Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jídelníček + alternativa
Autor Zpráva
karlos86

Člen
# Zasláno: 14 Kvě 2014 18:25


Ahoj potřeboval bych poradit se stravou mam 28 let 175 cm a ted opravdu 45kg
Muže te mi prosím poradit jak u mít normalní vahu, chci dělat i ameterskou kulturistiku vím že to je odvážné a budu to chtít čas pot a prachy ale kdo chce hleda prostředky kde nechce hleda překašky.
V praci jsem 28 dní v měsíci od 7 do 16 hod, tam neni lednice a mikrovlnka a hodit do restaurace je nemožné jedina co tam je prostě předražena a jídlo se nada jíst, mimohodem další fakt je že mam celkem fizicky naročnou praci jestli by jste byly ochotní poradit hlevně co jíst když jsem v praci budu vděčny jen nic co se musí ohřívat nebo skladovat ve lednici, přemyšlím už nad tím měsíc a nic mě nenapada
Vesel

Člen
# Zasláno: 15 Kvě 2014 11:29 - Změnil/a: Vesel


Jestli to myslíš stejně vážně jak tvůj češtin tak se na to vykašli. Já sice nejsem češtinář, ale toto je hnus.

Přečti si http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u
a http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky

Když to dodržíš plus mínus a budeš mít normální váhu, tak pak můžeš jet něco těžšího. Ale bez pořádné stravy to nepůjde.
karlos86

Člen
# Zasláno: 15 Kvě 2014 21:00


Vesel na češtinu kašli o tom se nebavím :D ale díky zaradu
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 15 Kvě 2014 22:26


Výmluvy typu: "nemám tam lednici", "nemám čas si to udělat" nejsou na místě.

Doma uvařit jídlo, ráno ho z lednice vyndat, dát do misky, dát do tašky, v práci otevřít a sníst .... Nemusíš jíst přeci maso a rýži teplé.

Zaměř se na komplexní sacharidy - rýži, těstoviny, brambory, ovesné vločky,
bílkoviny - maso, ryby, vejce, tvaroh, cottage, syrečky, proteinový koncentrát
tuky - ořechy, avokádo, olivový extra panenský olej, kokosový olej, lněné semínko,

Rozděl si cca 1,5 - 1,7g bílkovin na tělesnou váhu, 5 - 7g sacharidů, 0,5 - 0,7g tuku do 5-7 porcí za den, jez každé 2,5 - 3 hodiny.

V jakékoliv továrně jsou přestávky na svačinu nebo "kouřová", kde se to stihne v pohodě. Jen to chce doma navařit.

Cvič 3x týdně základní těžké cviky - dřep, mrtvý tah, shyby, bench, dipy, atp...


S pozdravem

Jan Jícha
Vesel

Člen
# Zasláno: 16 Kvě 2014 13:14 - Změnil/a: Vesel


Jestli chces vyfotit co si beru vse do prace. Pro predstavu 4 krabicky plny jidla :D nebavi me to tahat ale proste se to musi a uz sem si zvykl. KdYz to vybalim na stul tak je tam jidla jak pro somalskou vesnici. Proste pokud chces videt vysledky tak hold se musi i toto.

https://www.dropbox.com/s/9x9cs6hcj1sbvib/2014-05- 16%2013.27.06.jpg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist