Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jídelníček - je správný pro hubnutí???
Autor Zpráva
lajbor232

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2014 21:37 - Změnil/a: lajbor232


Zdravím vás, mám nadváhu a mám dotaz ohledně jídelníčku. Je mi 20 let, v pase mám 110 cm, váha 88,5 kilo, výška 173 cm. Když chci hubnout, stanovil jsem si jídelníček cca na 8000 KJ s tím, že nezahrnuji do jidelníčku výdej při posilování + 45 minutový běh na trenažéru při frekvenci 110 - 120. Pak si dám lehký jídlo a jdu jezdit na kole nebo jdu hrát florbal na hřiště. Je možné s takovém stanovením jídelníčku hubnout ? sacharidy mám kolem 270 - 300g, bílkoviny okolo 130g. Tuky 50g. (Tuky jsou z kefíru, vejce, tuňáka z konzervy. taveného sýra, jogurtu, tvrdého sýra, těstovin, rýže..) tyto produkty nejčastěji kombinuju. Chleba nahrazuji pšeničným chlebíčkem (takový ten polystyren). Denně vypiju 5+ litru vody Díky
Vesel

Člen
# Zasláno: 10 Kvě 2014 20:31


Jedno ti poradim a to ti rekne kazdej. Tu sracku cemu se rika taveny syr vymaz z jidelnicku. Po treninku hodinu nic nejez
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 12 Kvě 2014 17:12


Ahoj, předně bych upravil množství makroživin.

volil bych
250-300g sacharidů na den (jen komplexní)
140-150g bílkovin
50-60g tuků

Posilování bych nechal 3 týdně s jednodenní pauzu mezi tréninky, kardio 3-5x týdně, zejména vhodné v netréninkové dny.

Jídlo rozdělit do 5-7 porcí denně, vše aby sedělo s konečným počtem kalorií.
Vhodný nějaký protein (koncentrát, izolát, hydrolyzát), a BCAA před, během nebo po tréninku.


S pozdravem

Jan Jícha
stanhenkl

Člen
# Zasláno: 12 Kvě 2014 17:33


lajbor232
Takový ten, jak ty říkáš, polystyren chytni a hoď do koše. Obsahuje sice málo kalorií a tuků, ale má vysoký glykemický index. Využil bych ho spíš po tréninku jako prostředek na zvýšení hladiny inzulínu. Nic moc bílkovin, živin a vlákniny.


neexistuje lepší cesta jakou bojovat se slabostí než je síla
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 12 Kvě 2014 21:39


Já to mám i v dietě. Sním tak jedno balení denně. Není to nic špatného. Ale samozřejmě jako sacharidy používat ovesné vločky, rýži, brambory, těstoviny


S pozdravem

Jan Jícha
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist