Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / par dotazu s kazdodennim treningem - doplnky a vhodne zatizeni
Autor Zpráva
flexroad

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2011 13:23


Ahoj,

pred mesicem jsem se pustil do posilovani. Mel jsem 112 kilo coz uz je slusna nadvaha, ale za ten mesic slo asi 7.5 kilo dolu. Me soucasne BMI je 34kg/metr3. Merim 178 cm. Chytra vaha v obchodaku mi rika, ze moje idealni hmotnost je 64 - 80 kilo - je to opravdu mozne?

Cvicim 6 dni v tydnu.

Kazdy den jedu 33 minut na orbitreku a posiluji bricho (lehy sedy a stroj na posilovani brisnich svalu)

Potom stridam vzdy
jeden den cca 30 minut plavani a
druhy den cviceni na posilovacich strojich - vzdy tri serie po 15ti... asi 45 minut. Mezi seriemi delam asi minutove pauzy a nakladam si spise vetsi vahy.

Jidelnicek podle meho vyvazeny a postaveny na kvalitnich potravinach. Pecivo jsem vysadil a ryby mi bohuzel nechutnaji, ale jinak se snazim jist kvalitni maso, lusteniny, zeleninu a ovoce.... V jidle mam prijem okolo 5000 Kj denne, kazde rano jeste navic uzivam L-carnitin.


Delam neco spatne? Rad bych tuky promenil na svaly, ale dost jsem tady cetl, ze kdyz clovek sundava vahu, tak to odnesou i svaly.

Je pro me vhodna nejaka forma whey proteinu, nebo gaineru, pripadne jinych doplnku?

Na posilovacich strojich a s cinkama mam dale cvicit spise stredni az velke vahy 3x15, nebo je lepsi mene a casteji opakovat?

Existuje nekdo kdo je mi schopny postavit korektni trenink a vhodny jidelnicek po internetu? Ziju v zahranici a v CR, kde bych mohl zajit za nejakym odbornikem nebyvam. Rad zaplatim.


Diky za cokoliv....
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2011 15:48


V jidle mam prijem okolo 5000 Kj
KIiojouly jsou na nic. Když vypijes flasku oleje, ma to stejne kilojoulu jako kilo masa. A pokud budeš pít denne flasku oleje, rozhodne nezhubnes tak, jako když budes jist kilo masa. Atd.

kazde rano jeste navic uzivam L-carnitin
Uzívání karnitinu (jakékoli formy) nema zadny vliv na paleni tuku. Dlouhodobe vedecky dokazano (mam doma jednu celou knizku jen o karnitinu psanou z medicinskeho i sportovniho hlediska a vysledky jsou jednoznacne.).
Telo si bud vytvori karnitin v tele samo, nebo nic. Karnitin muzou uzivat kardiaci a muzi s malou tvorbou spermatu. (A obecne kdokoli s poruchou tvorby karnitinu. Pokud na to ale nemas vysetreni, ktere by to potvrzovalo, vyhazujes penize oknem.)
Co se tyce hubnuti, je efekt nulovy. Nejklasictejsi podvod v dejinach doplnku vyzivy.
Mimochodem, on karnitin nefunguje okamzitym zpusobem ani na lidi s poruchou tvorby karnitinu. Protoze on se po pozreni dostane do krevniho sera, ale tam nic nedela. Cili uzivano pred treninkem nefunguje a nemuze fungovat na nikoho. Musi se ulozit do svalu, coz, aby pro NEMOCNE lidi melo efekt, trva par dni a musi se davkovat hodne gramu denne.
Takze bezne "sportovni faky", kde je 1500 mg, jsou uplne na hovno.

____________________

Dosavadni trenink, co mas, funguje proto, ze telo nemelo dlouho zadny vetsi vydej energie.
Jinak je spatne-uplne opacne sestaveny.

Nejprve je ideal tak 40-50 minut posilovat a potom 30-40 minut delat nejake kardio.

Zezacatku se totiz spaluje hlvane cukr ze svalu, teprve pak se zacne spalovat tuk. Ale ten se musi spalovat pri pomerne nizke intenzite. Pokud se intenzivne posiluje, poskozuje se spis svalova tkan.

Tak se pak musi slozite opravovat, coz se dela pomoci gaineru a proteinu, ale gainery jsou zase po treninku na spalovani tuku nevhodne. Cili by to byl zacarovany kruh. Do toho by ses dopracoval za mesic az dva.

Takze to radeji zmen uz ted.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
flexroad

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2011 20:05


Tetsuo, dekuji za dokonaly vyklad toho co delam spatne. Presne tyto odborne informace jsem potreboval.

Jen bych tedy jeste potreboval doplnit to, kolik toho mam teda denne snist, kdyz se to neda pocitat na Kj. Existuje nejaky obecnejsi vzorec? Ja se proste snazim nejist hodne ale za to casteji...6x denne, coz by melo asi fungovat... Jen pro predstavu... Snidane... nejake neslazene slisovane zrni a trocha mleka, svacina jabko, obed celozrna ciabatta se sunkou a platkovym syrem, svacina mandarinka a mrkev, vecere zeleninova polevka, druha vecere zeleninovy salat. Tak snad se nedopoustim uplne yasadnich chyb. Pochopitelne to prostridavam s valickama, kurecim i hovezim masem, jinym druhem ovoce, nebo zeleniny, na veceri si davam rizoto apod... Nic nedelam na oleji...

A jeste jeden posledni dotaz jeste jednou...
Na posilovacich strojich a s cinkama mam dale cvicit spise stredni az velke vahy 3x15, nebo je lepsi mene a casteji opakovat?


Je mozno se s tebou domluvit na vytvoreni nejakeho konkretniho planu, jak co a kdy cvicit a co a kdy jist? Vypada to ze se celkem vyznas a to je presne to co potrebuju.

PS. L-Carnitin leti do hajzlu...


Diky

Flexroad
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2011 00:56


Základ je tady:
http://www.body-test.cz/nacrt-zakladniho-jidelnick u
Bílkoviny držet vysoko, sacharidy spíš nízko nebo vlnit. Tuky hlídat, ale rozhodně ne eliminovat. Čím méně se jí tuku, tím hůře se pak hubne, resp. ztracená kila nebudou jen tuk.

______________________________

Na posilovacich strojich a s cinkama mam dale cvicit spise stredni az velke vahy 3x15, nebo je lepsi mene a casteji opakovat?
Nerozumím otázce.
15 opakování je hodně a nelze takto zvedat těžké váhy. Těžké váhy chápu v rozmezí na 1-6 opakování. Pak už je to lehký pumping
Glykogen ze svalů se nejlíp pálí v rozmezí 10-15 opakování v sérii.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
flexroad

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2011 15:45


Tetsuo... Opet mnohokrat dekuji.

No k tem opakovanim... Ja jsem tim myslel, ze pro priklad 15x zvednu dve cinky o vaze kazda 12 kilo, pak dam minutu pauzu a pak zase znova... Takhle vzdy celkem 3x. Pak prejdu na jiny cvik...To je fakt pumping ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Lis 2011 16:46


No k tem opakovanim... Ja jsem tim myslel, ze pro priklad 15x zvednu dve cinky o vaze kazda 12 kilo, pak dam minutu pauzu a pak zase znova... Takhle vzdy celkem 3x. Pak prejdu na jiny cvik.
+
nebo je lepsi mene a casteji opakovat?

Rozmezi opakování 10-15 v sérii má největší vliv na pálení glykogenu. Přidat váhu, aby se nedělalo 15 ale 10 opakování lze.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 13 [20 Pro 2014 10:00]
Hosté - 3 / Členové - 10


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist