Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Strava, trenink, relax
Autor Zpráva
rocknrolla

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 18:07


Zdravim a timto bych chtel i osovit Tetsua.

Asi pred 3 tydny sem zacal chodit do posilovny (uz jsem cvicival driv ale nemel sem cil a chut trenovat, takze po par tydnech/mesicich sem se na to vy**al, proste sem byl blbecek). Cca. 14 let hraju hokej tudiz nakou takovou zakladni fyzicku mam ale vzhledem k tomu ze mi je 21 merim 175cm a mam 78 kg (a klasickou pneumatiku v oblasti bricha) bych s tim chtel neco udelat. Muj cil je udrzet vahu klidne i nejaky kilo nahoru ale zaroven se zbavit prebytecneho tuku v oblasti bricha a boku, zaroven tyto partie vyrazne zpevnit.

Prvni bod by byl asi ten ze bych chtel nabirat svaly ale zaroven spalovat tuk jen nevim jak na to? Docetl jsem se zde na foru o sacharidovych vlnach ale potreboval bych radu nekoho zkuseneho. Tudiz jak poskladat jidelnicek (pokud mozno bez suplementu, max. gainer, protein) abych docilil pozadovanych vysledku?


Dale bych se chtel optat jak cvicit, po jak dlouhe dobe obmenovat treninkove plany na ktere cviky se zamerit? Kolikrat tydne delat kardio a v jakem tepovem rozsahu se priblizne pohybovat?


No a nakonec bych se chtel optat jake druhy regeneracniho cviceni popribade nejake rehabilitacni aktivity delat?


Vim ze je toho moc ale za kazdou radu bych byl vdecnej..nechci cvicit zbytecne a spatne.. diky moc
stichy

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 21:02 - Změnil/a: stichy


http://www.body-test.cz/efektivni-spalovani-podkoz niho-tuku

pokud se tam podivas do tech clanku tak tam najdes odpovedi i na ten zbytek
rocknrolla

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 21:33


diky urcite si proctu a dukladne nastuduju..)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2012 22:45


Klidně začni s tímhle:
http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky
+
k tomu přidej tu aerobní aktivitu a způsob stravování, jak je popsaný v článku Efektivní spalování podkožního tuku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
TukanGym

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2012 12:59


Dobry den, chcel by som sa opytat na jednu vec. Cvicim asi rok v kuse, previdelne striedam,objem,silu,aj rysovacku a mam pracou vynutenu 18dnovu prestavku. Chcem sa opytat ci je to aj trosku prospesne, respektive ako sa zachovat v tejto sytuacii z hladiska vyzivy a doplnkou. Za ten rok som absolvoval 2x2mesiace creatinove cykly, pravidelne pijem rychle aj pomale proteiny, BCAA nevyuzivam, v posledny mesiac NO pred treningom a myomax po, strava primerana okolnostiam,snaha v maxim. miere. Dakujem pekne za radu

Michal
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2012 20:37


Vitamíny, minerály a proteinové nápoje má smysl využívat pořád.
Jen si hlídat příjem sacharidů a neládovat se jimi zbytečně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
TukanGym

Člen
# Zasláno: 7 Čvn 2012 10:40


Dakujem pekne za info. Moze taka prestavka byt pre telo aj prospesna?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Čvn 2012 12:36


Ani ne.

Smysl nějakých 1-2 týdenních přestávek ocení vrcholoví sportovci. U rekreačních prakticky vždycky nastává pokles výkonnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mallone

Člen
# Zasláno: 24 Čvn 2012 16:41


Někde v diskuzi jsem četl, že koupená syrovátka není dobrý nápad, ikdyž má hodně sacharidů.
Jak to teda je? Můžu si třeba každý den dělat nápoj ze syrovátky? Díky
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist