Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Rychlost přibírání
Autor Zpráva
MichalSkricek

Člen
# Zasláno: 9 Led 2012 17:56


Caute,
chtěl bych se zeptat jak je možné že někteří lidé nemohou přibrat tuk ani svalovou hmotu a naopak. Proč to tak je a na čem vlastně záleží.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Led 2012 22:09


Mají moc rychlý metabolismus = spálí většinu živin bez užitku. Cukry jimi "proletí" jen tak naprázdno, a bílkoviny většinou znehodnotí na cukr.

Základem výživy těchto lidí by mělo být zpomalení metabolismu. Toho lze dosáhnout řadou triků.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lelicek

Člen
# Zasláno: 10 Led 2012 13:06


tetsuo,
prozradíš tedy triky na zpomalení metabolismu ?

chtěl bych ještě položit jednu otázku mimo toto vlákno :
15 min před koncem tréninku beru aminokyseliny (super amino 4800) cca 5 g, po ukončení potom klasika...po půl hodinových odstupech gainer a po 2 hodinách protein.
jak by to bylo ale v případě glutamové kyseliny nebo práškového glutaminu ? byla by to lepší náhrada aminokyselin, které bych pak nemusel brát ?
a co HMB ?
který produkt je pro lepší regeneraci ? aminokyseliny, BCAA, HMB nebo glutamin ?
myšleno po posilovacím tréninku před gainerem.
satyr05

Člen
# Zasláno: 10 Led 2012 13:57


K těm trikům na zpomalení metabolismu se přidávám, taky by mě zajímaly. Snažil jsem se něco najít, ale všechno mi to přišlo jako začarovaný kolotoč.
Levandule

Člen
# Zasláno: 10 Led 2012 16:24


Určitě bych to raději řešil úpravou stravy, suplementy ...úmyslné zpomalování metabolismu může podle mě nadělat více škody než užitku.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Led 2012 16:28


který produkt je pro lepší regeneraci ? aminokyseliny, BCAA, HMB nebo glutamin ?
Nejlepší je kombinace, protože to na sebe všechno navazuje.
Při tréninku se obecně nejvíc znehodnotí ve svalech glutamin. Proto se vyplácí mít glutamin nebo glutamovou kyselinu dopředu i po tréninku.
Glutamin je ale zase nejvíce zastoupená aminokyselina ve stravě. Čili otázka, jestli suplementovat, nebo ne, závisí dost na tom, jak kdo náročně trénuje.

BCAA (leucin, izoleucin a valin) jsou další aminokyseliny v pořadí, co se spalují ve svalech. Čisté krystalické BCAA ale umějí jednu zajímavou věc - zvednou hladinu inzulínu, což se hodí před pitím gaineru a zpracováním sacharidů.

HMB je derivát BCAA (isoleucinu nebo valinu; liší se zdroje), teoreticky je silnější, ale hodí se ho užívat spíš během dne v malých dávkách.

Super Amino 4800 - nejedná se o čisté krystalické aminokyseliny, ale hydrolyzát nějaké proteinové suroviny. Tzn., že tam je úplné spektrum aminokyselin, ale jejich poměr není nijak upravován a nejsou vyštěpené do krystalického stavu. Tzn. i když tam budou BCAA, nebudou umět zvedat inzulín.

Z hlediska peněz a efektu jsou tedy asi nejlepší čisté BCAA brané 15 minut před gainerem.

Pokud to nějak vylepšit, tak dávat tak 2 hodiny před tréninkem 5 g glutamové kyseliny, nebo půl hodiny předem 5 g glutaminu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Led 2012 16:38


Určitě bych to raději řešil úpravou stravy, suplementy ...úmyslné zpomalování metabolismu může podle mě nadělat více škody než užitku.
U ektomorfů určitě ne. U nich je právě průser, že metabolismus je zrychlený a znehodnocuje živiny.

Triky na nastavení metabolismu na ideální rychlost:

1) Nejprve pořešit živiny. Základem jsou 4 g sacharidů na kilo váhy. Pokud to měsíc nic nepřináší, zvýšit na 5 g. Počkat měsíc a v připadě neúspěchu zvýšit na 6 g/kg. Tady už to začíná být kritické. Pokud to stále nefunguje, vyplatí se přidávat tuky.

2) Přídavek tuků by měl ideálně vypadat tak, že se přimíchává k jednotlivým jídlům lžička nebo dvě kvalitního rostlinného oleje.
Zdaleka nejúčinnější je pít PŘED jídly (tak 30 minut) směs sacharidů, proteinů a MCT oleje.

MCT olej se tráví dřív než sacharidy a tím oddálí jejich spalování. Může mu částečně i zamezit.

3) Pro zpomalení metabolismu se vyplatí jíst MÉNĚ jídel denně, ale stejně živin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lelicek

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 11:57


čisté BCAA brané 15 minut před gainerem
účinnější jsou BCAA tekuté nebo v tabletách ?
lelicek

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 12:13


kdysi jsi na lepší výkon doporučil i inosin
(URL)....Tvá odpověď 12.4. v 11:15...
Inosin je hodne dobrej. Tak 1,5-3 g hodinu predem
zkoušel jsem ho a bylo to ještě horší...tedy když jsem ho vzal, tak první cviky mi šly lépe, ale pak jako by mi síly došly a ta druhá půlka tréninku byla horší než obvykle.
když ho neberu, tak ten rozdíl mezi první částí a druhou není tolik markantní.

co tedy namísto inosinu, když se mi neosvědčil ? sacharidy mám kolem 300-350 g, piji minimálně 4 litry čaje, ale málo solím (prostě mi slaná jídla nechutnají).
Pro delsi vykony, zvlastne aerobni neni prijem sacharidu nejdulezitejsi
mám zvýšit třeba dávky MCT oleje ? ten beru výhradně jen ve dnech "hubnutí", tedy když dělám kruháč+kardio, jinak mám asi alergii na různé oleje ve formě dochucovadel - prostě jakmile bych měl sníst třeba salát se zálivkou oleje, zvracím. já si MCT míchám do drinků - tedy vlažná voda do gaineru nebo proteinu. pomůže brát častěji a více lžiček denně MCT i v ostatní dny ?
to mne napadlo, když pozorně znovu pročítám mé vlákno a prostě i po roce tréninku cokoliv silového nad 45 minut mi nejde a nejde...chybí mi dech a energie -> tetsuo, máš jiný nápad ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 12:19


účinnější jsou BCAA tekuté nebo v tabletách ?
Neznám rozdíly. Technicky vzato, nejčastější jsou kasple s práškem uvnitř.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 12:25


kdysi jsi na lepší výkon doporučil i inosin
zkoušel jsem ho a bylo to ještě horší...tedy když jsem ho vzal, tak první cviky mi šly lépe, ale pak jako by mi síly došly a ta druhá půlka tréninku byla horší než obvykle.

- To je možný. Bere se to hodinu předem a pak těsně před tréninkem (čili 2x 1, 5 g cca). To pak vydrží na celý trénink. Otázka je, v čem byl přesně ten úbytek sil - v horším okysličování, nebo nedostatku cukru (zatuhnutí, zakyselení?)

Vliv na výkon má ledacos. Záleží na tom, jestli chceš prokrvit, nebo rozvinout nějakou jinou schopnost/proces.
Variantou je kreatin, pyruvát, plasmaexpandery atd.
__________________

málo solím (prostě mi slaná jídla nechutnají)
Sodík a draslík je v ovoci a zelenině, dá se brát jedlá soda, nápoje se sušenou syrovátkou apod.
Možností jsou i iontové nápoje s vysokým obsahem sodíku.
___________________

já si MCT míchám do drinků - tedy vlažná voda do gaineru nebo proteinu. pomůže brát častěji a více lžiček denně MCT i v ostatní dny ?
MCT se dá celkem bez problému dávkovat do 30 g denně, čili cca 4 polévkové lžíce. MCT před tréninkem pomáhá zvyšovat výkon.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lelicek

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 13:55


inosin mi tedy nepomáhá (i když jsem ho bral jen s odstupem, nikoliv těsně před tréninkem).
iontové nápoje mi moc nesedí, zkusím tedy zvýšit dávkování MCT oleje.

surfováním po konkurenčním fóru
URL
jsem "objevil" že lze zvýšit výkonnost tréninku používáním NO-ček, které na tomto foru velmi prosazují (zřejmě kvůli zvýšení prodeje)
hehehe...tady právě doporučují Super Amino 4800....
dále tam doporučují další spoustu doplňků "nezbytných"...sakra ale kde na to vzít ???
tribullus beru 3x denně ve formě odvaru čaje z natě kotvičníku -> je mi 45 let a chápu že mi svaly neporostou jako -náctiletému a subjektivně

já osobně myslím, že kupovat a užívat tyto inzerované doplňky je pro amatéra přepych.
od Tebe jsem se naučil používat suplementy a vidíš, přesto se stále učím.
myslím že ten MCT olej by mohl postačovat. uvidím, třeba se to zlepší.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Led 2012 14:11


NOčka fungovat můžou (je jich strašně moc a mají různý složení). Ale jsou drahá.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kostic

Člen
# Zasláno: 13 Led 2012 22:25


Ahoj.Chtěl bych poradit jak cvičit a nabrat.

Věk:14
Váha:64Kg
Výška:173

Zatim bych cvičil jenom doma z čínkama ale od 15 bych začal chodit do posilky.A proto bych chtěl něaký základ do posilky abych měl aspon 75 kg.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Led 2012 02:15


http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky - precti si tohle a uprav si to, podle svych moznosti. Resp., uprav si svoje podminky podle toho clanku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kostic

Člen
# Zasláno: 14 Led 2012 09:03


Díky mrknu nato a ještě bych se chtěl zeptat jestly je dobré si koupit proteinák :D ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Led 2012 01:14


Účelnější je gainer po tréninku. Ten se dá koupit už hotový-namíchaný, nebo si ho namíchat podomácku z proteinu a glukózy a maltodextrinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist