Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Zatenci / Velmi zk hrudnk + velmi irok boky
Autor Zprva
Majlk

len
# Zaslno: 3 Pro 2010 19:20


Ahoj, je mi 21 posiluji pravideln 3x tdn.... ale mm problm s zkm hrudnkem a irokmi boky.. a't dlm co dlm tak to vypad pod hrozn... ned se t genetice njak vzdorovat njakm specilnm trninkovm plnem, aby to vypadalo alespo troku lp? 184cm/72kg foto kdytak dodm dkuju za kadou pomoc, rd bych se zase posunul nkam dl
tetsuo

len
# Zaslno: 3 Pro 2010 19:50


Napis sem dosavadni trenink. Dny, cviky, serie, opakovani, pripadne i pouzivane vahy.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
Majlk

len
# Zaslno: 3 Pro 2010 20:04


Dobe take posiluji 3x tdn ob den tj nap po, st a ptek ale nkdy to prostdm e mm z asovch dvod pauzu teba 3 dny... ale nikdy nejedu trnink den po sob tj. dycky mm den pauzu
kad trnink zanm cviky na prsa a zda
jedu vdy 3 srie po 8 - 12 opakovnch, snam se pravideln pidvat vhy
na prsa bench press 56kg 3x10 opakovani... to je tak max co dam
na zada takov ptahy (nevm jak se to jmenuje jakoby mm ruce kolmo k trupu a pitahuju zt)
no potom teba zdvihy na ramena, ptahy na ramena, pullovery tch dlm 3x 20 s vhou 20kg
trnink mi trv tak do jedn hodiny a vtinou se to snam stdat... teba sklapovaky na bicho na ikm lavici, obas aj biceps a triceps... ale to jen jako doplnk, obvm se e je v mm trninku hrozn moc chyb.... ale jsem "samouk" dky za kadou radu
tetsuo

len
# Zaslno: 3 Pro 2010 23:09


Jo, jak tusis, je to uplne mimo.

a) Necvicis nohy, ani jakekoli cviky vestoje, nebo takove, kde vznika tlak na pater. Bez toho je tezke nastartovat rust.

b) 3x10 je nejhorsi parametr serii a opakovani. Funguje docela na izolovane cviky, ale na zakladni cviky moc ne. U tech je potreba delat mene opakovani, jet tezsi vahy a delat vice serii.

Zkus si pest tyhle lnky o trninku
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093



Jdelnek m tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

iviny:
Blkoviny – 1, 5 g na kilo sv vlastn ist vhy (bez tuku) v den bez trninku, 2 g v den trninku (kvli kompenzaci rozpadu blkovin ve svalu pi trninku). U teenager je mon jst a kolem 2, 4 g blkovin na kilo.
Sacharidy – 4 g v den trninku, 5-6 g v den bez trninku (kvli obnov glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Mnostv sacharid je ale zvisl na tlesnm typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), d se s nm hodn hbat a je poteba zjistit, co na tebe sprvn zabr. Ektomorfov mou sacharid nejvc (je monch i 6-7g/kg denn), endomorfov by naopak mli pijmat trvale sachaird mn (nap. 3 g/kg). Mezomorfov a smen typy si mus sprvn dvkovn ozkouet.
Pi hubnut se se sacharidy vyplat manipulovat a sniovat je bhem nkolika dn ze 3-4 g/kg dol na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru pomoc jednoho dne s 5-6 g/kg. Tomuto postupu se k superkompenzace; je to velmi etrn, vkonnost se tm nesniuje, ale naopak zvyuje.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denn (max. pak 1 g/kg), obecn zhruba polovinu co blkovin. 1 g blkoviny m 4 kalorie, 1 g tuku m zhruba 8-9 kalori, ili vsledn bych ml bt energetick pjem blkovin a tuku stejn.

Tabulky vivovch hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkouej si jich co nejvc, kad obsahuje trochu jin data)


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
Tfifoi

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 00:55


Dkuju moc, zatm jsem to jen proltl ale ztra si ve petu peliv nicmn u tak njak zanm mt pedstavu jakm smrem dl ubrat trnink, take zejmna dodrovat v rmci monost jdelnek, snait se jet hlavn velk partie stehna, zda, prsa... mm opakovn a vc seri tj. 4, 5... co nejvt vhy a snait se hlavn pouvat voln inky a na konci cvien u jen dojdt ( biceps atd.) doufm e to chpu sprvn, pijde mi to jako docela alchymie a jet jednou dky
tetsuo

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 01:00


Zaklady chapes spravne


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
Majlk

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 09:23


A jet dotaz ohledn pullover, jet na zatku nebo na konci a kolik asi tak opakovn? Nebo vbec njak cvik na ten hrudnk, a je dobr mezi sebou cviky jakoby prohazovat tj teba stdat prsa, zda, prsa.... aby to lo rychleji? Mysl e by taky bylo dobr podit si kreatin nebo je to zbytenost? dk
tetsuo

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 13:14


Pokud je ti 21, zkus jeste tenhle trenink:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=158
Teoreticky je jeste mozne ten hrudnik rozsirit.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
Majlk

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 20:08


Zkusil bych ten Squats and milk program akort si nejsem jist jestli ho chpu sprvn tj. 3x20 depy se zvam a mezitm pullovery taky 3x20 (rovn lavice) sta s jednorukou? nejsem si jist jestli ovldm techniku a nevm jestli budu schopen na kad dal trnink pidat 2,5kg je to docela hodn
pot shyby na hrazd, kliky, dedy lehy - u tch shib j teba zvldnu jen 2 take nevm jestli to pro ty svaly bude "dostaten stres" veho 3 srie po co nejvc opakovn. A to nen zaazen nap bench press? ale tenhle program mi pijde na objem jak dlan. A nev na jak dlouho tento program je? 4 tdny? a dk
Majlk

len
# Zaslno: 4 Pro 2010 20:11


je tohle ono: http://www.posilovani.net/pullover/
Skamil

len
# Zaslno: 5 Pro 2010 10:28


etl jsem http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126 a zastavil jsem se u bodu 10 , to o tch steakch ... je dobr to naveer jst ..? opravdu mi to pomuze s nabranm vahy..?
Pedem dky za odpovdi
tetsuo

len
# Zaslno: 5 Pro 2010 13:03


No, jde o 4 okruhy cviku. Oni ti tam popisujou jeden okruh a pak rikaji "a ted to jeste 3x zopakujte".

Kliky na bradlech maji vetsi vliv na roztahovani hrudniho kose nez bench.

Misto shybu se da delat stahovani horni kladky, stahovani na pakovem stroji nebo tzv. inverted rows nebo rack chins - doporucuju si je najit na YouTube.com

Trenink je to na tak dlouho dobu, dokud jsi schopny pridavat vahu na drepech. Zezacatku je nutne vahy podseknout. Jestli to pak ve vysledku budou 4 nebo 8 tydnu, nejde rict.


Nov web a frum o posilovn: http://www.body-test.cz/cs/
kernel

len
# Zaslno: 5 Pro 2010 19:19


dobr to naveer jst ..?
Steak je dobr st pod(rozumn), mt kuchaku tak si to dm i k pozdn sndani.

Lidi co dr hladovku a nej po xt hodin, hubnou. Ale hubou maso a dr sdlo.


Vle odejde dv ne tlo.
Majlk

len
# Zaslno: 5 Pro 2010 20:53


Ok, od pondlka jdu do toho pak sem zkusm napsat njak posteh nebo vsledky.... akort m to dost komplikuje non smna v prci
maxipesfik

len
# Zaslno: 28 Pro 2013 10:46


no mam docela stejn problm, asem se to trochu zpravilo, ale ty irok boky stejne vylezaj. Ted by m
sp zajmalo e 3x10 nejhor parametr. Kolik by bylo tedy ideln cviit seri a opakovn? kdy cviim s volnou vhou (depy,bench press, apod.) dky
Legi

Modertor
# Zaslno: 28 Pro 2013 15:06


Vcekloubov cviky m smysl cviit vce silov, aby dolo k vy hormonln odezv - endogenn produkci TST. Na vbr je vce variant - 5x5, nkolik variant rampy, prost zved svoje submaxima a maxima.


42let @ 195cm @ 125kg
maxipesfik

len
# Zaslno: 29 Pro 2013 10:31


ah, take j to u asi pl roku dlm blb. A plat to sam jako teba u bicepsovch zdvih obouru,rozpaovan(prsa) nebo bench press s uzkm uchopem? proste na ty men svalov partie? dky
Legi

Modertor
# Zaslno: 29 Pro 2013 12:38


Bicepsov zdvih s velkou inkou a jakkoli benchpress jsou vcekloubov cviky, kter je dobr cviit silov. Rozpaky jsou naproti tomu izolovan cvik, i kdy taky ne tak zcela, kdy se to cvi sprvn.


42let @ 195cm @ 125kg
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 00:39


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 00:40


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт
vlaydimir

len
# Zaslno: 31 j 2021 00:41


?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт?айт
tuchkas?айт?айт
Vae odpov
Tun  Kurzva  Podtren  Odkaz na obrzek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Dal smajlci Zakzat smajlky
» Uivatelsk jmno  » Heslo 
Do diskuse mohou pispvat jen registrovan uivatel. Zadejte sv pihlaovac jmno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Prv online: Host - 6
lenov - 0
Nejvce uivatel online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Host - 409 / lenov - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist