Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / P90X a motivace
Autor Zpráva
Dejv4

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 18:29 - Změnil/a: Dejv4

Zdravím všechny, jsem začátečník, tělo povadlé, 185cm, 85 kg. Objevil sem na netu program P90X, četl jsem hromadu diskuzí a program vykazuje skvělé výsledky . Zatím cvičím 2 týdny, vím že výsledky půjdou vidět třeba po měsíci, ale pořád se na sebe dívám do zrcadla a čekám kdy uvidím změnu. Cvičím týden a ztrácím motivaci tím, že nevidím změny. Co děláte pro nabrání motivace? . Chci zpevnit tělo, něco málo shodit tuku. Po tom trenéniku p90x si vetsinou dám ještě několik serií na ruce a prsa s jednoručkama.Ráno snídám vločky, dopoledne především ovoce, nějaká musli tyčinka, na oběd se snažím maso. Večer 3 vajíčka, potom půlku vaničky tvarohu. Doporučili byste mi nějaké suplementy, které se hodí k treninku p90x? nechci se vloženě nafouknout, jen zpevnit tělo a vyrýsovat se trošku, s tím je spojené i to hubnutí samozřejmě. Kamarád mi doporučil kreatin, že se ty sval rychleji vyrýsují.Díky za rady
balbi

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 19:04

Rozhodně se na sebe nekoukej pořád. Nejlepší je se fotit třeba jednou za měsíc, to jsou pak hezky vidět změny
Myslím si, že k začátku nejsou suplementy potřeba, jde to i bez nich, stačí mít jen dobře zvládnutý jídlníček.
Uvidíš časem, jak se postava změní a jakým směrem ji budeš chtít dál vyvíjet a podle toho se pak o nich dá uvažovat, zatím makej a nevzdávej to!
Dejv4

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2014 19:11

Dobře. Jde se někdy dostat sem bez suplementů? URL
Při dodržování stravy a zvýšeného příjmu bílkovin, pravidelného cvičení především s vlastní vahou?

Jde mi o to že mě hodně zajímají tady tyto věci, hodně čtu články a ted sem se odhodlal začít cvičit, a občas si přečtu že bez suplementace je cvičení téměř k ničemu, tak nechci ztrácet čas a popřípadě nechat si doporučit nějaký suplement .
balbi

Člen