Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Jak na to?
Autor Zpráva
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:40

Zdravím všechny,

jsem nováček, který byl asi 4x krát v posilovně. Mám 88 kg, a 185 cm. Neřekl bych že jsem tlustý, ale mám spíše ochablé svaly a samozřejmě i trocha toho tuku by bylo třeba schodit. V posilovně se snažím radši cvičit s menšími váhami, intenzivně. Kombinuji běh a posilovnu. Do posilovny chodím 2 krát týdně, běhat 1 týdně. V posilovně se vždy jednou zaměřím na ruce a prsa, podruhé na břicho a nohy. Stravu jsem také malinko obměnil. Snídám musli s jogurtem nebo mlékem. Namísto nějakých sušenek a čokolád jím banány a jabka. Oběd většinou kuřecí + rýže, těstoviny. Na večeři celozrné plátky, nějaký ten sýr, zelenina. Jde mi prostě o to zpevnit tělo, a malinko shodit ten tuk. Nepotřebuji, aby mi ramena rostly do šířky a měl obrovské bicepsy. Chci být jen více ,,šlachovitý". Dělám někde chybu popřípadě poraďte jak na to. Díky moc
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:50

proč kuře?..müssli kupované?

*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:57

protože jsem právě tady na webu četl, že kuřecí maso je nejlepší , ano mussli kupuji.
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:02

müssli si míchej sám..vločky, oříšky,semínka.. čertsvé ovovce.. kuře je nabouchaný ATB, lepší je hovězí..i když kdoví, jak tam je to s ATB každopádně má lepší využití.. BIO maso je samozřejmě lepší..

liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:03

kupované müssli je je samý cukr..

loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:09

mám za to že cukr= energie, kteoru přes den využiji a v mussli ho snad tolik není...na noc bych to samozřejmě nepožil
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:13

To psal kdo, že je kuřecí nejlepší? Odkaz? To už ja asi hodně dávno. Kuřecí je naopak asi nejhorší...

42let @ 195cm @ 125kg
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:17