Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / začátek v 35 letech...??
Autor Zpráva
Ivan

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2011 11:26


Zdravím,je mi 35 let,měřím 184cm a vážím 75kg.Takže jsem takový hubený čahoun.Asi 8 let jsem dělal horolezectvi,kde mi má výška a váha byla výhodou,ale jediný cvik,ktery jsem dělal,byly zhyby nadhmatem a sklapovačky.Už jsem si říkal,že začinam vypadat "dobře".Pak jsem se ale seznamil s milou dívkou,která pro podobné činnosti neměla pochopeni a tak nějak jsem 6 let nehnul prstem a přibral jsem asi 20 kg,ale na těch nesprávných místech a v nespravne podobě(pěkně tučný pupík....).Teď jsem bez milé dívky i bez nemilých kilogramů a zase jsem začal lézt.Jenže nyní bych chtěl svou neforemnou postavu zformovat.Prečetl jsem si a nastudoval tréning pro začátečníky, v tom problém nevidim,s jídlem asi problem budu mít,jím velmi nepravidelně,spíše situačně,někdy nejím celý den,protože na to nemám čas,ale budiž,snad to nějak vymyslim.Otázka zní,dá se v tomto věku ještě vybudovat pěkné a svalnate tělo(nemusím vypadat jako Arnold...)?Jaké nářadí pořídit domů,do posilovny chodit nechci a co s tou stravou....??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Dub 2011 12:15


Dá se v tomto věku ještě vybudovat pěkné a svalnate tělo
Bez problemu. Nebrani tomu prakticky nic. Problematictejsi to byva po padesatce.

Jaké nářadí pořídit domů
Lavičku se sklopitelnym naklonem, nakladaci jednorucky, velkou rovnou osu, hromadu kotoucu (fakt bacha, vyjde to na peknych par tisic, teoreticky i desitky tisic), zavesnou hrazdu, hodi se stojany a uplne nejlepe silova klec (15-20 tisic). Nejake natahovaci gumy, fitball, foam roller.
Zezacatku ale staci ta lavicka, jednorucky, gumovy expander, fitball a je mozny foam roller.

co s tou stravou....??
Ono staci jist tak 2-3x denne, jinak je vyhodne pit bud gainer (ten spis jen po treninku), jinak pres den protein - male davky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ivan

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2011 15:38


Ahoj,je to pecka,pořídil jsem nějake činky a začal........úplně mě první tréning rozbil,myslel jsem,že ráno nevstanu,ale po dalších cvičeních se to zlepšilo,i když pořád cítím svaly,o kterých jsem vůbec neměl potuchy,že je vlastně mám,už se těším na ten zbytek,jen tápu ve výběru gaineru a už vůbec nevím jaké proteiny a jestli vůbec.......
quaero

Člen
# Zasláno: 30 Dub 2011 17:24


Mrkni sem:

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=12&topic=1780&page=6
rogerhuerta

Člen
# Zasláno: 1 Kvě 2011 23:58


uvažuji o koupi fitballu,chtěl jsem se zeptat, jestly by byl tenhle dostačujici.diky za odpověd.
http://www.sportovni-eshop.cz/sportovni-eshop/esho p/23-1-Mice/83-2-Fitbally/5/78-FITBALL-Gymnasticky -mic-85cm
Ivan

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 06:30


ještě bych se rád zeptal,jaký je rozdil,kdyz udělám všechny 4serie daného cviku za sebou,nebo když udělám po serii z každeho cviku a pak další a další serie,je v tom nejaky rozdíl.....??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Kvě 2011 09:17


Kdyz se cvici nekolik serii jednoho cviku za sebou, tak se v pouzivanych svalech nakumuluje unava. Vznika v nem vic zplodin svalove prace a organismus ma vic tendenci po treninku obnovovat svalovou tkan.

Pokud se cvici kruhove (jede za sebou nekolik cviku), tak se celkove spaluje v tele vic glykogen, coz predpoklad pro to, aby se potom zacal spalovat tuk. Idealni je proto po kruhovem treninku zaradit lehkou aerobni cinnost na 30-45 minut.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ivan

Člen
# Zasláno: 5 Čvn 2011 15:17


Zdravim,tetsuo,klobouk dolu,skvely treningovy plan,jsem zhruba v polovine treningu a uz to zacina byt videt a to po celem tele i na mistech,kde jsem ani netusil,ze mam svaly
Cim pokracovat,po skonceni teto casti,kdyz vidim,jak to nabrat jde,tak proc nenabrat jeste aspon trochu vic.Muzes mi prosim poradit....??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Čvn 2011 10:08


Dělal jsem i takový pokračování toho tréninku (je tady na fóru), budu ho ještě upravovat pro publikaci na BodyTest.cz.
Modifikace pro domaci podminky nebude těžká.

Samozřejmě existuje hodně jiných tréninků, ale v těch už jsou náročný silový cviky. Pro jejich provádění je vhodný mít doma silovou klec. (Což je investice na 15-20 tisic).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist