Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Prsa jako ženská, neshodím ani 1 kg ať dělám, co dělám.
Autor Zpráva
onheek

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 12:04


Zdravím,

chtěl bych se zeptat, čím to je, že nemůžu shodit ani 1 kg. Mám prsa jako ženská a nafouklé břicho, kvůli nadbytečnému tuku. Jsem nejspíš typický endomorf. 177cm 84,5kg. Nejsem vysloveně tlustý, ale když se svleču, vypadá to hrozně. Chtěl bych shodit alespoň to břicho a povyslá prsa, stačilo by tak 4 - 5 kg.

Jídelníček nemám stálý, ale jím 6x-7x denně. Snažím se jíst hodně kuřecího masa a ryby k obědu a večeři s bramborem, nebo rýží. Svačiny mám různé, jablko, okurka, cottage sýr s chlebem, protein atd...(ovoce hlavně dopoledne) Snídaně ovesné vločky s banánem, nebo bílky.... Bílkoviny se snažím držet kolem 150g na den, tuky blízko 0. Občas, třeba o víkendu jídelníček poruším, (svíčková, grilování, řízek atd..) ale občas by to snad vadit nemělo?

Pitný režim držím na min. 3-4 litry denně. Vyjímečně vypiju pouze kolem 2 l, ale nikdy pod. Nepiju alkohol, jen velmi vyjímečně skleničku vína, nebo dvě.

3x týdně jdu do posilky (cca 1-1,5 hod), nemám pevný plán, ale to by na tuky mít vliv nemělo? Každopádně po každém cvičení si dávám 15 - 30 min aerobní aktivitu, běh, rotoped... To samé před cvičením, ale tak okolo 5 min na rozehřátí. Po posilce si dávám ihned banán a 30-60 min po posilce večeři, nebo protein.

V dny kdy nejsem v posilce chodím plavat, plavu prsa 30-45 min. Po plavání si taky dávám nějaké ovoce (banán, někdy jablko)

Mám nemanuální práci, tak si ještě ráno dávám 8 min cviky na břicho, 8 cviků po 30-40 opakováních s 15 sec pauzama, tak že se u toho i dost zapotím a teď jsem k tomu přidal i kliky. 9x10, hodně pomalu, taky se víc soustředim na cviky prsních svalů v posilovně a doufám, že když nejdou dolu tuky, tak se to alespoň vyrýsuje?!

Váhu mám pevnou kolem 84-85 kg. Ať jim zdravě a jdu do sebe, nebo sem se v minulosti válel a jenom žral, rozptyl je tak 84-85,5. Cvičím cca rok a půl. Zdravý jídelníček držím teprve tak 2,5 měsíce a cvičení po ránu tak měsíc.

Vše nahoře je výsledek mnoha hodin studování různých webů co dělat i nedělat, i toho vašeho.

Děkuji za jakoukoli radu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 12:27


3x týdně jdu do posilky (cca 1-1,5 hod), nemám pevný plán, ale to by na tuky mít vliv nemělo? Každopádně po každém cvičení si dávám 15 - 30 min aerobní aktivitu, běh, rotoped... To samé před cvičením, ale tak okolo 5 min na rozehřátí. Po posilce si dávám ihned banán a 30-60 min po posilce večeři, nebo protein.

V dny kdy nejsem v posilce chodím plavat, plavu prsa 30-45 min. Po plavání si taky dávám nějaké ovoce (banán, někdy jablko)


No, tady leží ta zásadní chyba. Příjem sacharidů po tréninku ZASTAVÍ pálení tuků. Vydrž hodinu až dvě nejíst, a bude to lepší. V posledním jídle před tréninkem taky nejez sacharidy.

________________

0 g tuků dodržovat nelze, navíc málo tuků není úplně nejlepší nápad. Tělo tuk potřebuje už jen zdravotně, a navíc, když ho má málo z potravy, tak ho ani neumí pálit. Je to paradox, ale je to tak.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
onheek

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 15:13


Děkuju za radu. Já jsem na všech serverech četl, že po tréninku si mám dát nějaké cukry, aby si tělo nebralo energii ze svalů. Říkají mi to i v posilovně.

To znamená, že po tréninku nemám sníst vůbec nic následující 2 hodiny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 15:19


Když chceš zhubnout, tak nech pálit tuky. Je to jednoduchý.

Když chceš nabírat svaly, šupni tam sacharidy. Sacharidy ale zastaví pálení tuku.

Je to takhle jednoduchá logika.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Filas

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 15:26


Ale zase kdyz tam nesoupne sacharidy, nemuzou se mu palit i svaly?
onheek

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 16:50


Ale zase kdyz tam nesoupne sacharidy, nemuzou se mu palit i svaly?

Právě to mi všichni říkají a všude to píšou. Že je tam mám šoupat i při redukci. Ale nefunguje to, tak si nechám poradit a uvidíme.
onheek

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 17:34


Ještě dodám,že když se po tréninku nenajím, dostavuje se celková slabost, zejména po plavání, myslím, že to je tím, že jím malé porce víckrát denně a tělo nemá při náhlém výdeji energie kde čerpat.
cometomeee

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2012 23:54


laicky růst svalů = svaly si zničíš a oni se zregenerujou a rostou, takže se mu nemůžou pálit svaly..

večer jez míň sacharidů než k obědu, to jsou v podstatě všechny přílohy jako brambory, rýže .... takže kilo brambor na večer taky neni dobrý

na pálení tuků poslední jídlo před tréninkem bez sacharidů a jak už psal tetsuo po cvičení 60-90 min. nejíst, pokud to nezvládneš, tak se na to zkus dopracovat postupně ... 40,45,55,60 ..

přestože píšeš že jsi studoval, já sám sem tu v podstatě nováček, ještě mam velký rezervy a přitom i já sám vidim podstatný chyby u tebe .. chce to si pořádně zjistit jak cvičit (co a jak dlouho) a jak jíst, byla by škoda to dělat špatně (= bez výsledků) a ještě se u toho odrovnat ..

v posilování se dá v podstatě přesně nalajnovat program, ale stejně si to můžeš individuálně upravit a výsledky budou stejně ... mě například dělá špatně cvičit ráno na lačno, i když to je taky způsob pálení tuků, ale dělam to radši odpoledne a výsledky jsou ... stejně jako když prostě nedokážeš nejíst 90 minut, nejdřív nejez 50 a přidávej ... bude se to zvyšovat stejně jako počet maxima kliků, kterých zvládneš první den 10 a za měsíc 20

ještě bych dodal, že pokud ses ze zabijáckýho jídelního stylu vrhl na tvrdou dietu (slabost, malé porce .. na netu nikdo neví co je pro tebe "malá porce") tak to se těžko zvládá, bacha, ať nejíš zbytečně málo ... pro začátek omezit nezdravý a jíst líp je základ, s novýma znalostma jídelníčku si pak můžeš upravovat až k dokonalosti ..

když ti neni jasný něco ohledně výživy nebo cvičení, můžeš se tu ptát, ale spoustu věcí najdeš na webu

http://www.body-test.cz/
http://www.posilovani.net/
http://www.trener.sk/fitness/
http://forum.posilovani.net/
www.muscle-fitness.cz
google, google, google ...

snad nevadí, že sem připsal pár stránek, kde sem hledal poprvé já (reklama?.D) ..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2012 12:37


Trénink na pálení tuku nesmí být tak zničující. Pak se nepálí svaly. Opět, jednoduchá logika.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
onheek

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2012 13:01 - Změnil/a: onheek


Super, díky moc za rady pánové. Už jsem to poupravil, tak sem napíšu, jestli se konečně dostaví výsledek.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist