Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / P90X a motivace
Autor Zpráva
Dejv4

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 18:29 - Změnil/a: Dejv4


Zdravím všechny, jsem začátečník, tělo povadlé, 185cm, 85 kg. Objevil sem na netu program P90X, četl jsem hromadu diskuzí a program vykazuje skvělé výsledky . Zatím cvičím 2 týdny, vím že výsledky půjdou vidět třeba po měsíci, ale pořád se na sebe dívám do zrcadla a čekám kdy uvidím změnu. Cvičím týden a ztrácím motivaci tím, že nevidím změny. Co děláte pro nabrání motivace? . Chci zpevnit tělo, něco málo shodit tuku. Po tom trenéniku p90x si vetsinou dám ještě několik serií na ruce a prsa s jednoručkama.Ráno snídám vločky, dopoledne především ovoce, nějaká musli tyčinka, na oběd se snažím maso. Večer 3 vajíčka, potom půlku vaničky tvarohu. Doporučili byste mi nějaké suplementy, které se hodí k treninku p90x? nechci se vloženě nafouknout, jen zpevnit tělo a vyrýsovat se trošku, s tím je spojené i to hubnutí samozřejmě. Kamarád mi doporučil kreatin, že se ty sval rychleji vyrýsují.Díky za rady
balbi

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 19:04


Rozhodně se na sebe nekoukej pořád. Nejlepší je se fotit třeba jednou za měsíc, to jsou pak hezky vidět změny
Myslím si, že k začátku nejsou suplementy potřeba, jde to i bez nich, stačí mít jen dobře zvládnutý jídlníček.
Uvidíš časem, jak se postava změní a jakým směrem ji budeš chtít dál vyvíjet a podle toho se pak o nich dá uvažovat, zatím makej a nevzdávej to!
Dejv4

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 19:11


Dobře. Jde se někdy dostat sem bez suplementů? URL
Při dodržování stravy a zvýšeného příjmu bílkovin, pravidelného cvičení především s vlastní vahou?

Jde mi o to že mě hodně zajímají tady tyto věci, hodně čtu články a ted sem se odhodlal začít cvičit, a občas si přečtu že bez suplementace je cvičení téměř k ničemu, tak nechci ztrácet čas a popřípadě nechat si doporučit nějaký suplement .
balbi

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 20:45


Tohle je strašně individuální, ale zrovna na tomto nevidím nic nemožného. Suplement není žádný zázračný prášek, je to prostě doplněk stravy toho, co ti v jídelníčku chybí (bílkoviny, sacharidy...). Takže ano, jde to i bez suplementů.

Určitě suplementy nejsou priorita.
Kokain

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 00:15


Abych pravdu řekl, než jsem začal brát suplementy, byl jsem víc vysekaný, než jsem teď.


____________________
Co nejde silou, jde větší silou.
balbi

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 10:00


Kokain
Tak jestli jsi začal brát kreatin (nebo cokoliv kde je ho větší množství), tak se nediv
Dejv4

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 19:11


Kokain: do toho kreatinu určitě nepůjdu, sem začátečník. Snažím se hodně držet stravu(tuňák, vajíčka, eidam, lustěniny, maso),ale nechci to nějak hrotit, sacharidy a bilkoviny nepočítám 6 dní v týdnu valím ten program p90x. Chtěl bych trochu shodit břicho, tím se mi vytvarují i bříšáky (dočetl jsem se zde na foru) a zesílit ruce, ramena a prsa. Tak díky za rady, do suplementů nepůjdu.
Kokain

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2014 21:19


balbi
Creatin jsem zkoušel a nepocítil jsem rozdíl, tak jak jsem dobral, tak jsem úplně vyřadil, ale to už jsem aspoň rok bral gainer.


____________________
Co nejde silou, jde větší silou.
Dejv4

Člen
# Zasláno: 1 Srp 2014 21:07


rád bych se zeptal na tento protein http://obchod.ronnie.cz/s-3768-whey-core-100.html. Jak jsem již psal, jsem začátečník, cvičím 6 dní v týdnu program p 90 x. Svaly zatěžuju rovnoměrně, každý den něco jiného, žádné těžké váhy. Po 3 týdnech vidím malé změny především na břiše, kdy docela splasklo a nahoře se tvoří bříšáky . Myslíte že mi ten protein k něčemu bude když nezvedám v posilce tuny železa, ale spíš zpevňuju a posiluju s malýma váhama? ( jednoručky 7 kg)
balbi

Člen
# Zasláno: 1 Srp 2014 21:19


Není to špatnej protein, měl jsem ho (příchuť čokoláda-kakao a sušenky). Sice celkem dost práší, ale chuť v pohodě. Co se složení týče, tak jsou k dostání lepší varianty, ale pokud se rozhodneš pro tento, tak to není špatná volba.

Protein je pouze doplněk, nemá vliv na to jakým stylem cvičíš, pokud chceš po tréninku doplnit bílkoviny, nebo klidně i během dne, když nestíháš pevné jídlo, tak na to je právě protein.
Dejv4

Člen
# Zasláno: 1 Srp 2014 21:25


To já právě nevím, nejsem schopen si sednou a vypočítat si to . Ráno vločky s nízkotučným mlékem, dopoledne tmavé pečivo, šunka nebo eidam, ovoce..na oběd se snažím maso (ryby, kuřecí), odpoledne zase nějaké ovoce, mussli tyčinka, cvičím kolem 5...v 7 si dám tuňáka s pečivem, nebo 3 vajíčka s pečivem, kolem 9 tvaroh s rozinkami a mlékem. Chodím spát kolem 11. Myslím že bílkovin mám celkem dost. Já si totiž myslel, že pokud prostě nevalím v posilce těžké váhy, tak ten protein nemá takové využití v těle, jako když pouze zpěvňuji a nějak zásadně si neničím svaly.
Dejv4

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2014 13:17


ještě bych měl prosím jeden dotaz, když dejme tomu budu 3 měsíce cvičit pravidelně, řekněme do listopadu. Pak tomu nebudu dávat tolik , budu chodit jen občas a začnu zase až třeba v únoru, tak budu už mít určitý svalový základ nebo v tom únoru to bude zase od nuly?
balbi

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2014 18:25


-nízkotučný jogurty nebrat, to nemá s jogurtem nic společného, kup normální do 3,5% tuků.
-na musli tyčinkách nic není, jen spousta cukrů, dej si tam něco v podobě jak máš na první svačině.
-Tak určitě nějakou svalovou hmotu ztratíš, ale pak by měla jít nahoru rychleji-zafunguje tzv. svalová pamět.
Dejv4

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2014 18:48


nepsal sem nic o nizkotučném jogurtu , myslím spíš odtučněné mléko. Ale ted k mé další otázce, beru ten protein Whey Core 100% od Nutrendu, supr chut . Chci se zeptat kdy si ho mám dát ? piju ho asi půl hodky po tréninku. Jednu dávku. A ted jeste jedna otázka k cvikům na prsa....snažím se dělat hodně kliky, klasika...široké i úzké, nohy na židli..atd . Ale mám pocit že mě pri tom nebolí prsa, ale lokty a ramena, mám pocit že si spíš ničím šlachy v rukách než abych posiloval prsa, vůbec je totiž necítím ani další den.
balbi

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2014 19:11


Jo, tak to jsem se překoukl, ale to stejné platí i o mléku, klidně 3,5%, to je v pohodě.
Tak protein dávej po tréninku, tak 10-15 minut po, a tak hodinu po normální jídlo. Můžeš dávkovat i třeba ráno nebo tak ,záleží, kde potřebuješ doplnit bílkoviny.
Musíš se na ty prsa soustředit, koncentrovat ten sval, kdyžtak vyzkoušej i jiné cviky, nemusíš jen kliky.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist