Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Zhubnout a zpevnit - ženy
Autor Zpráva
letadelkokane

Člen
# Zasláno: 31 Kvě 2014 21:29


Zdravím,

náhodou jsem narazila na toto forum a moc mě to zaujalo. Můj problém není nic výjimečného, mám problém s váhou. Už od mala jsem byla pěkně tlusťoučká, nutno dodat, že jsem si za to mohla sama (zkrátka jsem se vyžrala až na neskutečných 95 kg). Cca kolem 18 - 19 let se mi podařilo postupně zhubnout na cca 59 kg a od té doby konstantně přibírat, aktuálně 77 kg, věk 30 let a výška 168 cm. Už jsem si řekla dost a musím s tím něco dělat (za poslední rok jsem přibrala 10 kg).

Jenže jsem už tak nějak zmatená ze všech těch možných rad. Měla jsem výživového poradce i trenéra, ale všechno bylo jen krátkodobé cca kolem 2 - 3 kg.

Nejhorší je pro mě sledování kalorií, mám poměrně náročnou práci a je to pro mě peklo. Nicméně asi se nedá nic dělat.

3 - 4 týdne chodím do fitka, kde si cca 45 - 50 min dám cardio (5 minut chůze a 5 min běh - v rámci tepovky), pak si dám posilování na břicho, nohy a nějaké komplexní na ruce a ramena (bez stroje, jen s čínkou). Nechala jsem si udělat vyšetření na IN body. Za měsíc to ukázalo cca 800 g tuku dole a 1,3 kg svalů nahoře. Problém je v tom, že svaly již nabírat moc nechci (dle toho přeměření už jsem za hranicí svalové hmoty. Bazální metabolizmus mám cca 1480 Kcal. Nemám problém se cvičením, ovšem moc mě to nebaví pokud nevidím výsledky a to že přibírám na váze (byť jsou to svaly mě taky moc netěší, protože nepůjdou přes samý tuk vidět).

Nemáte nějakou radu na ryhclé a efektivní zhubnutí. Teda spíš efektivní, vím že to rychle nebude
Vector

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2014 10:21


Trénink máš postavený přesně naopak. Nejdříve by měla být posilovací část, poté kardio.

Pravděpodobně nejefektivnější postup:
(uvolnit skutečně tuk do krve ve větší míře a nechat ho pálit přímo po zátěži i po ní)

tzn. 45-60 minut kruhového posilování (lehčí váhy, více opakování 12-15) a až potom lehké kardio (30-45 minut) např. rotoped při relativně nízké tepové frekvenci.

Zásady: 1) nejíst v posledním jídle před tréninkem sacharidy 2) a hlavně nejíst minimálně hodinu, ale lépe hodinu a půl po tréninku. V tomto dojezdu se spaluje tuk nejvíc. Příjem potravy zastaví pálení tuku!

Tímto způsobem se dá shodit i 5-10 kilo za měsíc bez ztráty svalů.

Je důležité mít hlavně nějak rozumně sestavený jídelníček.

Dobré je nastavit si nějaký trvale udržitelný jídelníček. Obvykle přidat bílkoviny, celkově a trvale snížit sacharidy a konzumovat hlavně zdravé tuky a obecně se vyhýbat junk foodu a slazeným nápojům.

Pro většinu lidí je nejpříjemnější jíst 3-4x denně, 3 velká jídla a jedno menší. Velmi výhodné je nesnídat hned po probuzení, ale až tak za 2-3 hodiny. (Jde to proti mnoha módním poučkám, ale je to velmi rozumné - v téhle prodlevě totiž tělo spaluje tuk.)

Klasický problém bývá málo bílkovin. (Jejich větší příjem zvyšuje tělesnou teplotu, jsou náročné na trávení a tím pálí i tuk, který využívají vnitřní orgány na svůj chod.)

Čím více bílkovin, tím více se ale musí pít a hlídat si příjem zeleniny.

Jinak pozor na to, že při snižování hmotnosti více než 1,5 kg za měsíc vede k tomu, že tělo si pamatuje ztrátu tuku a po skončení diety se snaží jej tam vrátit. Musíte se kontrolovat i po skončení diety.
letadelkokane

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2014 20:32


Děkuji.

Zkusím trénink otočit a ozvu se cca za měsíc jak jsem na tom. Jídelníček si teď docela hlídám. S bílkovinami problém nemám, spíš ubrat na sacharidech (vždycky jsem byla na sladké )

Nejhorší bude vydržet tak hodinu po tréninku nejíst. Obvykle chodím tak mezi šestou a sedmou a kolem osmé už mam hlad jako blázen
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist