Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Začátečníci / Rýsování
Autor Zpráva
aviatore

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 10:55

Zdravím, jsem v podstatě začátečník, ale již na střední jsem do fitka chodil, ale nikdy jsem se nedokopal k vyrýsování. Pak přišla práce a už na to nebyl čas. Takže svým zevlováním jsem trochu přibral. Výška 185 a váhu mám na 90kg. Řekl bych, že mám v sobě dost hmoty aby se s tím dalo pracovat aniž bych bral kreatin a podobné věci. Chci se tomu úplně vyhnout.

Potřeboval bych poradit jak cvičit, či jakým způsobem pouze pro rýsovaní svalstva a hubnutí k tomu.

Díky
liliana

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 11:22

Ahoj, já tady propaguju :D práci s vahou vlastního těla, hiity,... kde dokážeš tělo slušně vyrýsovat... co se týká doplňků, já je neberu, jen nějaké vitaminy... suplementy jsou dobré na lepší regeneraci a tak...

samozřejmě velký podíl bude mít samotné stravování... hodně se dá nahnat stravou..

*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
aviatore

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 20:45

na to bych se chtěl zaměřit nejvíc na práci s vlastním tělem než vzít dvoukilovku a půlhodiny s ní rychle házet či jak to někdo tak dělá.

Spíš vůbec nevím jak začít, jak často, jaké cviky atd :/
Spede

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2013 21:30

aviatore tady na fóru je hodně tréninkových sestav, tak si nějakou slož a může se upravovat..
liliana

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2013 07:12

já ze zač. cvičila 5x týdně, pak i 7x.. podlě mě stačí 3x 4x co si týká hiit, tak příkladů je plný youtube nebo jsou ruzné programy..pokud jsi z velkého města, tak se může něco dít i tam..třeba crossfit nebo insanity program,atd...

*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
dobespavel

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2013 14:24