Posilovani.net  
 Posilovani.net - Dom - Odpovdt - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Začátky ajtíka :)
Autor Zprva
Schizuko

len
# Zaslno: 8 Z 2010 19:29


Zdravím

poprosil bych moderátora tetsuo o zkomentování mého případu, návrhů a podobně Jsem absolutní začátečník, povoláním aj»ák, tudíľ svalů moc není

Postnu sem svoje aktuální foto a míry. V poslední době se mi docela začala dělat vana Tím jak jím a pořád sedím u pc.

Mým krátkodobým cílem je shodit vanu zpevnit svaly a nějaké si vypracovat.
Mým dlouhodobějąím cílem je vypadat zhruba jako tento borec :
http://www.body-zone.cz/data/foto/normal/469.jpg (s tímto se velice spokojím )) )

Mám docela zohlá záda, opět z počítače Uľ mě přestalo bavit být loutkovým panáčkem a chci se trochu vymakat a» uľ vzhledově a také trochu posílit fyzičku.

Věk : 24
Váha : 75
Výąka : 185 cm
Chci cvičit : Doma (do fitka to nepůjde)
Mám k dispozici : Jednoručky, obouručku

Moje foto :
http://img521.imageshack.us/img521/7959/47776110.j pg

Začal jsem trochu měnit jídelníček dle moľností. Vstávám v 6:30 a chodím spát v 23:00. Cvičit mohu Po-Pá od 18:30 nebo So-Ne přes den.
Nyní jedu nějaké základní cviky Po, St, Pá.

Co se týká jídla tak ráno dávám EMCO s mlékem + ovoce, pak oběd (dle toho co vaří v restauraci, svačina (ąunka, celozrné pečivo), jogurt, večeře, ... Co se týká toho tvarohu.. zkusil jsem si koupit bílej tvaroh a ten mě teda vůbec neąmakuje... ale vůbec.. chtělo by to něco místo toho. Dnes jsem večer zbaątil 3x chleba s máslem plnej vajec.

Pořídil jsem si také :
Giant Mega Mass 4000 Weider (dávám si 36g po cvičení) ve vodě
Protein MyoFusion (dávám si po snídani ráno 36g) ve vodě


Prosím o radu jak začít s cvičením pro mou postavu, co případně dělám ąpatně a jak naloľit s jídelníčkem
Za kaľdou radu budu vděčný.
Schizuko

len
# Zaslno: 8 Z 2010 19:33


Co se týká zmiňovaných doplňků tak to jsou :

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=355