Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Program - jídlo, doplňky stravy, posilování - zhodnocení pro mě jako začátečníka
Autor Zpráva
Spitfire

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 20:15


Zdravím, mám pár otázek.

Chci začít pravidelně posilovat, na zesílení, zároveň potřebuji zhubnout.

V jistých tabulkách jsem si spočítal, že bych měl za den přijmout
6218,6256 kalorií
131g bílkovin
22,2g tuků
181,5g cukrů
(vážím cca 80kg)

Chtěl bych se zeptat, jak je to s braním gainerů.

Když získám bílkoviny ve stravě (těch 130g), tak nebude problém, když do toho budu brát nějaký gainer, kterým do sebe dostanu dalších třeba 100 gramů? To samé se sacharidy.


Dále bych se chtěl zeptat, předpokládám správně, že je pro mě nejlepší ten 10 týdenní tréningový program pro začátečníka?

Díky
Spitfire

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 20:28


Ještě druhý dotaz jak je nejlepší dávkovat ty gainery

tzn kolikrát denně kolik?
Gorgy

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 20:34


Tak gainer po tréningu (1G sacharidů na Gram váhy).
Jinak se doplňky berou podle toho kolik toho do sebe potřebuješ dostat prostě si to počítej a podle potřeby upravuj.

Nevím podle jakých tabulek počítáš ale přijde mi že tam máš zbytečně málo tuků.
Spitfire

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 20:51


http://www.f-sport.cz/print.php?id=273

podle tabulek , co jsem našel tady.


a jak si mam zpočítat, kolik toho do sebe musim dostat?
Gorgy

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 21:10


To docela jasně popsal tetsuo v tom co postuje pořad dokola viz:


Jidelnicek mate tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Ziviny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky vyzivovych hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušejte si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)
Spitfire

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 21:18


takže když do sebe narvu 160 g bílkovin v potravinách, tak nemusim brát doplňky? Nebo se něco spálí cvičením, takže to musím doplňkama dobrat?
Gorgy

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 21:25 - Změnil/a: Gorgy


Doplňky mají nenahraditelnou funkci po tréningu (tehdy právě tělo potřebuje rychle stravitelné živiny).
Jinak jsou doplňky fakt určené jenom k tomu abys jimi dodal to co nedáš v jídle.Jejich hlavní výhoda je ve stravitelnosti + používání doplňků je praktičtější a levnější.
Spitfire

Člen
# Zasláno: 27 Říj 2010 21:45


a mohl bys mi doporučit něco, co obsahuje bílkoviny i sacharidy? a zároven je to levné?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 09:21


To jsou gainery.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Spitfire

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 12:46


http://aukro.cz/item1289625577_gainer_15_4kg_super _cena.html

Na jak dlouho by mi tak vydrželo tohle?

A pořád správně nechápu to dávkování, kolik toho do sebe musím denně dostat.

Budu předpokládat, že v den tréningu do sebe dostanu potravinami třeba 120g bílkovin.

Kolik do sebe ještě potřebuju dostat tímhle?
Spitfire

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 12:47


a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli po tom nebudu přibírat, abych nebyl ještě tlustější
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 13:38


a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli po tom nebudu přibírat, abych nebyl ještě tlustější
Gainer se zapocitava do celkoveho prijmu zivin a slouzi k regeneraci po treninku. Pokud nekdo pribira, je to tim, ze se blbe stravuje po zbytek dne a musi si zkratka spocitat, kde ubrat jinde v jidle. Sacharidy z gaineru se po treninku vyuzivaji temer dokonale, riziko ukladani ve forme tuku je minimalni. Ten cukr jde rovnou do svalu, odkud byl predtim cvicenim vycerpan.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 13:40


Bilkoviny, tuky a sacharidy se jinak pocitaji na POZADOVANOU vahu, cili se od stavaji odecita tuk, ktery clovek chce shodit.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Spitfire

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 16:46


takže jak poznám, kolik toho gaineru si mám po tréningu dát?
Spitfire

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 16:50


A mám to brát tedy jednou denně po tréningu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 22:52


Po silovem treninku se pocita jako zaklad 1g sacharidu na kilo ciste beztukove vahy. (Nutno prepocita ze slozeni konkretniho vyrobku.) Celkovou davku rozdel na 2-3 podily a vypij s prestavkami po 30 minutach behem 1-1,5 hodiny po treninku.
To by melo zarucit spravnou regeneraci a nemelo by se to ukladat jako tuk. Pokud je regenerace horsi, tak pridat sachry.
Pokud zacnes pribirat tuk, uber sacharidy BEHEM dne.

Gainer muzes brat i jako nahrada snidane, pokud nestoihas moc jist. ALE FURT DOKOLA - pocitej si ziviny.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Spitfire

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 14:30


Beztukovou váhu zjistim jak?
4D4M

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 16:11


Bilkoviny, tuky a sacharidy se jinak pocitaji na POZADOVANOU vahu, cili se od stavajici odecita tuk, ktery clovek chce shodit.

Napr. pokud vazis 100kg a chces zhubnout na 80, tak si das davku gaineru, ktera odpovida 80kg.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist