Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zatenci / Mj strun pbh a poteba zeslen ramen
Autor Zprva
jip

len
# Zaslno: 7 Led 2011 10:46


Zdravm Vs a prosm o radu.
Promite za romn, ale chci abyste o m nco vdli pro dobrou radu.

Ji nkolik let pravideln cvim.

Te vnuji hodn sil do sbru informac abych pro sebe nael lep cviebn program a doufm, e se mi poda pochopit tady mstn zatenick, kter vypad, e m nco do sebe.

Kdysi se mi nedailo moc pochopit psan rady na netu (nevm jestli i pmo tady). V posilovn nikoho nechci otravovat nebo poslechnout rady od njakho "rdoby chytrka". Take jsem to vzdal a zaal cviit sm.

Je mi 28 let a mm ob ramena po operaci (kvli opakovanm vykloubenm). Ped dvmi msci jsem si rameno opt vykloubil. Te mm zhruba pvodn slu a plnou pohyblivost, ale na RTG mi pili na uvolnnou kotvu a je dost mon e budu muset na reoperaci. Chodm jet stle na rehabilitace, ale tak i tak mm cviit. J bych to chtl dlat tak efektivn, jak je to jen mon. Doufm, e se mi poda.

Bylo pro m od cca 18 let klov dret ramena konstantn neochabl a posledn roky cvim sm zhruba takto - kad rno 50 klik, nkdy v nkolika srich(nkdy a 4x), nkdy ptahy k hrazd mezi dvemi, nkdy i leh-sedy (ale doslech jsem se, e z njakho dvodu nejsou dobr a z hrazdy ctm bicho taky, take je prakticky nedlm).

K tomu jsem vtinu dn jsem chodval veer po prci i bhat a cca 5km (bhem bhu stdav sprint, nkdy do kopce, z kopce chze). To se v tomto poas moc ned, take to nedlm (nkdy to "nahradm" ptahy k hrazd).

Doetl jsem o tom, e pokud cvik opakuji vce ne 18x, tak u se svaly nezesiluj (procviuje se vdr). Od t doby se pitahuji a dlm kliky (i vechny cviky 10-15x (max. 18x) a pak dm pauzu a opakuji - co m vak u m nakonec men celkov poet cvik (moje chyba, ale vtinou spchm do prce).

Prakticky od zatku ped pr lety si cca 20 minut ped cvienm (vtinou prvn vc po probuzen), oheju pomeranov dus a do nj dm malou liku Glukopuru + malou liku Kreatin monohydrt (mikrokrystalizovan).
Kreatin monohydrt jsem v mm nejaktivnjm asi pl roku zkusil nahradit dram Kreatinethylesterem, ale mlo to pro m subjektivn paradoxn men inek.

Co se te stravy, tak se snam jst zdrav (zeleninu, ryby alespo 2x tdn). Ale jsem alergik a tak se snam vyhbat svm alergenm (kravsk mlko,soja,jablka,lsk. oechy). Hodn sndm a mm velk obdy, ale po 17hodin krom zeleninovch salt nic tkho nejm (vtinou).
Zkouel jsem rzn potravinov doplky na klouby - Mg+Zn+Ca, Colafit (to by ml bt kolagen), ale nevm zda-li maj njak inek a mm stle vt podezen, e si jen platm drahou mo. Je to tak nebo tu nkdo bere nco, co me doporuit?

Z pvodnch cca 70 kg mm nyn stle kolem 80kg, ale od uritho msta u svaly moc nerostly. Vzhledem k souasn situaci bych poteboval zeslit hlavn ramena. Vidl jsem, e v zatenickm programu se cvi jen 4 dny, ale pro m nen problm cviit i astji - je lep podat vt vkon ve cviebn den a voln dny nedlat fakt nic (ppadn jen rozcviku)?

Za Vae rady a shovvavost v nzorech k souasnmu, jist amatrskmu, cvien pedem moc dkuji!
Patricio

len
# Zaslno: 7 Led 2011 11:47


nkdy i leh-sedy (ale doslech jsem se, e z njakho dvodu nejsou dobr a z hrazdy ctm bicho taky, take je prakticky nedlm).

Pokud ti to nevyhovuje, tak existuje spousta dalsich cviku, jak posilovat bricho. Pevne bricho je zaklad, protoze je velkou soucasti spravneho drzeni tela.

Prakticky od zatku ped pr lety si cca 20 minut ped cvienm (vtinou prvn vc po probuzen), oheju pomeranov dus a do nj dm malou liku Glukopuru + malou liku Kreatin monohydrt

Myslim ze pokud aktivne necvicis v posilovne, nema vubec zadny smysl brat kreatin. Docela dobry clanek zde : http://www.kulturistika.net/kreatin-creatine-monoh ydrate

ale od uritho msta u svaly moc nerostly.

Pokud neustale dokola cvicis jedny a ty same cviky, tak dojdes do faze, kdy se ti rust hodne zpomali. Je dobre cviky cas od casu obmenovat. Na doma je treba super vec expander.


Vidl jsem, e v zatenickm programu se cvi jen 4 dny, ale pro m nen problm cviit i astji - je lep podat vt vkon ve cviebn den a voln dny nedlat fakt nic (ppadn jen rozcviku)?

Ty 4 dny jsou pro zacatecniky dostatecne. Vic by byla zbytecnost. Ve volnem dnu bys mel mit opravdu volno, regenerovat a kvalitne se stravovat.


It's time for change - train hard or go home!
Bhaal

len
# Zaslno: 7 Led 2011 12:09


Cest,

muzu se zeptat, jak se ti povedlo znovu vykloubit rameno po operaci?

Taky jsem ted po operaci ramene a mam tam 3 kotvicky, tak jsem predpokladal, ze uz by to nemelo vypadavat
jip

len
# Zaslno: 7 Led 2011 12:49 - Zmnil/a: jip


2Patricio: Sed-lehy mi vyhovovaly a se svaly na bichu jsem nikdy neml problmy. Vraznou "vnoku" jsem ml u na zkladce a byl jsem dritelem "tdnho rekordu" 84 leh-sed bhem 2minut. Jen jsem mnohokrt slyel, e je to vlastn nezdrav a e se tm ni kyle atd.

Naopak s drenm tla jsem ml vdycky problmy, protoe mi "sprvn dren nikdo nikdy dsledn neukzal. Myslel jsem, e je dleit hlavn zda nedret "vyboulen", take jsem je mval prohnut opan a neml podsazenou pnev. Take v podstat vyboulen bicho, kter normln nebylo vidt, protoe jsem bval vyzbl dcko.
Na Magnetick Rezonanci ptee (MR i MRI) se u m tento dlouhodob tristn stav dren projevil dvma "naatmi plotnkami" - bulging disku a ponajc degenaraci. Pitom jsem byl kluk s vesnice s dostatkem pohybu a dobrmi vlohy. Jen mi kola a ani nikdo z doktor do mch 20 let nedokzal vysvtlit ani tak zkladn vc - Jak se sprvn rovn stt a sedt.
V tomhle vak bohuel ani z daleka nevybouji z vtiny obyvatelstva (oficiln jsou to pak vrozen vady).

V dren jsem tak patn drel ramena (pli vepedu), co bylo sice pohodln, ale zapinilo ochabnut svalstva a pi bnm ivot nedostatenou pevnost kloubnho spojen ramen.
Operac se patn dren neodstranilo a tak bylo na lev stran opakovat a tu pravaky to te hroz taky.
Zklad je dren (to konen znm) a pak to zeslit. Kdy u se naum cviit, tak bych to vzal z gruntu, protoe se pak lovk ct o mnoho lp a o moc vc prce to ned, kdy v jak na to;)

2Bhaal: Zle jak asto a pi em Ti to vypadvalo pedtm.
Vyklouben je jen otzkou patin sly v (ne)sprvnm smru.
Kdy u to vykloubeno bylo, tak k tomu bude mt vdycky po HW strnce ble i kdy to operace trochu oprav.
Jedinou vhodu m potom v SW:
1. V jak to bol.
2. V na co si dt pozor a e nen pln od vci posilovat a dlat ve proti tomu;)
Bhaal

len
# Zaslno: 7 Led 2011 13:38


Hezka odpoved
Poprve to bylo pri rvacce a podruhe se mi to stalo pri posilovani. Podle doktora sem to tam mel dost divoky

Ja hlavne doufam ze uz mi to vypadavat nebude a rozhodne uz nikdy nechci v posilovne slyset slovo Pullover
petrucio

len
# Zaslno: 7 Led 2011 16:05


Muzes vyzkouset nejaky jogovy veci.

http://www.yogaindailylife.org/esystem/yoga/cs/192 100/prehledy-asan-a-cviceni-podle-ucinku/asany-a-c viceni-proti-spatnemu-drzeni-tela-a-proti-skolioze /

http://www.yogaindailylife.org/esystem/yoga/cs/193 400/prehledy-asan-a-cviceni-podle-ucinku/asany-a-c viceni-na-posileni-svalstva-pazi-a-ramen/
tetsuo

len
# Zaslno: 7 Led 2011 18:04


Prakticky od zatku ped pr lety si cca 20 minut ped cvienm (vtinou prvn vc po probuzen), oheju pomeranov dus a do nj dm malou liku Glukopuru + malou liku Kreatin monohydrt (mikrokrystalizovan).

a) mikronizovany, ne mikrokrystalizovany

b) kreatin zhorsuje na chvili kvalitu krve. Krev se pri treninku uz tak zahusti, cili kreatin podany kratce pred treninkem spis MUZE zhorsit kvalitu vykonu, zvlast u delsich treninku.

c) kreatin spatne reaguje na kysele prostredi zaludku. Kyselost se zvysuje soucasnym podavanim sacharidu. Dzus uz je kysely sam o sobe. = nejhorsi mozna kombinace. Predevsim neekonomicka.
Kdyz se kreatin pred mnoha lety zavadel na trh, nedelalo se to a fungoval lip i v malych davkach. Michani se sacharidy je reklamni vymysl, aby se kreatinu vic znehodnotilo a tim i vic konzumovalo.
Kreatin funguje nejlip nalacno, mezi jidly, jen s vodou.
Vykonnost nezvysuje okamzite, ale tim, ze se uklada ve svalech postupne.
Co se tyce sacharidu, staci, kdyz se s nimi potka v krevnim recisti (nastepene z predchoziho jidla).

____________________

Jinak ty pocty opakovani celkove snizit, jinak svaly moc nerostou.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
jip

len
# Zaslno: 10 Led 2011 07:42 - Zmnil/a: jip


2Tetsuo: Dky moc za rady! Na obale p, e se m rozmchat do oblbenho npoje... Ty pe, e dus je patn. Ale pokud dus nahradm vodou a vypiju kreatin (bez Glukopuru) rno na lano, tak by to mlo bt OK, ne? Nkde jsi psal, e aludek rno nem dost kyselin a jeliko jsou pro kreatin kyseliny patn, tak by to mlo bt nejlep (za pedpokladu, e rno cvim, e ano).
tetsuo

len
# Zaslno: 10 Led 2011 11:00


To ti ale zase bude kolidovat s tim, ze kreatin uplne kratce pred cvicenim neni nejlepsi.

Zaludek ma malo kyselin ve chvili, kdy stravi posledni jidlo. Vetsinou mu staci tak 2 hodiny. Po 2-2, 5 hodinach si das do uklidneneho zaludku kreatin, on je do pul hodiny pryc a pak muze prijit dalsi jidlo.
Tohle je nejsnazsi zpusob, jak znehodnotit co nejmene kreatinu.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
jip

len
# Zaslno: 12 Led 2011 10:51


Dky tetsuo! K tomu kreatinu bych ml jet dotaz. Kdy do 30 minut zmiz z aludku, tak za jak dlouho m kreatin inek v ase?
Myslm optimln i celkov. Pedpokldm, e njakou dobu bude v krvi "k dispozici", aby se mohl "nast" do sval nebo se bez inku rozpadl a ledviny jej z krve "vyistily".
Asi se ned mluvit o vce-hodinovm inku, e?
neregistrovany

len
# Zaslno: 26 Kv 2013 20:54


Tyvole, co to je za kecy? V aludku je jedna z nejsilnjch kyselin. Take trocha cukru nebo dusu u fakt efekt mt nebude.
Polysacharidy se zanaj trvit v stech na maltzu a z maltzy se dl rozkldaj v tenkm stev.
Sice tak piju kreatin s vodou, ale to jen ze zvyku. Doporuen pro vodu je blbost, snad jen, e trochu naed aluden vy. Ale pi pH, kter tam je...
sorry, ale pe kraviny.
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 02:03


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 02:04


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 02:05


инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
tuchkasинфоинфо
vlaydimir

len
# Zaslno: 15 Pro 2021 16:05


Hewl25BettBettMillXVIIBlueJoha
ManoManuCraiDeepToroIrwidiliTesc
ShogRossStuaRolaTeleMurpMircTesc
DaniDaelXVIICreoAccaSideStepIntr
RETAHansYannLoneTeanRelaPlanSham
PhilShamAlexBlamRalpDisnRobeChri
MickBarbDaftQuesThisNikiMickEdmo
MalcSelaPaulEnerRobaECONElemPowe
ChocSelaConcCottFlatResiPushClic
XVIINikoArthJohnSTALMartElegMons
FranGeraWindZoneZoneMarkRikaArts
AbneLeve
vlaydimir

len
# Zaslno: 15 Pro 2021 16:06


OrejRobeZoneWillBrucZoneGammZone
WindXVIIZoneFyodJaynOceaguesZone
AmanZoneDannAlisSansLogiRHINAndr
LaurLouiCCCPArtSMPEGErnsGardBosc
FLATLIVENaruSeanGillGuntBeflTrac
MistDuraSQuiSTARPROTGenetentkbps
ChatESCAMerrOZONNoteScotWindWern
XVIIWindSupeBoscClorVeryMonAEven
JordNetwbonuSideMiseJamepoweCiti
NellveroKarlGillRomaHenrFinePaul
BeraYossJeffsurrThroWatcJeweStep
MichBrit
vlaydimir

len
# Zaslno: 15 Pro 2021 16:08


TurnStepEugeProjTubeMastNilsInte
YourMotlSurvDellRFIDBlurCoseXXIX
MarkRobeLongAngeEverAmstTuessing
AlfrMPEGMPEGMPEGCannMastJohnBlue
PromPoloAmatNicoXVIIKareECDLJobs
tuchkasStevKiss
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 1
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist