Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2011 12:31


To je týden lehčího tréninku. Méně sérií, lehčí váhy. Tělo se udržuje v pohotovosti, ale zároveň si odpočine. Po jednom lehkém týdnu je člověk kupodivu silnější.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2011 13:54


Dobre, diky.
hugisek

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 20:54


čím nahradit Stahování horní kladky nataženýma rukama, když nejsou stroje prosím.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 21:52


Blbě, téměř nejde. Maximálně s použitím gumového expanderu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 22:07


Tak to je špatný
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2011 11:58


Je to pohyb biomechanicky podobný pulloveru. Ale u pulloveru je to nejtěžší v dolní pozici s rukama za hlavou, u stahování horní kladky nataženýma rukama je to nejtěžšé taky v dolní pozici, ale ta je s rukama u těla.
Čili pullover je těžký při protažení, kladka u smrštění.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2011 07:09


mno jasný uvidim jak to dopadne, díky
gasgas

Člen
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:34


Ahoj tetsuo

Aktuálně jedu 6 týden, avšak bych se chtěl poohlédnout už po dalším tréninku.

Smím se optat zda máš tady na foru ještě nějaký osvečený trénink, nebo jestli by jsi mi nějaký nedoporučil?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Pro 2011 01:00


Mnohem víc jich je na www.body-test.cz


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gasgas

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2011 10:04 - Změnil/a: gasgas


před rokem jsi sem dával vhodný trénink odkaz na ironfactor.cz, ale odkaz ted nefunguje nedal by se ten trénink ještě někde najít?

Měl bych zájem o podobný trénink jako je tenhle ale uplně novému se nebráním. Rád bych něco mezi rysovačkou a obejmem. Ale více objem.

Jinak si myslím že na trénink převážně s dvojručkama, že na ně bych měl ještě chvíli počkat..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2011 14:22


Nepamatuju si na ten trénink, jestli to je už rok. Ale po roce jde určitě cvičit s velkou činkou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gasgas

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2011 21:32


A mohl bych jet po tomto tréninku http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3788 ?

Mám absolbované momentálně 2 začátečnické tréninky které máš na foru..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Pro 2011 23:25


Jde to, ale je potřeba být opatrný s váhami a v technice jednotlivých cviků.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
TomasRechner

Člen
# Zasláno: 1 Led 2012 20:17


Ahoj,

zrovna cvičím poslední týden tohoto tréninku a proto bych tě rád poprosil, zda-li by jsi mi pomohl s výběrem následujícího tréninku (odcvičil jsem už i ten pro úplné začátečníky). Mám teď 83kg a výšku asi 180cm, čas na posilování mám 4 dny v týdnu a rád bych se i věnoval nějáké aerobní aktivitě. Bohužel chodím do vcelku malé posilovny, kde není moc velký výběr načiní a tudíž jsem musel teď dost používat alternativy.

Za případnou odpověď předem děkuji s pozdravem Tomáš.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Led 2012 20:40


Zaregistruj se na www.body-test.cz, projeď si tam nabídku tréninků a můžem to tam probrat ve fóru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Z3NTIVA

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2012 11:25


Zdravím,
koukám a to a program se mi velice líbí, Jen bych měl dotaz. Mohu cvičit
Po- trénink thai boxu ( kardio + nějaké posilko )
Ut - Den 1 v tvém tréninku
St - trénink thai boxu ( kardio + nějaké posilko )
Čt - Den 2 v tvém tréninku
Pá - trénink thai boxu ( pouze kardio )
So - Den 3 v tvém tréninku
Ne - volno

A druhá otázka, hodí se k tomuto programu tvuj jídelníček pro začátečníky ? A doporučil by si mi u něj používat nějaké suplementy ? Jaké ?
Díky moc


...
papa

Člen
# Zasláno: 5 Čvc 2012 18:47


Zdravim potreboval by som vediet aky cvik mozem nahradit za Veslování na spodní kladce (širší paralelní úchop) ty si tam dal alternativu lano to tiez nemam takze to my moc nepomoze.Mozes mi napisat nejaku inu nahradu diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Čvc 2012 11:01


Není to podstatné. Používej takový držák, jaký máš k dispozici.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2012 17:00 - Změnil/a: Bfinger64


Ahoj mam takovy problem s reeves deadlift chodime do pomerne stare posilovny a vsechny kotouce jsou prakticky rovne a neni je jak chytit maximalne prsty ale udrzet celou vahu v prstech je pro me docela nemozne . Je nejaka alternativa pro tento cvik ? Staci kdyz budu osu drzet az na konci ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2012 17:11


V tom případě doporučuju parádník cvik snatch row - přítahy trhovým úchopem.

Vyvěsí se osa pod koleny a nataženýma rukama přitáhne k pasu a chvíli podrží. Stačí i dost lehká váha.
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWahdaY1k 39K82-xBDrQGQGUGHalwDa-OsCN87aNu3x6TeWWcl2ot4x9FeT g


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 26 Čvc 2012 17:30


Diky moc. Pokud to chapu spravne chytnu osu na siroko a pohyb zacnu v poloze kdy bude osa pod koleny. Pohyb bude podobny jako u MT narovnam se a potom vratim cinku opet pod kolena ne az na zem.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvc 2012 12:07


Ne, trup je celou dobu stejně. Hýbou se jen ruce a osa se na konci chvíli podrží u pasu. Ucítíš přitom silně zatnuté latissimy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 29 Čvc 2012 17:02


Takže něco takového http://www.youtube.com/watch?v=-35naoCeYrw&feature =related akorat s širším úchopem?
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 2 Srp 2012 17:38


Dnes jsem tedy zkousel snatch row a mel sem pocit ze mi hlavne zabiraji trapezy
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Srp 2012 09:25 - Změnil/a: tetsuo


šírší úchop
http://worldwidesports365.files.wordpress.com/2012 /03/olympic-lifter1.jpg
http://media.monstersandcritics.com/galleries/1336 004/0144192350085.jpg
+ přítah k pasu nataženýma rukama (v předklonu samozřejmě; obrázky jen demonstrují úchop).

Klidně si to ozkoušej jen s osou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Bfinger64

Člen
# Zasláno: 15 Srp 2012 17:01


Je nějaká problém že chodim
Po-Nohy
Ut-Prsa
St-volno
Ct-Zada
Pa-paže
So, Ne- Volno
V rozpisu jsem si totiz vsiml ze nikdy nejsou za sebou nohy a prsa vzdy je tam den pauza.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Srp 2012 17:16


Podstatné je necvičit v tomhle tréninku víc než dva dny po sobě.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mazdic

Člen
# Zasláno: 9 Led 2013 06:57


Ahoj Tetsuo,

nejprve chcu podekovat za trenink pro zacatecniky. Odjel jsem to a citim se dobre. Ted si delam zalusk na tento,ale to uz asi takova "prca" nebude.

Chtel bych se te zeptat, jak je to u tohoto treninku z vahama? Jestli mit spis lehci a pridavat postupne, nebo rubat co to da a uz moc nezvysovat vahu?

Diky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Led 2013 11:53 - Změnil/a: tetsuo


Je to tam dost podrobně popsáno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Swenn

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2013 13:44


mam dotaz na ty rozvičky mužu se rozcvicit doma a potom cca 30 minut cesta do posilny a to břicho mohl bych to nahradit http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474 tímto ?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist