Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jíst zdravě, posilovat a nehubnout ale pouze rýsovat?
Autor Zpráva
tyna_123

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 22:05


Ahoj,

mám dotaz. Pravidelně posiluji již delší dobu a snažím se jíst zdravě, pestrou a vyváženou stravu bohatou zejména na bílkoviny.
Poslední dobou jsem najednou z ničeho nic začala z ničeho nic rapidně hubnout ačkoliv jím stále stejně a na holku myslím že dost. Bylo by tedy v mém případě lepší omezit kardio a jen posilovat? (kardio tréninky mám tak cca 3x do týdne - a to buď v podobě běžeckého pásu ve fitku nebo workoutů v podobě HIIT).
Díky.
liliana

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 22:09


kardio v podobě HIIT? Při HIIT je to trochu jinak.. jestli hubneš, tak máš málo jídla.. hlad nemáš? Já navýšila sachry a tuky a srovnalo se mi to..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 22:28


vím.. pojímám to spíš jako účinnější kombinaci posilování a kardia (např. s Zuzkou nebo Jill) ... no právě že hlad vůbec nemám.. naopak mi přijde, že se poslední dobou už přejídám z obavy abych nezhubla.. a ještě jak jsou ta vedra, tak nemám ani na nic moc chuť takže je v tom spíš donucení...
teď jsem třeba na večer zbodla čokoládu a oříšky, jak už jsem z toho zoufalá.. ale zase nechci přijít nekvalitní potravou po které vím, že bych 100% přibrala (brambůrky, čokoláda, přesmažená jídla) o svalovou hmotu.. a ani tomu nikterak neholduju (
liliana

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 22:56


no a hubneš na kg nebo na cm? pokud kg... a cm stojí... tak se muže hýbat jen voda... záleží taky na fázi cyklu..ovulace,apod.. to ti muže hazet kilo sem..kilo tam.. pak se zase odvodníš.. takže to jde dolu...ale HIIT treninky..Zuzka nebo JILL jsou docela drsnárny... taky je cvičím :D ale ted spíš Shauna T... takže to chce taky občas relax;) tam ti telo maká i dlouhou dobu po..

přiznávám, že v tehle vedrech taky nechci moc jíst..nejde mi to..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
liliana

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 22:57


ješte mi zkus napsat co jsi dnes jedla..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 23:28


na oboje... teď mám akorát menzes a stejně mám zase o půl kila méně než před ním.. měřím 168cm a aktuální váha je teď něco málo nad 49 kg ( .. ale co mě stve nejvíc je to, že pomalu ale jistě začínám už hubnout i v prsou ... no dnes jsem toho moc nesnědla jak bylo horko, ale jindy toho sním .. ještě teď když jsem většinu času doma a nemám "co by"... no ráno jsem měla misku smetanového jogurtu s ovesnými vločkami, slunečnicovými semínky a ovocem (sušené švestky, hrozinky), na sváču zase ovoce v podání jablka, angreštu, rybízu na oběd mísu salátu s kousky grilovaného kuřete, tak 2 hodky na to proteinový shake, poté hrst para oříšků a na véču mozzarellu s rajčaty, bazalkou a žitným chlebem s florou a teď tu čokoládu a zase jsem tu uzobávala oříšky no :-X :D
tyna_123

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2013 23:32


chtěla bych nabrat zpět zase tak minimálně na těch 52 kg.. prorýsovat ještě trochu břicho a zpevnit ještě o trošku víc zadek a stehna.. ale už rozhodně nehubnout a rozhodně ne v prsou ( tak mám začít jen posilovat a na zuzku a jill se vyprdnout? Když mě ty HIIT tréninky začaly hrozně bavit.. vždy mě tak nabijí..
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 07:38


a kolik měříš? Kolik ti je? a co cm? Tam kde hubneš si nevybereš... tělo si vybírá samo..bohužel..tam kde chceme hubnout nejméně..hubneme jako první :D Já třeba jedu jen HIIT + běhy(občas) v tom HIITU je v podstatě i posilování..ale jen váha vlastního těla.. ale u HIITU dost lidí i hubne..já moc ne :D spíš rýsuju..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 14:24


Jak jsem psala, meřím 168 cm. Je mi 20. Bude tedy pro mě teď lepší jen cíleně posilovat břicho, ruce, zadek a stehna bez jakéhokoliv kardia?
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 15:16


tak kardiem se prý nehubne..ale posiluje hlavně srdce.. jestli te baví, tak bych nechala..ale ne HIIT... to už není klasické kardio... u HIITU buduješ svaly a pálíš tuk zároveň.. cvičení na určité partie taky nemám ráda.. mělo by se cvičit celé tělo..

zkus mi popsat jeden normální den tvého stravování..třeba je kámen urazu tam...máš velký výdej cvičením, takže musíš doplňovat..pokud doplňuješ málo, pak bys hubla.. to cos popsala..máš podle mého málo jídla.. k obědu chybí příloha..proč?

třeba poradí i kluci, já jsem amatér..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 20:11


no o tom jsem právě také přesvědčená... také bývaly doby, kdy jsem cvičila pouze určitou část, ale jak jsem začala např. i HIIT, tak jsem se cítila celkově lépe i dosahovala z hlediska nabírání svalů 100% lepších výsledků...

takže, můj normální den:

1)Snídaně:
tak do půl hodiny poté, co vstanu si dám snídali.. většinou sypané müsli s mlékem a nějaké ovoce nebo si ovoce (čerstvé nebo sušené) přidám do kvalitního jogurtu (tím myslím s minimálním obsahem tuku okolo 3,8%), zasypu oříšky (para, vlašscké či slunečnicová semínka nebo quinoa) a vločkami... (moje nejoblíbenější snídaně je jogurt, skořicové lupínky dobrá vláknia, sušené švestky, para ořechy, skořice a to vše přelité javorovým sirupem)

2) Svačina
- po tréninku následuje do půl hodiny shake (PhD PHARMA BLEND 6HR)
- pokud daný den trénink vynechám, dám si kus nějakého ovoce nebo oříšky (ty opravdu můžu :D)

3) Oběd
tak ten se snažím skládat téměř vždy z kvalitní bílkoviny (kuřecí stehenní řízek či hovězí svíčková) s přílohou v podobě brambor (někdy např. čína s rýží) s velkou porcí zeleniny ... pokud zrovna v těchto dnech nemám hlad, dám si alespoň salát, který ale minimálně doplním např. fazolemi nebo masem napřírodno. Někdy si dám i rybu (pangasius, tuňák, pstruh, losos, treska), kterou zase doplním o přílohu.

4)Svačina
- pokud jsem doma pořád něco uzobávám, tudíž nějak na nějaké komplexní jídlo ani chuť nemám... to jsou tu oříšky, tu ovoce, tu müsli tyčinka atd.. tak nějak to co mi přijde pod ruku, ale snažím se, aby to bylo alespoň zdravé.

5) Večeře
má podobu prakticky oběda, akorát mnohdy menší porce, protože kolik toho sním přes den k večeru už ani nemám moc hlad.. ale tak když nestíhám připravit nic pořádného, tak např. vajíčka, chléb s florou a kvalitní šunkou či sýrem, cottage nebo nějaký salát (např. balkán, caprese)..

Jinak jsem teď začala také dost dbát na pitný režim.. během dne se snažím vypít tak 2,5 - 3 litry čisté neperlivé vody..
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 21:34


odpoledne bych dbala asi na to, aby tam toho jídla byl dostatek.. hlavně ty svačiny.. pokud pojdeš HIIT, tak už k tomu nic jinýho nedělej..

možná i to pití muže mít vliv... kámoška, co má vystudovanou výživu mi říkala, že spousta lidí, když začne pořádně pít..začne se jim hábat váha smerem dolu.. já jsem na pití hroznej flink..dnes sotva litr


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 21:42


a jinak ti přijde vše v pořádku? To asi ano.. ale tak kvůli tomu přece nepřestanu pít..
liliana

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2013 22:25


to jistě ne..snídaně a oběd- s přílohou je ok..jinak bych nevýšila a nebála se tuku.. ani v tech jogurtech.. já jím jen holandii.. musíš si s tím pohrát a zkoušet to na sobe, co ti sedí.. podle mě máš prostě vyšší výdej než příjem..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
tyna_123

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2013 07:33


no tak toho já se rozhodně nebojím... jak už jsem psala.. jím jen jogurty s podílem tuku nad 3,8% :D.. pokusím se, tak děkuji
liliana

Člen
# Zasláno: 27 Čvc 2013 09:12


aha, blbě jsem četla ;)


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist