Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Zatenci / Vyle (tm podviva) -> osobn trenr?
Autor Zprva
JanJanJan

len
# Zaslno: 26 Led 2013 01:53

Dobry den,
je mi 23 let. Me parametry jsou sokujici: vyska 171cm, vaha 50kg. Podotykam, ze se nejedna o modelku, ale o "muzske" rozmery. Tyto "prirozene" parametry si jiz drzim cca 7 let. Vse pricitam predevsim genum a povaze meho metabolismu. Citim se velice slaby, se spatnou imunitou, bez sebeduvery. Situaci jsem se snazil v minulosti resit potravinovymi doplnky a volbou zdravejsiho jidla. Toto mi prineslo cca 2kg.
Domnivam se jiz delsi dobu, ze bez pravidelneho cviceni nemohu docilit nejake rozpoznatelne zmeny. Jelikoz studuji IT, vzdy najdu neco lepsiho nez prostor na cviceni. Nemel jsem zatim dostatek sebeduvery ani nekam napsat, nebo dokonce zkusit navstivit posilovnu. Ostatne s pocitem, kdyz vite, ze na tom moc lidi ani hur nebude, vas to ani nemuze bavit.
Domnivam se, ze bez profesionalniho osobniho dohledu (trenera), velke driny a velkych zmen nemam moc sanci. Otazka penez by hrala vedlejsi roli. Prozatim vubec nevim kam se obratit, pripadne kde mohu takovou osobu vubec hledat.
Dekuji za jakoukoliv radu
Jan
Legi

Modertor
# Zaslno: 26 Led 2013 08:39

Velmi rd Ti pomohu. Nejdve ze veho si ale zabhni k doktorovi na kontrolu - ttn lzy, ili endokrinnho systmu a ptee. Bez toho Ti vele radm se do nieho nepoutt. Tm nechci ct, e Ti nco schz, ale pi Tvm povoln a vze je to bohuel velmi pravdpodobn a je dobr mti jistotu. Nevhodnm cvienm si me velmi ublit. A bude mt vsledky, dej vdt a nco s tm udlme.

42let @ 195cm @ 125kg
JanJanJan

len
# Zaslno: 27 Led 2013 16:06