Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Tréningový plán..
Autor Zpráva
danbartos

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2014 13:44 - Změnil/a: danbartos


čau.. potřebuju prosím poradit.. nevím si rady s tréningovým plánem,
A
TRAPS- Barbell Shrugs 4x12
CHEST-Flat Bench Press(wide grip) 4x12, Flyes Flat bench 4x12
BICEPS- Biceps Curls 4x12
B
Backs- Cable Row 4x12
Delts- Military Press behind neck 4x12
Triceps-Triceps Push Down 4x12
Forearms- Wrist Curl 4x12
A,B (každej tréning)
Abs- Russian Twist, Leg Raises, Weighted Crunches 4x ??
Po A, Út B, Stř regenerace, Čtvr A, Pátek B, Víkend regenerace,

Doufám, že se v tom dá vyznat.. mám 2 tréningy (A,B) a každej mám 2x týdně. ABS mám v obou z těch tréningů.
Jsem ještě začátečník.. Nedávno se vyskytl problém, když jsem si všiml, že některé cviky dělám hodně špatně,
tak jsem nasadil správnou formu.Když jsem začal správně zapojovat určité svaly, přišel další problém, že na všechny cviky mi nestačí síla.. konkrétně na ten Biceps v "Ačku".
Prostě už ten sval nemůže.. mám tam asi cviky, který sekundárně využívaj biceps taky, a ten pak nestačí?.. musím si to teda nějak přeskládat.. ale nevím jak, mám k dispozici jen 5 dní týdně,
protože přes týden budu od září v praze na intru a tam si budu platit permici..
na víkendy teda budu mimo a navíc hlavní svaly jako záda, biceps, triceps... chci mít 2x v týdnu aby to bylo co nejefektivnější. Takže to mám trochu omezené..
Nebo myslíte, že Split typu na každej den jiné svaly (4-5 tréningů) by bylo taky fajn?
U břicha mám ty otazníky, kvůli tomu, že to dělám až do vyčerpání, cca většinou 14-20 s 5 KG na hrudi u Crunchů zbytek bez. Chci si procvičit rovnoměrně celé břicho, tak to tak různě střídám tyhle 3 cviky v jednom setu..
mělo by nějaký smysl si dát třeba jen jeden nebo dva z těch cviků jenom na určitý den a takhle to střídat? že bych to břicho měl každej den jinak? Má vůbec smysl, cvičit břicho každý 4 dny?
A co se týče noh, vůbec je tam nemám, chodím běhat hiity a na to jsem do teď spoléhal, ale nebráním se názoru, že bych je tam měl taky přidat..
Co myslíte?
danbartos

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2014 13:46


Ještě dodatek: je mi 17, Váha 72, Výška 176cm, Typ těla spíš endomorph.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist