Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Cviceni, hubnuti s prehozenym rezimem
Autor Zprva
mattejn

len
# Zaslno: 27 Led 2014 14:01


Dobrý den, jsem relativní začátečník i kdyľ do posilovny chodím a cvičím něco málo přes rok aľ nedávno jsem se začal zajímat o to jak cviěení zeefektivnti a dosáhnout lepąích výsledků. Vím, ľe je tu spousta obecných návodů na cvičení i stravování a pročítám si je a hodlám se jimi řídit.
Proč sem tedy píěu?
Mám takový poměrně specifický problém. PRacuju v noci, noční směny 12ky 15x za měsíc od 19 do 7. Důsledkem je přehozený a do určité míry rozhozený spánkový cyklus. Chápu, ľe to je problém, při spánku ve dne se netvoří růstový hormon, celkově je výrazně méně kvalitní atd. Přesto se nechci cvičení vzdát, s nabíráním nemám moc problém, svaly nabírám poměrně efektivně,ale pořád mám mírnou nadváhu. Měřím asi 175 a váľím asi 80 kilo.
Co bych tedy rád? Předevąím chci zhubnout, tak o 5-10 kilo a pokud moľno tak ne na úkor ztráty svalové hmoty.
Základní rady, tipy, jídelníčky, tréningy atd. se budu snaľit dodrľovat. Od vás bych potřeboval radu co a jak změnit kvůli mému přehozenému reľimu, hlavně kdy a co jíst a kdy a co cvičit.
Potom mám jeątě jednu otázku. Do braní nějakých suplementů se moc neľenu přijde mi, ľe stačí pořádně jíst, ale chtěl jsem se zeptat, zda by mi někdo byl schopný doporučit nějaký lehký spalovač nebo něco podobného, co by pomohlo s urychlením hubnutí. Podmínkou pro mě je, aby to nemělo ľádný nebo úplně minimalní negativní vliv na zdraví. (®ádné ąílenosti jako clen, nebo ECA stack, to radąi budu váľit 100 kilo)

Předem děkuji za rady.
c4sper

len
# Zaslno: 27 Led 2014 16:34