Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / zvyseni sily v rukou
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 15:14


dobry den,potrebuju poradit,zacinam cvicit a chci se zamerit na horni polovinu tela.mam 180cm 87kg a je mi 16,9 let.
zacinam jen s klikama a s jednoruckou o vaze 7kg.
cvicim obden asi 20 dni.
za ten 1 den delam 75 kliku-az na zem ale ne najednou 7x10
200xprava ruka cinka
200x leva ruka cinka
a par cviku na triceps.
chtel bysch se zeptat jestli to staci na zvetseni sily--
diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 15:25


Vysoké počty opakování nemají vliv na zvýšení absolutní síly (jednorázového výkonu), ale jen na vytrvalost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 15:35


pořid si hrazdu a nějaký improvizační bradla
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 15:59


diky, aco jak bych mel jeste cvicit abych zvysil absolutni silu?
tu hrazdu si kazdopadne poridim,ale prozatim se musimm obejit jeste bez ni.
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 16:02


a jestli tenhle trenink staci za vyseni vytrvalosti.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 16:21


Na zvýšení absolutní síly fungují dvě věci: zvědat těžký váhy s malým množstvím opakování a zvedat lehké váhy s malým množstvím opakováním, ale co nejrychleji.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 16:25


dobre,diky.chtel bych se vas jeste zeptat na nejaky vyzivovy doplnky nebo neco takoveho, co by urychlilo rust svalu.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 17:15


MASO
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 17:47


jaky maso je teda nejlepsi,i kdyz jsem myslel nejaky kreatin apod.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 18:36


Z hlediska využitelnosti bílkovin na stavbu svalů je nejlepší hovězí, kde je ostatně i dost kreatinu. Ale hovězí je poměrně špatně stravitelné a nejde se jím bez problémů ládovat vícekrát denně.

_______________________

Z doplňků je primární gainer po tréninku.
Jinak vitamíny (hlavně béčka) a minerály (hlavně zinek).

Pak už je to komplikovanější určit. Vhodná je kloubní výživa, lecitin, zelený čaj...

Kreatin může přijít až potom.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 19:03


diky,a mam jeste jednu otazku.potreboval bych se zlepsit s dechem.jsem vzdy strasne zadychany.potrebuju nabrat kondicku.co je lepsi?
box
trampolina
beh
svihadlo
potrebuju celkove zrychlit a udelat neco s tim dechem protoze nejsem zvykly neco delat.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 19:25


asi všechno, pokud to můžeš dělat.

Ja je to s tím kretinem v hovezím? který tak je?
Když beru kreatin měsíc, přestane už mít takový velký výsledky. Platilo by to samý i u hovezího a jineho druhu masa?
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 19:57


a je kreatin bezpecny?nema nejaky vedlejsi ucinky?akolik ho mam brat
ZANGER

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 19:59


neber ho, ted
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 20:06


proc,
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 20:16


Abych to uvedl na správnou míru: v 1 kg hovězího je asi 1 g kreatinu.
Při suplementaci čistým kreatinem se používá kolem 3-5 g denně, někdy i 10-20 g, záleží na tom, jak se to fázuje.

____________________

Blaknino: ke kreatinu zde:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/92-kreatin-davkovani-a-rizika
Ale fakt ho neber. DOkud nemáš pořešenou stravu a trénink, na nic ti nebude.

__________________

To zadýchávání - může to být spousta věcí. Obecně je na kondici nejlepší intervalový trénink, HIIT.

Zlepšení okysličení napomáhá inosin:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/96-inosin-na-pokraji-dopingove ho-seznamu


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 20:27


dobre,ten inosin muzu brat uz ted nebo je taky od 18?kazdopadne dekuji.
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 20:39


je dobre to susene maso?ma to cenu kupovat,
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 20:59 - Změnil/a: tetsuo


Inosin je bezproblémovej kdykoli. Nemá žádné vedlejší následky. Kdyby měl, nesměl by se volně prodávat.

Sušené maso - na cesty se může hodit. Jinak nevidím důvod ho kupovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 22:32


mohl byste mi jeste poradit nejaky cvik na oblast kolem bricha a boku a zpevneni zad.diky
blacknio

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 23:44


existuje neco cim bych podporil rust?jako vysku
ZANGER

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 08:57


Právěže pullovery.
To jsem se chtěl zeptat, až dojedu HST tak bych zkusil suats and milk.
Vyplatil by se ten pullover provádět pořád, v každým programu po dobu těch cca 5let do 20ti?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 11:04 - Změnil/a: tetsuo


existuje neco cim bych podporil rust?jako vysku
- Víc jíst. Hlavně živočišné bílkoviny (především kolagenní-masové). Z něčeho ty kosti růst musí. Vhodné je mít i dostatek vápníku a vitaminu C.
- Líp spát - pravidelněji chodit spát a vstávat, v dobře zatemněné, odhlučněné místnosti, kde nejsou zapnuté elektrické spotřebiče. Ve spánku se vylučuje nejvíc růstového hormonu.

______________________

Cvik pullover může při vhodném provádění roztáhnout chrupavku v hrudní části. Do 20-21 let má smysl dělat ho s tímto účelem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 12:47


no právě, a jakou váhu by sem mu měl dát?
Na konci teninku 2-3serie, nebo třeba 5 a někde na začátek, do poloviny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 12:54


Někam na začátek tréninku. Ať se potom hrudní koš roztahuje i u dalších cviků. Váhy fakt netřeba velké. Spíš víc opakování a klást důraz na protažení. A opravdu pozor na zranění.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 13:49


kolik potrebuju za den vypit mleka abych nahradil maso,kdyz ho ten den zrovna nemam?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 14:22


100 g kuřecího má tak 20 g bílkovin.
100 g hovězího až 25 g bílkovin.
vepřové maso je tak někde mezi, ale některý části mívají míň než 20 g/100g, ryby obvykle mívají míň, výjimka je tuňák.

Litr mléka má asi 32 gramů bílkovin.

Každá potravina má ale jiný poměr aminokyselin, čili to nejde přepočítávat jednoduše na gramy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blacknio

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 14:38


aha,a jaky jogurt je nejprijatelnejsi?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 15:11


Bílý, nízkotučný. Nebo obecně takový, kde je poloviční množství tuku oproti bílkovinám.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 23 Čvc 2011 15:20


nejsou ty nizkotučný jogurty pěkný sračky? Párkrát jsem to měl a je to hnus. Většinou kupuju bud ten selský a nebo polotučný.
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist