Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Prosim o Radu- Zacatecnik
Autor Zpráva
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2010 23:55


Ahoj, je mi 16 let, merim neco pres 170cm a vazim zhruba 60kg. Chci zacit chodit do fitka. Mohl bych te poprosit o jidelnicek a taky nejaky ten trenink. Jo a muj cil je dosahnout pekny postavy.. Pro zajimavost neco takoveho.



http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://kyoske.f iles.wordpress.com/2008/12/male-body.jpg&imgrefurl =http://kyoske.wordpress.com/2008/&usg=__5HJRxXyxZ fI2x4x51odUL0W5dTM=&h=457&w=464&sz=20&hl=cs&start= 27&zoom=1&tbnid=BIK7R-W_H1pEIM:&tbnh=134&tbnw=148& prev=/images%3Fq%3Dnice%2Bman%2Bbody%26um%3D1%26hl %3Dcs%26sa%3DN%26rlz%3D1R2ADFA_csGB386%26biw%3D141 9%26bih%3D570%26tbs%3Disch:10%2C428&um=1&itbs=1&ia ct=rc&dur=182&ei=HD90TMXyGYSQjAfNz-T_CA&oei=8D50TK H6MtGKswa3keTWCA&esq=2&page=2&ndsp=26&ved=1t:429,r :1,s:27&tx=78&ty=80&biw=1419&bih=570

Diky za radu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 00:53


Zacni s timhle
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218

Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo své vlastní čisté váhy (bez tuku) v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)


Gainery vhodné po tréninku (více sacharidů, méně bílkovin)

Anabolic Classic Gainer - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Anabolic -Classic-Gainer&id=275

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7

Mass Gain MCT – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Goliath (Syntrax) – http://obchod.ronnie.cz/s-1733-goliath.html

Heavy Weight Gainer 900 – http://obchod.ronnie.cz/s-126-heavyweight-gainer-9 00.html

Compres B.I.G. (Nutrend) - http://www.doplnky-vyzivy.cz/nutrend-compress-b-i- g-6000g-banan/d-71190/

ISO MRP (Nutrabolics) – http://www.nutrishop.cz/iso-mrp-227kg--p974

MVP Nutrition Power Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/mvp-nutrition-power-m ass-2270g-banan/d-70221/

Ultimate nutrition Gainer Muscle Juice - http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

MuscleTech Mass Tech - http://www.doplnky-vyzivy.cz/muscletech-mass-tech- 2270g-cokolada/d-70068/

Isoganer – http://obchod.ronnie.cz/s-1523-isogainer.html

QuickMass Gain - http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html

Mass Bomb 3500 (SFH) - http://www.protein.sk/mass-bomb-3500-p-152.html

Up Your Mass - http://www.efitshop.cz/produkt/up-your-mass-2-23-k g.php
http://www.fitclub.cz/zbozi/3680/Up-Your-Mass-2-23 kg.htm

Serious Mass - http://www.dymatizeonline.cz/Serious-Mass-5450g-Op timum-Nutrition.html,det,2458


Gainery/MRP vhodné jako náhražka snídaně a jiných velkých jídel (více bílkovin, méně sacharidů)

AveMax GF Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=17

Muscle Builder GF – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=280

HP Vital Extra Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=20

Bulk GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Bulk-GF& id=34

Mass Gainer – Ultimate

Real Mass (Gaspari Nutrition) – http://www.protein.sk/real-mass-gaspari-nutrition- p-974.html

BSN True Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/bsn-true-mass-2610g-c okolada/d-70235/


Proverene proteiny, ktere jasne deklaruji slozeni a ucinky

Matrix - http://obchod.ronnie.cz/s-827-matrix.html

AbsoRapid GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Whey-Plu s-AbsoRapid-GF&id=40

AbsoRetard GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=46

Super Quad - http://www.fitness-produkty.cz/katalog/proteiny/su per-quad.html

Muscle Milk - http://obchod.ronnie.cz/s-2299-muscle-milk.html

Pharma Blend 6 HR - http://obchod.ronnie.cz/s-2334-pharma-blend-6-hr.h tml

MyoFusion - http://www.fitnessworld.cz/proteinovy-pripravek-my ofusion-2-3-kg-1076d
http://obchod.ronnie.cz/s-2627-myofusion.html

Super Quad Protein – http://www.doplnky-vyzivy.cz/inner-armour-super-qu ad-protein-2000g-sacek-vanilka/d-71122/

PVL Mutant Pro – http://www.fitness.cz/proteiny-nad-1500g/pvl-mutan t-pro-s42921802

Syntha-6 - http://obchod.ronnie.cz/s-880-syntha-6.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 15:54


Diky moc, hele budu cvicit 3x mozna 4x do tejdne. Chci se te jeste zeptat jestli uz takhle mladej muzu zacit brat gainery, proteiny atd.. ? Jinak diky moc za radu
Gorgy

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:13


Jsou to klasické živiny jenom v tekuté podobě určené pro sportovce brat je muže prakticky každy kdo je starší jak tři roky
4D4M

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2010 16:13 - Změnil/a: 4D4M


Jasne, ze muzes. Nejsou v nich o nic horsi ziviny (cukry, tuky, bilkoviny) nez v normalnich potravinach, ba naopak. A nic jinyho neobsahujou.
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 13:45


Jeste bych se te chtel zeptat ohledne toho treningu. Je to k rustu svalove hmoty nebo jen na přípravu svalu? ...
Diky Moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Srp 2010 14:10


Gainery jsou vyhodne po treninku, protoze nejrychleji obnovi ztratu energie. Tim davaji moznost, aby se po treninku svaly nerozkladaly.
Rust svalu zacina az za dve hodiny po zatezi. Teprve ziviny prijimane v tto dobe maji vliv na rust svalu. Ale nejprve je treba zabranit jejich rozpadu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2010 17:27


JEste bych se rad zeptal, kdyz zacnu cvicit zastavi to rust tela (kosti)?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2010 17:30


Ne. Je to nesmysl. Posilovani kosti naopak zpevnuje (zvysuje mineralni hustotu), coz je predpoklad pro jejich spravny rust. To, jestli porostes, zavisi na vyzive a vysce tvych pribuznych (genetice).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
fropos

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2010 21:35


Podle me idealni postava,to co jsi poslal...o neco takoveho se taky pokouším..
Ale je to taaaaaaaaaaaaaaaakhle složité..
Je zapotřebí dobrá genetika a dosti nízká hladina tuku v těle.
+Ještě nějaké další věci..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2010 23:00


Ale neni to nejaky extra vysoky nesplnitelny cil.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 00:31


Dekuju za rady.... A kdyz zacnu ten 10 tydeni trening s tim jidelnickem co jsi mi dal, myslis ze jsem na spravnym startu dokazat té postavy? Jeste bych se te chtel zeptat jak dlouho uz na tom pracujes.. ?
4D4M

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 00:38


Ta postava na obrazku, co jsi poslal, neni svalove nijak navysi, toho se da dosahnout za docela kratkou dobu, je ale pomerne vyrysovana, to by mohl byt malinko vetsi orisek, i kdyz koukam, ze meris 170 a vazis 60, to predpokladam nebudes mit sklon k tloustnuti a ukladani tuku, dostatecne jez, tvrde cvic (i odpocivej) a da se tak vypadat za nekolik mesicu, to je podle me realny odhad.
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 01:02


Dekuju za radu,...takze mam zacit tim 10 tydenim treningem a tim jidelnickem co jsem dostal? A jeste bych se chtel zeptat myslis ze by se toho dalo dosahnout bez nejakych gaineru nebo proteinu?
4D4M

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 01:13 - Změnil/a: 4D4M


Pokud budes dostatecne jist tak bez proteinu urcite a vubec ti chybet nebude, sam taky zadny protein nepiju a prijem bilkovin si spis hlidam, abych ho nemel zbytecne vysoko.

Gainer je nejlepsi vec (forma zivin, hlavne sacharidu), kterou si muzes dat po treninku, z normalni stravy je vzdycky budes dostavat hur, hlavne pomaleji, znam i lidi, co gainer po treninku nepijou a rostou, ale gainer cely proces regenerace- rustu svalu po treninku vyrazne usnadnuje.

Gainer si ale muzes z nejakych jednoduchych cukru (glukoza, maltodextrin), trochy proteinu a asi lecitinu namichat i doma. Nikdy jsem to nedelal tak presne nevim, ale to by ti poradil tetsuo.
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 01:17


Takze kdybych jed sacharidy jen z jidla tak to roste pomalejc?
4D4M

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 01:24


Jde o to, ze pri treninku spalis glykogen (palivo) ulozeny ve svalech, aby se svaly mohli zacit regenerovat a rust, potrebuji na prvnim miste rychle dodat sacharidy. Normalni jidlo se travi pomaleji, pokud je to jeste nejake ovoce nebo muslitycinka, kde je velky mnostvi vlakniny, tak jeste mnohem pomaleji. Gainer telo stravi velice rychle, takze se ziviny (sacharidy) rychle dostanou do krve a tim i ke svalum, driv se obnovi a muzou rust.

Pokud jde o prijem sacharidu behem dne, ne po treninku, je jedno jak rychle a z ceho je ziskas.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 09:30


Tekuta vyziva (gainery, MRP, proteiny) urychluji regeneraci asi o 30 % oproti normalnimu jidlu. Umoznuji tim tedy taky casteji trenovat.
S normalni vyzivou lze cvicit 2-3x tydne, s tekutou vyzivou 3-4x tydne, s aminokyselinami i 5-6x tydne.

Velmi vyrazne zmeny na postave lze dosahnout behem prvnich 3-6-12 mesicu. Vzdycky se to jakoby znasobi ta doba pokroku. Svuj zakladni geneticky potencial vycerpas zhruba po 2-3 letech pravidelneho treninku. Do te doby nic nevzdavej.

Ale ber ta cisla orientacne. Nikdo ti nezaruci, jak budes vypadat. Nikdo nevi, jak poctive umis cvicit, jak velkou disciplinu v jidle nbudes mit, jak dlouho jsi schopny spat atd.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 31 Srp 2010 12:50


Budu se snazit... Jinak mooooc moooc vam dekuju kluci....
Skamil

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2010 20:50


Zdravím , chci se zeptat na jednu věc , nad kterou dlouho přemýšlím .. kdyby to byla blbost tak mi to prostě jen rekněte a trosku vysvětlete :
Kdyz posiluju nebo sportuju tak po vycerpaní Glykogenu ve svalech začnu spalovat... tělo ale muze spalovat bud svaly a nebo tukové zásoby .. kdy se tělo jak chová?
jestli je to blbost tak se omlouvám
Mimochodem kdyz mám gainer je možný si ho udělat třeba do flašky na celej tyden nebo je lepší to pít hned po tom co si ho udělám .. ? za odpovědi predem děkuju
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2010 21:25 - Změnil/a: tetsuo


Kdyz posiluju nebo sportuju tak po vycerpaní Glykogenu ve svalech začnu spalovat... tělo ale muze spalovat bud svaly a nebo tukové zásoby .. kdy se tělo jak chová?

Ono to vetsinou clovek moc nevychyta. Ale - po spaleni zasob cukru v krvi a ve svalech, se zacne rozkladat a spalovat svalova tkan, pokud je trenink porad intenzivni.
Tuky se mirne spaluji taky, obzvlast, pokud byly predtim nejake v krvi, tak je telo zacne uvolnovat z podkozi.

Ale nejlepsi je po urcite dobe intezivniho siloveho treninku prejit na na lehky aerobni trenink, ktery neposkozuje svaly, ale pali uz vicemene jen tuk.

V tele ale probiha spousta procesu dohromady.

Rekneme, ze jakykoli intenzivni trenink zvysi konzumaci kysliku a nastava efekt znamy pod zkratkou EPOC - Excess post-exercise oxygen consumption. Tzn, ze i nekolik hodin po zatezi telo spaluje vic kysliku a oxiduje tak i vic mastnych kyselin - tuku.

Zhruba receno - intenzivni posilovani by nemelo trvat vice nez nejakych 40-45 minut. Pak uz byva problem s palenim hmoty.

Zabranit se tomu da prijimanim sacharidu kratce pred treninkem a behem treninku, ale to moc nejde. (Telo ma snizene travici shopnosti a zvladne jich jen par desitek gramu. A opravdu par, tak 20 g za hodinu, treba.)

Dale castecne funguje prijem aminokyselin - BCAA, glutaminu nebo glutamove kyseliny. Ty by mely chranit svalovou hmotu. (I kdyz ono to nefunguje dokonale. Ona se treba ze svalu dost spaluje kyselina asparagova a tu samostatne nikdo neprodava.)

Je ale otazka, co vsechno zapada pod oznaceni intenzivni trenink. Taky zalezi na mnozstvi cukru ulozeneho ve svalech, coz je dano vyzivou DEN PREDTIM. atd.

_____________________________

kdyz mám gainer je možný si ho udělat třeba do flašky na celej tyden
V zadnym pripade. Ty suroviny uz jsou vycisteny, nektery i nastepeny a maji tendenci se v tekutine pomerne rychle rozkladat. Pri nizke teplote vydrzi nekolik hodin. Ale spousta proteinu se treba zkazi klidne i pres noc. Jakmile je ve smesi pritomny jakykoli hydrolyzat (kolagenu, syrovatky, soji), je trvanlivost dost mala.
Lze si gainer rozmichat pred treninkem. Dve hodinu - cestu a trenink vydrzi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Skamil

Člen
# Zasláno: 2 Zář 2010 21:40


Fajn, díky moc za odpověď
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 1 Říj 2010 23:35 - Změnil/a: MarekTorac


Cau Tetsuo, odcvicil jsem ten trening 10 tydeni cvicil jsem ho jeste dil a ted bych rad zacal s dobrym splitem neco jsem nasel muzes mi prosim napsat pokud je dobrej, napisu ti vsechno, chtel bych trenink zamerenej na obem, potrebuju vedet pokud si mam nejak pridavat vahy po serii nebo tak., budu ti posilat odkazy na cviky ktere delam pac nevim nazvy, co si o tom myslis?

Pondeli: Hrudnik, Triceps

Benchpress 6opak 4,5 serii.
hrudnik na sikme lavici 6x4
http://www.youtube.com/watch?v=Z57CtFmRMxA 6x4
triceps:
http://www.youtube.com/watch?v=HgCRn2Rdoxc 5x5
triceps push down 5x5

Streda: Zada, Biceps
Hrazda na siroky uchop: 10,8,6,4,4
http://www.posilovani.net/pritahy-s-t-osou/ 6x4
http://www.posilovani.net/pritahy-s-jednoruckou 6x4
http://www.posilovani.net/stahovani-kladky-s-sirok ym-uchopem/ 6x4
biceps:
http://www.posilovani.net/bicepsovy-zdvih-s-jednor uckami/ 5x5
http://www.posilovani.net/bicepsove-zdvihy-s-velko u-cinkou/ 5x5

Patek: Nohy,ramena
Vypady v chuzi 8,8,6,6
Leg press 6x4
Predkopavani 6x4
Zakoopavani 6x4

http://www.posilovani.net/arnoldky/ 6x4
http://www.posilovani.net/tlaky-s-velkou-cinkou-za -hlavou/ 6x4
http://www.posilovani.net/upazovani-v-predklonu/ 6x4
http://www.posilovani.net/zdvihani-ramen/ 6x4

Sobota: fullbody
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 13:44


Otazka je, proc chces delat tolik serii a jakym stylem - tam by k tomu muselo byt nejaky vyssvetleni, jaky by byly pouzivany vahy atd.

Benchpress 6opak 4,5 serii.
hrudnik na sikme lavici 6x4

Tady mi plyne, ze pises "opakovani x serie". Konvencni zpusob zapisu je ale "serie x opakovani". Nebo fakt chces delat 6 serii?


http://www.youtube.com/watch?v=HgCRn2Rdoxc - tohle je francouzsky tlak s EZ cinkou. Jinak se tomu taky rika skull crusher.

http://www.youtube.com/watch?v=Z57CtFmRMxA - chest flyes se normalne preklada jako rozpazovani.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 14:08


PROMIN JA JSEM TO OTOCIL.... myslel jsem 4 serie... Timhle bych prave chtel ziskat nejaky ten objem... Je to dobrej split na objem.. ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 15:22


Vetsine lidem staci na objem fullbody nebo vrsek-spodek. Splity jsou vhodny pri vetsi frekvenci - 4-6 treninku tydne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MarekTorac

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 19:23


a na co je teda slip moc tomu nechapu jeste... ?
Bhaal

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2010 19:26


Split
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist