Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Je normalni nejake docasne omezeni rozsahu pohybu po posilovani?
Autor Zpráva
halus

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2013 10:06


Zdravim.

Jsem zacatecnik a chtel bych se zeptat, jestli je normalni nejake docasne omezeni rozsahu pohybu po posilovani. Me jde o to, ze nemuzu poradne natahnout ruce (natovnat v lokti) po tom, co jsem posiloval prsa a biceps.
Mam to nechat v klidu, nebo ruku pres bolest rozhybavat? Muze za to spatne protazeni?


Pokud se to nekomu chce cist, tak long-story je tady:

Asi tak 3 roky zpatky jsem trochu lezl (po skalach) a byl celkem fit, ale potom jsem z ruznych duvodu ochabl a ztloustl (BMI porad normalni, ale maly pivas tam uz je).
No a tak jsem tohle pondeli zacal cvicit. Plan: 13ti tydenni program cele telo, 4 cviceni tydne. A zacal jsem v pondeli cvicit hrudnik, biceps a bricho.
Prvni tyden = vytrvalost. Takze jsem cvicil s malyma vahama, hodne opakovani. Cca 6 x 20 benchpress, 4 x 20 benchpress sikmo nahoru, 3 x 20 rozpazovani v leze, 5 x 20 biceps zdvih jednorucky, 5 x 20 bicepsovy zdvih se Z cinkou s oporou, 3x 20 biceps kladivoovy zdvih. 2 x 20 sedu lehu na sikme lavici, 3 x 20 sedu lehu na podlozce (i do krize). Prestavky mezi seriema cca 1 minuta.
Co vam budu povidat vetsina serii byla do svaloveho selhani, nekdy jsem tech 20 ani neddelal a skoncil u 18, nekdy jsem si u 13. opakovani vzal jeste lehci cinku. Ale rikal jsem si, ze potrebuju vytrvalost a tak totolik nevadi. Behem cviceni me nic nebolelo. Pred cvicenim jsem se velmi lehce protahl a dal si 15 minut na pasu (2,5 km). Po cviceni jsem se snazil taky lehce protahnout, ale nebylo to nic moc, protoze uz v tu dobu jsem mel co delat, abych si vubec prevlekl triko. Cestou domu jsem ridil jako duchodce, protoze jsem rukam moc neveril, ze s tim volantem zvladnou tocit dost rychle, pokud bude potreba. Parkovani na rusne ulici bylo utrpeni. Doma jsem se nalozil do horke vany a dobry.
Druhy den jsem si dal zase 15 minut beh a pak jsem cvicil nohy a bricho. Jediny cvik, kde jsem trochu potreboval ruce, bylo zvedani nohou na bradlech. Jezne vecer jsem zjistil, ze proste nenatahnu pracky. Kdyz zkusim ruku natahnout do 180ti stupnu, tak se citim jak kdyby mi nekdo chytil zily kolem loktu a snazil se je vyrvat z ruky. Takze, mam to nechat v klidu, nebo ruku pres bolest rozhybavat? Myslim si spravne, ze za to muze nedostatecne protaceni po cviceni?

Diky.
Spede

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2013 14:14


Já jsem taky začátečník, ale když začínáš cvičit, tak to je nejčastěší chyba všech co začínají... Teď jsem u činek a prostě tomu dám za uši... Prostě to vzít pomalinku po částech, i když jseš sportovec, tak prostě ubrat a cvičit s menšíma vahama a pozvolna přidávat.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 3 Říj 2013 19:27


Ano, statický strečink po sodě je neodmyslitelný. Tyhle stavy asi za dva týdny přejdou.


42let @ 195cm @ 125kg
ivan dobrodej

Člen
# Zasláno: 30 Led 2018 14:07


Mohu se zeptat stalo se mi to samé zajímá mě jen jestli to ustoupilo neb si musel k lékaři? Děkuji za odpověď
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist