Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / P90X a motivace
Autor Zprva
Dejv4

len
# Zaslno: 23 vc 2014 18:29 - Zmnil/a: Dejv4


Zdravím vąechny, jsem začátečník, tělo povadlé, 185cm, 85 kg. Objevil sem na netu program P90X, četl jsem hromadu diskuzí a program vykazuje skvělé výsledky . Zatím cvičím 2 týdny, vím ľe výsledky půjdou vidět třeba po měsíci, ale pořád se na sebe dívám do zrcadla a čekám kdy uvidím změnu. Cvičím týden a ztrácím motivaci tím, ľe nevidím změny. Co děláte pro nabrání motivace? . Chci zpevnit tělo, něco málo shodit tuku. Po tom trenéniku p90x si vetsinou dám jeątě několik serií na ruce a prsa s jednoručkama.Ráno snídám vločky, dopoledne předevąím ovoce, nějaká musli tyčinka, na oběd se snaľím maso. Večer 3 vajíčka, potom půlku vaničky tvarohu. Doporučili byste mi nějaké suplementy, které se hodí k treninku p90x? nechci se vloľeně nafouknout, jen zpevnit tělo a vyrýsovat se troąku, s tím je spojené i to hubnutí samozřejmě. Kamarád mi doporučil kreatin, ľe se ty sval rychleji vyrýsují.Díky za rady
balbi

len
# Zaslno: 23 vc 2014 19:04


Rozhodně se na sebe nekoukej pořád. Nejlepąí je se fotit třeba jednou za měsíc, to jsou pak hezky vidět změny
Myslím si, ľe k začátku nejsou suplementy potřeba, jde to i bez nich, stačí mít jen dobře zvládnutý jídlníček.
Uvidíą časem, jak se postava změní a jakým směrem ji budeą chtít dál vyvíjet a podle toho se pak o nich dá uvaľovat, zatím makej a nevzdávej to!
Dejv4

len
# Zaslno: 23 vc 2014 19:11


Dobře. Jde se někdy dostat sem bez suplementů? URL
Při dodrľování stravy a zvýąeného příjmu bílkovin, pravidelného cvičení předevąím s vlastní vahou?

Jde mi o to ľe mě hodně zajímají tady tyto věci, hodně čtu články a ted sem se odhodlal začít cvičit, a občas si přečtu ľe bez suplementace je cvičení téměř k ničemu, tak nechci ztrácet čas a popřípadě nechat si doporučit nějaký suplement .
balbi

len
# Zaslno: 23 vc 2014 20:45