Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Začátky - 14 let :)
Autor Zpráva
ondrej01

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2012 17:43


Zdravim, chtel bych zacit posilovat, protoze jidlem vahu evidentne nenaberu (nejspis problem stitne zlazy). Zacal jsem koupi powerballu, 10 minut denne a uz po mesici je to sakra znat na predlokti. Ted bych chtel pridat i biceps a proste pazi aby to nejak vypadalo. Na to uz potrebuju rady zkusenejsiho. Prosim nekoho, kdo by byl ochotny sepsat mi nejake denni cviky, popripadne jestli si koupit cinky. Nejak jsem se do toho posilovani zazral a mam z toho dobry pocit. Diky moc predem. (mimochodem je mi 14 let tak me setrete :D)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2012 22:16


Za půl roku si vzpomeneš, že chceš ramena a do deseti let budeš mít vypracované celé tělo! To je zajímavý, ale nepraktický přístup.

Začni cvičit komplexně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ondrej01

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2012 17:20


Mě zatím stačí ty ruce, tak prosím poraďte. Hlavně zda si mám koupit činky, někdo říká že to kazí růst
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2012 18:38


Mýtus...


...
ondrej01

Člen
# Zasláno: 23 Čvn 2012 21:12


A tak mi to prosím nějak sepište, návodů je spousta ale nevím co je vhodné i pro mladší, nechci se moc zatěžovat. No ničeho se tu asi nedočkám.
Boogie

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2012 11:20


začni cvičit tento program http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218
jinak ti nikde nepomůžou
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2012 13:21


Lepší verze tady:
http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky

+
http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u
+
http://www.body-test.cz/jak-jist-pred-a-po-trenink u


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ondrej01

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2012 13:43


Díky moc, a to bude rozdíl znát hodně už po těch 10 týdnech?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2012 23:10


Při zachování dobré výživy to hodí kolem těch 5 kilo svalů.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2012 12:22


Hoj Tetsuo, jen krátká otázka. Je možné, že někdo (já :=)) lépe poroste pokud má paradoxně menší potřebu bílkovin? Aby tomu bylo rozumět. Zdá se mi, že na růst a regeneraci mi stačí kolem 1.3 g/kg váhy bílkovin. Všude vidím propagaci netr. den cca 1.5 a tr. den 2g/den.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2012 15:04


Není problém.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2012 15:38


Díky za rychlou odpověď.
ondrej01

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2012 13:15


Já se v tom nevyznám 2 týdny: 4 série (12,12,10,10 opakování), 3 série (12,12,10 opakování) - ani podle těch vysvětlivek pořádně nevím o co jde
FoXo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2012 14:29


1séria = 12 opakovní
2séria=12 opakovaní
3 séria=10 opakovaní
4 séria = 10 opakovaní
Spravís jednu sériu po 12 alebo 10 opakovaní, dáš minútu oddych a potom ideš na ďalšiu sériu.
Čo natom nechápeš
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvn 2012 17:38


Krom toho, že je to tam vysvětlené, je tam nabídnuta i jednodušší variata. Dělat 4 série po 10 opakováních.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ondrej01

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2012 18:19


a jak dlouho tedy trva jedna serie u tech vypadu s 1ruckami? Pardon ale ja to vazne nemuzu pochopit. a jeste, nemam kladku ani tezkou jednorucku ani velkou cinku tak co mam delat?
ondrej01

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2012 23:15


Takže u mě by to v tom případě bylo jen

Den 1
Výpady s jednoručkami v rukou (nejlépe v chůzi) – 4 série
Tlaky s jednoručkami na rovné lavici – 4x
Švih s jednoručkou z předklonu – 3x (na každou ruku)
Kliky s nohama na lavičce nebo balonu – 3x

stojí to vůbec za to? nemám peníze na to abych utrácel za velkou činku, kladku a ještě další jednoručky..
A ještě něco, jaké váhy měly být jednoručky? Takové, aby mi dalo práci je zvednout a nebo takové co jsou už pro mě lehčí a unaví mě až po třeba 30 zvednutích? Já blbec jsem si koupil 2,5kg a je to jako nic
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2012 12:19


jak dlouho tedy trva jedna serie u tech vypadu s 1ruckami?
Uděláš 10-12 výpadů na pravou nohu a 10-12 výpadů na levou nohu. 1 minuta pauza a znovu, celkem 4x.

Váhy by měly být takové, abys v sériích udělal zhruba 10-12 opakování a neměl na konci už moc rezervu.

Cviků můžeš dělat doma určitě víc než jen ty 4, projeď si ten program celý a sestav si to, co zvládáš doma.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ondrej01

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2012 20:54


Dobře, díky všem za pomoc, koupil jsem si 5kg a už se u toho začínám celkem potit. Konečně mám o prázdninách co dělat
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist