Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jak na to?
Autor Zpráva
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:40


Zdravím všechny,

jsem nováček, který byl asi 4x krát v posilovně. Mám 88 kg, a 185 cm. Neřekl bych že jsem tlustý, ale mám spíše ochablé svaly a samozřejmě i trocha toho tuku by bylo třeba schodit. V posilovně se snažím radši cvičit s menšími váhami, intenzivně. Kombinuji běh a posilovnu. Do posilovny chodím 2 krát týdně, běhat 1 týdně. V posilovně se vždy jednou zaměřím na ruce a prsa, podruhé na břicho a nohy. Stravu jsem také malinko obměnil. Snídám musli s jogurtem nebo mlékem. Namísto nějakých sušenek a čokolád jím banány a jabka. Oběd většinou kuřecí + rýže, těstoviny. Na večeři celozrné plátky, nějaký ten sýr, zelenina. Jde mi prostě o to zpevnit tělo, a malinko shodit ten tuk. Nepotřebuji, aby mi ramena rostly do šířky a měl obrovské bicepsy. Chci být jen více ,,šlachovitý". Dělám někde chybu popřípadě poraďte jak na to. Díky moc
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:50


proč kuře?..müssli kupované?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 11:57


protože jsem právě tady na webu četl, že kuřecí maso je nejlepší , ano mussli kupuji.
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:02


müssli si míchej sám..vločky, oříšky,semínka.. čertsvé ovovce.. kuře je nabouchaný ATB, lepší je hovězí..i když kdoví, jak tam je to s ATB každopádně má lepší využití.. BIO maso je samozřejmě lepší..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:03


kupované müssli je je samý cukr..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:09


mám za to že cukr= energie, kteoru přes den využiji a v mussli ho snad tolik není...na noc bych to samozřejmě nepožil
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:13


To psal kdo, že je kuřecí nejlepší? Odkaz? To už ja asi hodně dávno. Kuřecí je naopak asi nejhorší...


42let @ 195cm @ 125kg
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:17


Těžko říct, četl jsem to tak před týdnem. Díky začnu to maso víc střídat
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:22


Co bys měl jíst, nalezneš zde...

http://www.posilovani.net/vyziva-suplementace-zaca tecniku-v-kulturistice/


42let @ 195cm @ 125kg
loop

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:27


jasně to není problém dodržet, ale jde mi o to cvičení. O to že nechci nabírat objemy, jen mírně zhubnout a hlavně se zpevnit.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 27 Úno 2014 12:46


Proč mají všichni pocit, že když začnou cvičit, do roka z nich bude Arnold? Hele nebude, nemusiš mít strach...


42let @ 195cm @ 125kg
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2014 13:11


mám za to že cukr= energie, kteoru přes den využiji a v mussli ho snad tolik není...na noc bych to samozřejmě nepožil


jak ve kterém.. jde spíš o to, že pokud to bereš vážně..vemeš si to k srdci

a je rozdíl cukr- energie.. není sacharid jako sacharid.. z celozrnného chleba máš energii na delší dobu jak z banánu.. třeba.. samozřejmě, že banán je chutnější


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
loop

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2014 10:10


Díky za rady. A ještě prosím....banán, musli tyčinka...před nebo po posilování?
liliana

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2014 10:13


kdy cvičíš?


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
loop

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2014 10:22


2x týdně rano kolem deváté.....a 1x týdne navečer
liliana

Člen
# Zasláno: 6 Bře 2014 10:48


ráno k snídani banán před cvičením je ok..ale před cvičením min půl hodiny..jinak se ti může vracet večer bych si ho nedala... i když tělo ho zpracuje... veme si z něho energii a tuk se neuloží..

müssli tyčinka má částěčně pomalé sacharidy.. částečně rychlé.. tam je to trochu jiné v době trávení.. raději bych to ovoce.. každopádně já sachry jím před cvičením.. po jím sacharidy v hlavním jílde.... ale až za hodinu


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Monika17

Člen
# Zasláno: 9 Bře 2014 16:19


Ahoj, jsem zoufalá.... cvičím teprve pár dní, ale pořád nevím jak na to.. Se stravou hýbat nemohu, protože jsem v ústavním zařízení, kde je přesně stanoven jídelníček a to se prostě musí jíst.... Mým cílem je do léta trochu zhubnout a posílit hlavně zadek, stehna a břicho tzn, že nechci nabrat na objemu, ale vytvarovat si sexy křivky už mám sestavený plán cviků zde:
Ruce: kliky (4x7,8,9,10 a více)
Břicho: zkracovačky (2x35), zvedání pánve-obrácené zkracovačky (4x20), veslování ve vzduchu(4x20), nůžky (3x35), sed-lehy do boku (na každou stranu 2x20), štíhlý pas /leh na boku a zvedání napnuté nohy vzhůru/ (2x30 na každou), zkracovačky doprostřed (2x20)
Zadek: most (2x25), zakopávání (4x25)
PRKNO 1 MIN.
Stehna: dřepy (4x2)
Prosila bych o případné opravení a radu, kolikrát do týdně cvičit, když chodím cca 2krát do týdne běhat Děkuju moc.
Karolina

Člen
# Zasláno: 9 Bře 2014 20:29 - Změnil/a: Karolina


Ahoj Určitě bych ze začátku zařadila základní cviky jako jsou dřepy (jsou různé druhy), výpady, kliky, shyby (přítahy k hrazdě) nebo ke stolu, jakoby ze spoda,různé plank pozice (most) třeba 1 min ze začátku pak přidávat, zaměřuješ se nejvíc na břicho, ale nejdůležitější jsou větší partie, hlavně nohy a záda, břicho bych dávala na konec doplňkově, protože se zapojuje druhotně i u těch ostatních cviků.cviky najdeš na internetu i tady na fóru, ze začátku bych začala 3*15 opakování, postupně můžeš přidávat, jak se budeš časem zlepšovat, nebo přidat zátěž, pokud nemáš činky, jdou použít i petlahve..Pokud máš přístup k internetu, jako že asi jo, jsou dobré i Hitty na ně je tady přebornice Lili určitě poradí(třeba na bodyrock.tv)..běh bych zařadila po tom posilování nějaké lehčí tempo asi půl hoďky, nebo jak to půjde, ze začátku stačí i rychlá chůze, nevím jak jsi zvyklá..Co se toho jídla týče, tak to je dost důležité, ale pokud máš alespoň na výběr z více variant vždycky se snažit vybrat tu lepší, třeba místo knedlíků, rýži nebo brambory, místo sladkostí ovoce, pokusit se alespoň třeba nesladit a pít vodu, určitě jsi mě pochopila Kdybych ještě mohla nějak poradit ptej se..


I don´t work hard because I hate my body, I work out because I love it
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist