Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jak shodit břicho
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Domingster

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 14:45


Ahoj, už jsem se dočetl spoustu věcí jak zhubnout na celé tělo (sacharidové vlny, běh atd.) ale já bych potřeboval shodit spíše břicho a trochu boky. Začal jsem dělat při každěm tréninku (4× týdně) dohromady 80 opakování na břicho. A zajímá mě jestli to k něčemu bude. Nebo jestli k tomu nemám tedy přidat nějaký běh nebo něco. Plán měnit nechci. Cvičím 2 dny v týdnu vršek a 2 dny spodek. Jedu 4×6 u každého cviku až na to břicho. To jedu 4×20 Takže moje otázka zní: co mám dělat, abych shodil nějaký ten tuk na břiše a bocích. Díky za každou odpověď.
Andre

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 14:52


Musim te zklamat, cilene se neda hubnout, telo si samo vybere kde zacne se spalovanim tuku. Nejlepsi budou sacharidove vlny, tam jde vaha dolu kazdym tydnem a je to asi nejrychlejsi cesta k tomu, aby se ti vyrysovalo bricho.
Styl cviceni bricha 4x20 coz si neumim predstavit co znamena je na hubnuti k nicemu. Posilovanim bricha rostou brisni svaly a nespalujes tuk. Musis upravit jak jidelnicek tak pridat aerobni aktivity. Samozrejmosti je i silovy trenink, ale pri vlneni je 4x tydne mozna moc.
Domingster

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 15:02 - Změnil/a: Domingster


Proč je to moc?
Andre

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 15:10


No ja nevim jake mas regeneracni schopnosti, ale pri vlneni se postupne ubiraji sacharidy, ale to vis, no a pri poslednich dnech si predstav, ze mas 2 dny za sebou silovy trenink, budes se citit unaveny, svaly budou bolet a podle toho bude vypada trenink i vykony. Pokud se po treninku bere gainer, tak ten ti ubere v nejnizsich dneh hodne z celkove prijmu sacharidu. Proste by ses citil vic unaveny a vycerpany.
Jak uz psal tetsuo tak nejlepsi je pri vlneni 3x tydne silovy+2x tydne kruhovy s aerobkou+2x tydne HIIT. Jinak sestaveni toho tydnu je jen na tobe, muzes si to udelat jak chces. tohle je jen doporuceni
Domingster

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 15:46


Ještě bych se chtěl zeptat, co je HIIT ja to nenašel nikde pořádně vysvětlený. A do toho silového tréninku můžu počítat ten můj plán? (2 dny vršek, 2 dny spodek, 4 série, 6 opakování) Jinak fakt díky za rady.
Andre

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 15:51 - Změnil/a: Andre


to cviceni HIIT - http://www.youtube.com/watch?v=P1NjC03DFMI


podivej se jak cvici a delej to jako ona ( 20sekund cviceni a 10sekund pauza). Celkem 10-20 minut cviceni.

Je to dost ucinne na spalovani tuku, 1-2 hodiny po HIIT nejez sacharidy.

No ja nevim, jak dlouho ten svuj trenink cvicis, ale pokud dyl nez 10 tydnu tak bys ho mel vymenit. Tohle je dobra nahrada a procvicis vsechny partie:

Den1
1) Mrtvý tah– 5x5
2) Čelní dřep– 5x5
3) Vypady s jednoruckou 3x8 (na každou nohu)
4) Výpony ve stoje– 4x10-12
5) Rolování činky po podlaze – 2x8
6) 3-4 cviky na bricho

Den2
1) Tlaky s jednoruckami na sikme lavici - 5x5
2) Přítahy velké činky v předklonu - 5x5
3) Tlaky s jednoručkami vsedě – 3x6-8
4) Přítahy horní kladky úzkým držákem na hrudník – 3x6-8
5) Pullover s jednoruckou – 3x8-10
6) Tahy kladky/lanového držáku k obličeji 3x8-10
7) bicepsový zdvih - 3x8-10
8) cvik na triceps - 3x8-10

Den 3
1) Dřep s činkou na zádech – 5x5
2) Benchpress s velkou činkou– 5x5
3) Shyby– 5x5
4) Silové přemístění s výrazovým tlakem 3-4x5
5) Kliky na bradlech (tělo v mírném předklonu) NEBO jiny cvik na triceps–3-4x8-10
6) Výpony ve stoje na jedné noze (v jedné ruce jednoručku) - 3-4x8-10

U cviků, kde se cvičí 5 sérií x 5 opakování,
1. série se 65 %,
2. série se 70 %,
3. série se 75 %,
4.serie 80%
5.serie 80-85%
Domingster

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 17:03 - Změnil/a: Domingster


A ty tedy říkáš, že by se měl plán měnit zhruba každých 10 týdnů?
Andre

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 17:23


Silovy trenink, pokud se primo neridis nejakym znamym (bear routine,5x5 apod) tak po 2-3 mesicich ANO, pri nejmensim zmenit cviky.
RoManL4

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 21:59


osobní zkušenost :

1) (dřív jsem jedl a pil) - nesladím čaj, nepiju slazené minerálky, nejím žádné lákavé pamlsky, brambůrky, smažené jídlo, tavené sýry..

2) piju zelený čaj, magnésku a mléko
3) jím pravidelně střídám malá velká jídla..a jím hodně!
4) 2x týdně aerobní aktivita ( u mne kolo , plavání)
5) posilování 3x týdně fullbody ( v něm břicho pouze přednožování ve visu)

výsledek
- břicho a většina přebytečného tuku šlo krásně dolů, když jsem to nehrotil , jen jsem se volně držel výše zmiňovaných bodů, viditelně po 2hém měsící. ( za rok to bylo 8 kg)


osobní zkušenost 2 :
19.3. jsem vážil 80,5kg ... dnes 74,5 .. (23kubíků bukového) - holt někdo to naštípat musel


Odpověď nalezneš v poznání..
Andre

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 22:30


RoManL4
Ze zacatku to jde fakt pekne taky jsem cumel. Jenze prvni tyden vlneni jde dolu prevazne podkozni voda a pak az tuky. Ja sem za prvni tyden vlneni zhubnul 4kg, druhy tyden 1kg, dalsi tyden jsem snizil vlny a zhubl 2,5kg, dalsi tyden kilo, a pak dalsi 4 tydny pokazde po 1 tydnu po 0,5-0,6kg a to jsem posledni 2 tydny fakt drzel vlny nizko, napr patek 100,sobota 80 a nedele 50 a druhy tyden to same. Pak jsem byl uplne podrazdeny a vystresovany uplne ze vseho, stacilo jen aby venku proletel nejaky ptak a ja sem mel chut otevrit okno a poslat ho nekam. Pak jsem s vlnenim radsi skoncil na 72kg to stacilo na moji vysku.
Tedka mam sachry v silove dny cca 280g a ve dny volna 220 + 1x tydne hiit a 2x kruhovy s aerobkou a v nedeli davam 100 a ten den mam zrovna kruhovy, protoze me prijde ucinejsi nez HIIT. A jeden jediny den v tydnu si davam uplny oddych, ale pri nem furt myslim na to, ze pro sebe nic nedelam
Atreyu

Člen
# Zasláno: 1 Dub 2011 22:56


to by me zajimalo jak si moshl za cely den snist jen 50g sachru??
Sato2

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 00:51


ani tych 80 si neviem predstavit
b3a7

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 00:58


Dá se dát i nula. Ale to je totální hnus. Nejdřív to vypadalo v pohodě a i ty nuly se daly zvládnout s motivací, ale byly taky dny, kdy sem měl co dělat abych sebou někde neflák. Je to na shazování tuku účinné, ale síla jde dolu taky a je to fakt asi zbytečný. Dřív jsem k tomu měl trochu jiný postoj, ale teď ho celkem měnim a pod 1g na kg nedoporučuju chodit.
Andre

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 10:05 - Změnil/a: Andre


tady mas priklad cca50g co jsem nasel v kompu to byla nedele (myslim, ze ten den jsem mel HIIT, ale nevim v kolik hodin)

10:00-bíly jogurt odtucneny+2vejce(1zl)+2racia
12:45-1/2okurky+1/2 celeru
15:15-kureci maso 100g+1/2 okurky
17:45-kureci maso 100g+1/2 tvarohu
20:00-2bilky+1/2 tunaka

Jo ta sila jde dolu hodne rychle, zhorsil jsem se v benchi a bic. zdvihu s jednoruckou a myslim, ze v nicem jinem uz ne, nekde jsem mel i zlepseni
RoManL4

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 13:20


nevim,to už mi přijde přehnané, pokud člověk není před soutěží


Odpověď nalezneš v poznání..
Atreyu

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 15:48


tohle kdybych snedl,tak bych se z toho 2 dny dostaval....
Andre

Člen
# Zasláno: 2 Dub 2011 17:11


Atreyu
proc myslis? jako zas takovy rozdil oproti normalnim dnum to neni, zas tak to nepoznas jen jis proste jine jidla. KDybys takhle jedl 3 dny za sebou tak uz to na sobe poznas. Kdyz pijes jeste casto vodu tak se citis nafoukly a syty, ale stejne sem mel chut jist akorat jsem musel vydrzet no
ivocpivoc

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 11:03


Myslite ze je spravne pocas dni ked mam 50g sachrov a cvicit partie nohy+ramena?
Andre

Člen
# Zasláno: 3 Dub 2011 11:08 - Změnil/a: Andre


V tenhle den s 50g pokud je jediny bys mel delat spis aerobku nebo HIIT nez silovy trenink, nebudes se dostatecne regenerovat (jeste k tomu chces cvicit nohy a ty se regeneruji nejdele) a vubec pokud beres po treninku gainer tak tech 50g ti nestaci ani v tom gaineru na toz po zbytek dne nemit ve strave zadne sacharidy ani ve snidani. Hod sem ten jidelnicek pro ten den kdyztak a jake ziviny ma ten gainer po tom treninku+tvoji vahu
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 14:25


Díky za všechny rady. Rozhodl jsem se, že začnu vlnit važím tedy 72 kg a sachry jsem si rozdělil takto:

5 g/kg – cca 350 g
4 g/kg – cca 280 g
3 g/kg – cca 210 g
2 g/kg – cca 140 g

Je to vpohodě? A ještě něco. Jak dlouho to tak mám ject tyhle vlny?

Díky.
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 16:24


Ja nevim ja jel jiny styl vlneni-cely tyden jsem snizoval sacharidy, podle me 4 dny budou mit mensi ucinek.

napr
350
300
250
200
175
150
100
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:52


A je lepší snižovat, nebo zvyšovat?
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:58


to je jedno v podstate, ale ty uz mas rozpis na snizovani tak to tak nech
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:57


Tak jsem si vytvořil jídelníček. Myslíte, že to takhle může být?


Den 1 – 350g
Bebe dobré ráno – cca 30g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Tatranka – cca 25g
Oběd – cca 40g
Musli tyčinka – cca 30g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Banán – cca 35g
Musli tyčinka – cca 30g
Večeře – cca 30g
Tatranka – cca 25g
Sklenice 250ml mléka – cca 10g

Den 2 – 300g
Bebe dobré ráno – cca 30g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Tatranka – cca 25g
Oběd – cca 40g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Musli tyčinka – cca 30g
Večeře – cca 30g
Tatranka – cca 25g
Sklenice 250ml mléka – cca 10g

Den 3 – 250g
Bebe dobré ráno – cca 30 g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Tatranka – cca 25g
Oběd – cca 40g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Večeře – cca 30g
Tatranka – cca 25g
Sklenice 250ml mléka – cca 10g

Den 4 – 210g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Tatranka – cca 25g
Oběd – cca 40g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Večeře – 30g
Tatranka – 25g
Sklenice 250ml mléka – 10g

Den 5 – 175g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Tatranka – cca 25g
Oběd – cca 40g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Večeře – 30g

Den 6 – 150g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Oběd – cca 40g
Chléb – dva plátky – cca 40g
Večeře – 30g
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:03


na ty kraviny typu: Bebe, tatranky, musli se rovnou vykasli, z toho se nenajis akorat dostanes jeste chut na sladke=chut jist, taky vetsinou nezdrave tuky. Horsi je ze tatranku mas skoro porad. Denne chleba ve stejnou dobu je na nic. a Mleko si dej s necim nepij to samotne. Dej si 250ml mleka+ovesne vlocky 50g (zadne Emco slazene, ale ciste) To ti da tak S40;B15;T6 na snidani dobra vec.
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:10


A nemohl by jsi mi to prosím upravit? Něco smazat a něco ktomu napsat? Už nevím co jiného tam dát. Byl bych ti vděčnej!
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:21 - Změnil/a: Andre


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

tady jsou sepsane zaklady, ale ja se ridim od rysovacky temer tim samym dokola akorat vetsi davky sacharidu.

Na snidani: krupici, vlocky, intatni polenta - zalezi, ktery den mas vic sachru tak podle toho pridavas nebo ubiras mnozstvi. Ve dny kdy jsem mel 100-150 sachru jsem si delaval vajecinu z 4 vajec nebo omeletu ze 4 vajec k tomu treba racio 1-2 kousky at tam neco malo je a treba kousek okurky nebo jine zeleniny

To mas cca 4 typy snidane (vlocky das treba 2-3 tydne, ale ne za sebou)

Svacina-bile jogurty, zelenina, tmave pecivo, varene vajicka, racia, platkovy syr nebo kureci ci veprovou sunku a ruzne kombinace jeste s necim co nema moc sacharidu (pokud mas zase 100-150). Taky ovoce atd.

Obed- vetsinou maso (jakekoliv, ja mel vetsinou kureci prsa nebo hovezi ci veprove-sem tam pecene kure nebo kureci prsa smazene) s ryzi, testoviny, brambory. Nekdy zelenina

Svacina to same jak predtim, bez ovoce

vecere-tvaroh s vajickem, tunakem, kureci maso (jakekoliv maso), sem tam lusteniny, bily jogurt, zelenina.

Jako v podstate vse je v odkaze, ja si nedelal jidelnicek na tyden to bych nedal. Delal jsem si ho pokazde vecer na dalsi den podle toho co bylo doma a podle toho jsem vedel, ze to muzu mit k jidlu nebo nemuzu.
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:42


Ok díky moc. A myslíš, že stím co jsem si napsal sám by to nešlo?
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:48


Nerikam ze neslo, ale jis ty same ziviny dokola.
Domingster

Člen
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:50


Zkusím to na tejden. A když to půjde trošku dolů. Tak to ještě prodloužím. Jinak ti opravdu moc děkuji za všechny rady!
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist