Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Zacinam, 16 let, nadvaha, pomoc:)
Autor Zpráva
rychlikms

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 02:30


Je mi 16, podarilo se mi zhubnout 4KG takze vazim nyni neco malo pres 80KG. Meris 178,5 cm a bylo mi receno ze mam nadvahu. To by mi ani nevadilo, spis mam problem ze mi narostly docela dost prsa. Nikdy driv jsem necvicil, a tak vas zadam o rady co a jak (+ jak dlouho, kolikrat) mam delat. prestal jsem jist mastny, smazeny a sladky, a zacal jogurty zeleninu, ovoce..no snazim se ;). Dival jsem se tady po necem a jako lajk tomu nevsemu rozumim. Byl bych proto rad, kdyby jste mi nekdo klidne jako trotlovi napsali co mam delat, napr. cvic 30 lehsedu denne nebo takto neco. Budu si kupovat rotoped (cinky mam). Bricho mi az tak nevadi potrebuju hlavn3 nejak s tema prsama. Jakekoliv rady pripominky at uz kladne ci negativni beru. Predem dekuji.
balbi

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 10:36


Tak určitě pokud chceš hubnout, tak je základ mít správný jídelníček. Jíst dostatek (aby jsi zas nehladověl=nezpomaloval metabolismus). Jíst tak 5-6x denně, nevynechávat snídani. Vyvarovat se smaženému, tučnému, nepít žádné slazené/sladké šťávy. Klidně můžeš (a nebylo by to od věci) začít chodit běhat, nebo jak říkáš, až budeš mít ten rotoped, tak pak ted, klidně denně, 30-60 minut. Co se týče cvičení, tak zařadit cviky na celé tělo, aby jsi neměl nějaké dysbalance. Můžeš cvičit kliky (to je na prsa, ruce...), dřepy, a spoustu dalších cviků, stačí napsat do google cviky na "doplň si nějakou partii" a najde ti to jich spoustu.
rychlikms

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 14:10


Děkuju za rady. Co se týče toho běhání, tak mám běhat před nebo po snídani? A s tím cvičením, stačí například denně od každého (kliky, dřepy..) 30? A potom jestli v celku, nebo s pauzami. Je mi jasný že tu jsou borci co dají na jednou 50-100 ale to u mě nehrozí.
balbi

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 15:45


Nejlépe před snídaní a po běhu alespoň 30 minut (nejlépe hodinku) nejíst nebo jen bílkoviny (třeba hydro).
U toho cvičení si to dej do sérií, udělej třeba denně:
5x10 kliky, 5x10 dřepy a tak podobně a postupně třeba zvedej opakování a nebo nejlépe přidávej zátěž (třeba batoh s pet lahvemi).
rychlikms

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2014 17:11


Díky moc! Kdyby jsi měl ještě nějaký rady co je dobrý nebo tak nějaký metody, tak sem snima! budu jenom rád.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist