Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Objemový trénink
Autor Zpráva
Palenicek

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2013 17:50 - Změnil/a: Palenicek


Jelikož se mi nedaří nabrat chci z tréninku pro začatečníky přejít na objemový který vypadá takto:

Mrtvý tah 6x6
Dřepy 5x5
bench 5x5
Doplňkové cviky

V doplňkových bych se zaměřil na určitou partii těla (např. pondělí hrudník, čtvrtek záda a sobota břicho).

Problém je v tom že jsem na tom bídně se zády takže nevím jestli bych dokázal být rovný prři mrtvém tahu, dal by se něčím nahradit?

Teď něco k jídelníčku :
194cm, 64kg, 16 let

6:30 ovesné vločky s mlékem, ovoce
10:30 celozrnné pečivo, sýr a zelenina
13:00 oběd co uvaří mamča
15:00 zeleninový salát / pečivo a cottage
18:00 po tréninku banán
19:00 kuřecí / ryba / vajíčka + příloha těstoviny / rýže
21:30 tvaroh

Mám otázku ohledně hroznového cukru? Něco jsem o tom slyšel, po tréninku místo gaineru? Dalo by se?

Počítal jsem si BMR a vyšlo mi 1822kcal/den..

Dává tento plán vůbec nějaký smysl? :D díky za rady

EDIT: jo, a zapomněl jsem na oříšky
RobinB

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2013 22:10


Ahoj, BMR by jsi měl vynásobit, těžko posoudit, tvou aktivitu, ale tak 1,5 - 2. No a něco by jsi měl přidat, pokud chceš přibrat. Nejsem specialista na výživu a nevím kolik ryb nebo kuřat zbaštíš , ale při nabírání bude tvůj největší blok jídelníček. S banánem po tréninku to fakt nevyhraješ. Po tréninku by měl přijít nějaký sachariďák. Možná by stálo za to, si jeden den zapsat, co jsi snědl, pokud to bude možné tak zvážit nebo aspoň odhadnout a přes nějaké webové kalorické tabulky si udělat přehled o tom, jaký máš kalorický příjem.
Co se týče mrtvého tahu, rovný záda a technika je základ. Měl by jsi najít v posilovně někoho, kdo ti to ukáže a zkontroluje.
Palenicek

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2013 22:45 - Změnil/a: Palenicek


Ten sachariďák je největší problém no.. Musím ho nějak sehnat .. Mrtvý tah zkusím, zkontrolovat ho může bratr, ten ví jak na to, díky za rady, zkusím si ty cviky pozkoušet a uvidím Hlavně to jídlo no, já prostě nepřiberu nepřiberu a nepřiberu.. Jinak by bodlo to info o tom hroznovým cukru
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 11:23


sachariďák je nejlevnější suplement a pro nabírání jeden z důležitých. Co se týče ovocných cukrů, jsou to z velké části jednoduché cukry, které ti hladinu cukru v krvi zvýší moc rychle. Pokud chceš přibrat a máš hodně omezený rozpočet, zkus zvýšit objem třeba rýže.
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 11:32


A trénink vypadá ok?

O rozpočet nejde spíše o rodiče kteří si myslí že tyhle sachariďáky jsou zdraví škodlivé..
maacher

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 13:47


ten trenink neni pro zacatecnika vubec vhodny!!!
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 14:54


už mám za sebou měsíc, takže správnou techniku umím navíc mě kontroluje bratr který ten trénink cvičil, mohli by jste popř. doporučit něco na objem pro začatečníky?
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 16:42


k tréninku se nebudu vyjadřovat, 5 lidí => 8 tréninkových názorů a neznám možnosti posilovny. Přidal bych tam ještě shyby na hrazdě, jinak se mi moc nelíbí (já bych ho rozhodně jezdit nechtěl, nedokázal bych jet pokaždé to samé), ale určitě může nějakou chvíli fungovat. Pokud ti jde o objem, problém u tebe bude jídlo.
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 17:11


Když píšeš že problém je jídlo tak mohl by jsi poradit co ještě do jídelníčku zařadit? Díky
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 17:17


neznám tvé možnosti, určitě gainer po cvičení. Je to nejlevnější suplement, ale jestli píšeš <<Ten sachariďák je největší problém no.. Musím ho nějak sehnat>>, tak ti nebudu říkat, ať si dáš půlku kuřete a dopoledne a večer proteinový nápoj. Jídelníček nemáš špatný, ale když nepřibíráš, tak toho jíš jednoduše málo. Pokud nezvýšíš kalorie, nic z toho nebude.
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 18:08


Zkusím si spočítat kolik toho za den sním a popř. to zvýším tak na 3000kcal/den pokuď to bude možné,spočítám si i bílkoviny a sacharidy, moje BMR je 1800kcal/den + aktivita dělá nějakých 2700.. Chci se zeptat jak moc pomáhá objemový trénink? Záleží na tom moc nebo mám pokračovat v tréninku pro začatečníky? Díky za rady
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 20:06


Jaký jedeš trénink teď ?
Předpokládám, že ten co jsi napsal, ten plánuješ ...
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 21:28


jedu toto: http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky

Počítal jsem si kcal s gainerem a tak by to bylo boží bez něho budou si problémy no..
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 21:34


Myslím si, že ten trénink, co jedeš, je zajímavější než to co navrhuješ.
JJ, gainer je levný, účinný, můžeš dát hned po tréninku, ale v netrénikové dny si ho můžeš jednou dát taky.
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 21:54


Našel jsem si třeba JUMBO SCITEC a tam je davkování denně 220g? wtf? TO jako každý den 220g?

Budu pokračovat v tom mojem + papat strašněěěěě moc :D
RobinB

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 22:01


Nevím, kde se to tam vzalo. 220g je strašně moc.
Ale můžeš plus minus autobus vzít:
1g sachariďáku na 1 kg vlastní váhy,
u proteinů pak orientačně do 30 g (víc organismus v jedné dávce pravděpodobně nezpracuje a bílokoviny tělo neumí skladovat)
Palenicek

Člen
# Zasláno: 5 Kvě 2013 22:14


Nejdřív zkusím fakt žrát jako prase a pokuď tam prostě nebude žádný výsledek tak ho koupím..
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist