Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / volba tréninku
Autor Zpráva
Tyax

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2014 10:38 - Změnil/a: Tyax


ahoj,

Do posilky chodím tři čtvrtě roku. Je mi 20, 188cm z nějakých 71kg jsem nabral na 80, Momentálně se pořád držím tréninku :prsa+biceps+břicho , záda, triceps, břicho a nohy, ramena, břicho..

po přečtení http://kulturistika.ronnie.cz/c-4191-mytus-nizkofr ekvencniho-split-treninku.html jsem došel k závěru že ten můj trénink stojí vlastně za úplný prd.. :D
Jaký trénink bych teda mohl zkusit a byl efektivnější? Začínám se v tom ztrácet
balbi

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2014 19:10


Trénink je individuální, záleží, aby to vyhovovalo tobě, ale nejlepší je to mít postavené tak, aby jsi odcvičil všechny partie alespoň 2x do týdne.
Třeba:
PO-prsa, biceps, břicho
ÚT-záda triceps, břicho
St-nohy, ramena

otočíš to do týdne 2x a neděli dáš třeba volno, ale to je jen příklad
Tyax

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2014 23:53 - Změnil/a: Tyax


no jako doslova ukázkový ekťák nemůžu jet tak často ne? :D Nebo jo?
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist