Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Winner 14?
Autor Zpráva
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2011 22:18


Zdravím lidi,
chtěl jsem se zeptat, jaký máte názor na winner 14?
Má to cenu začít brát, když jsem začátečník?
(posiluju asi měsíc a půl, je mi 14, 182cm, 68kg)
http://obchod.ronnie.cz/s-970-winner-gainer-14.htm l ?

předem díky za odpověd
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Bře 2011 23:41


Brani gaineru nesouvisi s tim, jestli jsi zacatecnik, nebo ti je 14. Souvisi s tim, jestli se chces regenerovat rychleji a lepe nez z normalniho jidla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 14:39


takže si to mám koupit? :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 16:07 - Změnil/a: tetsuo


A az ti bude 15, kup si Winner 15.

Proste si kup to, co ti cenove vyhovuje. Muzes se podivat i po dalsich vyrobcich. Muzes si namichat gainer podomacku doma z proteinu a glukozy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 16:25


k, můj kámoš mi nabídl pár věcí jako bca a pod.. všechno za půlku..
http://nutriproduct.eu/index.php?adr=316 koukněte, co si mám vybrat? Je to docela lákaví.. Potřeboval bych něco na zlepšení regenerace, nárust svalové hmoty, ale je tam hodně věcí, nevím co si vybrat, kdyby mi někdo pomohl byl bych vděčnej..
kernel

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 17:36


pár věcí jako bca a pod
Co od toho očekáváš?
Že zvedneš X kg, narostou ti extrémní svaly....?
Bez toho aby jsi měl hrobou představu proč je to k ničemu.
Kvalitním jídlem dokážeš víc než doplňky. Pokud budeš mít suplementy za tisíce a jíst knedlíky a bůček, je to celkem kničemu. A o školní jídelně si nedělám žádné iluze.

Nejdřív si tu vygoogli jídelníček "Hledej" napasuj se do toho a pak jak se to s cviky osvědčí pokračuj.


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 20:30


Ta vyziva behem dne je fakt dulezitejsi nez suplementy.
Navic, pro zacatecnika nemaji BCAA zadny smysl.

Na te strance je houby vyber. Jeden gainer, dva proteiny... To ani neni s cim radit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 21:17


k díky za rady..
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 21:36


Ještě mohl bych poprosit o pomoc? Potřeboval bych trochu poradit.

Mám tréningy ve fotbale:
ÚTERÝ - 18,00 - 19,30
STŘEDA - 17,30 - 19,00
PÁTEK - 17,30 - 19,00

přístup do posilovny 1x/max 2x do týdne a doma mám: (šikmá (podle potřeby) lavice - na sklapovačky, na bench lavice, skotova lavice, činky - velká, jednoručky..

Nevím kdy si mám sestavit trénink, co třeba Pondělí odpoledne, Čtvrtek odpoledne, Sobota odpoledne, Neděle večer

chtěl jsem se zeptat jestli je nějaký problém posilovat na noc tj 19:40-21:00?

A další problém, musím si sestavit jídelníček je mi 14, takže nemám zrovna moc na výběr..

Ráno: Chocapic (musli) - konfleiky
Svačina ve škola - chleba ze sýrem a šunkou
nebo bageta z kousky masa, salátem a drezingem
Oběd - školní jídelna /občas něco doma najdu náký kuřečí maso
Večeře 1 (před tréningem) Fazole s chlebem
Večeře 2 - po tréningu - chleba ze sýrem a šunkou

Vím že je to jeden z nejhorších jídelníčků, ale nemám moc navýběr, kdyby měl nákou radu jak upravit, co jíst co si můžu levně koupit, tak prosím pište díky..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 22:09


Nevím kdy si mám sestavit trénink, co třeba Pondělí odpoledne, Čtvrtek odpoledne, Sobota odpoledne, Neděle večer
Ty dny ok. Proc zrovna nedele-vecer, nevim.

chtěl jsem se zeptat jestli je nějaký problém posilovat na noc tj 19:40-21:00?
Zalezi na tom, kdy jdes spat a musis vstavat. Trenink kazdopadne aktivuje nervovou soustavu, cili se muze hur usinat. Navic po treninku, pokud maji rust nejake svaly, musis snist docela dost zivin.

Ráno: Chocapic (musli) - konfleiky
Nerikej mi, ze rano MUSIS jist tyhle sracky.
Koukni sem pro inspiraci:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=3429&forum=2&page=0

Pred treninkem rozhodne ne fazole - pomalu se travi a vstrebavaji. Zablokuji ti cely metabolismus, takhle pred treninkem. Fazole a obecne lusteniny jsou dobry vecer pred spanim (spolu s vejci, nebo vyrobky z tvarohu).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jarek Palcy

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 22:23


k díky moc, no každou nedělu mám zápas/turnaj ve fotbale a než naberu energii tak to pár hodin trvá.. jo a co navrhuješ před tréninkem teda?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Bře 2011 22:26


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&topic=4464&forum=2&page=0


Po zapase moc neposiluj, staci strecink a nejaky rehabilitacni cviky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist