace obojího, jak jsi hodně zhubl, tak to může být mírně povyslé a k tomu je tam i nějaký tuk.
Bukanec

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 13:04


Pokusím se něco nahodit . Jinak k snídani se teď budu nutit , nejsem zvyklej asi od zakladky snad . Vločky s ovocnym jogurtem bych mohl ?
balbi

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 17:37


Jo, to zní v pohodě, sice záleží opět jaký jogurt, protože většina je jen kupa cukru a nebo to jogurt nevidělo ani z vlaku, ale pořád lepší než nic.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist