Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / špatná strava/ únava
Autor Zpráva
danbartos

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 13:41


Dobrý den, posiluji břicho a mám problém. Po několika setech (cca 150 sedů lehů) začínám být nějak unavenej a usínat.. svaly by ještě jely ale tělu už se moc nechce..jím cca 3 hodiny před tréningem. jím něco špatně ? nejím téměř žádné cukry. jím jedině celozrné chleby a pečivo.. občas nějaké ovoce, ne moc. cukry v určitím množství, by mi možná mohli pomoct, ne? ale zase mám strach, protože se snažím zhubnout na břichu a na stehnech (mám tam menší vrstvu tuku) tak abych tím nepřibíral.. kafe před každým tréningem asi nebude nejlepší nápad, co?..jestli to nějak pomůže dodám o sobě informace: je mi 17, vážím 69 kilo a měřím 176cm.
liliana

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 13:57


3 hodiny před tréninkem je dost, já cvičím hodinu po jídle...


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 14:20


Jak dlouho cvičíš a jak vypadá tvůj trénink
Legi

Moderátor
# Zasláno: 29 Říj 2013 15:03


Ahoj Dane,

prvně, 150 sedů lehů je krásná věc, ale úplně nechápu, proč to dělat. Člověk hubne rovnoměrně po celém těle, tak stejně jako přibírá ( s malými odchylkami, u chlapů se přibírá nejdřív na briše a logicky se tam taky tuk nejdéle drží). Po třech hodinách bez příjmu potravy a 150-ti sed-lehů bych umřel taky. Kafe před tréninkem opravdu ne, lepší je Lecitin, synefrin, nebo rhodiola atd. (jako nakopávač).


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 15:44


Spede: můj tréning jsou jen sedy lehy 150 -200.. Nic víc.
Legi: sedy lehy dělám hlavně kvůli svalové hmotě.. Na hubnutí to není nejlepší věc?
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 16:07


danbartos
To je největší chyba všech nás jako začátečnků. Pokud si myslíš, že když budeš cvičit pouze břicho, tak budeš mít six pack jak beton a přitom povadlé ruce či nohy, tak seš na omylu. Celé tělo pracuje v synergii, tak že pokud cvičíš komplexně, tak hubneš a nabíráš taky celkově. Musíš začít nějaký trénink na celé tělo. Zkus si dělat dřepy, kliky apod., tak břicho se do celého procesu taky zapojuje není vyplé jak nějaké součástka elektroniky, že ji nebudeš používat.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 29 Říj 2013 16:22


Dane, teď jsi mě šokoval. Teď ani nevím co napsat....


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 16:43


Spede: Ok zařídím se podle toho nějak..
Legi:.. Sorry, jsem hold exot začátečník... :D
Legi

Moderátor
# Zasláno: 29 Říj 2013 16:49


Dane, nechceš přijet na konzultace? To je tak na 3 měsíce práce....


42let @ 195cm @ 125kg
danbartos

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 20:46


haha.. menší začátečnické chyby mno..:D
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 21:29


Tak každý dělá chyby, ale hlavně se z nich poučit
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist