Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
jose999

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2011 21:18


čím nahradit plyo shyby? ty hody medicinbalem u nas v posilce nepripadaji v uvahu a shyby s tlesknutim nedavam ..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2011 23:14


Plyo shyby jsou extra snadný. Naskočíš na hrazdu a přitáhneš se. Je to lehčí než normální shyby.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 16:11


Tetsuo mohl bych si nakonec tréninku dát nějaké cviky na předloktí? A když ano poradil bys mi nějaké?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2011 16:43


Můžeš. Klasický klopení zápěstí nadhmatem a podhmatem stačí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jose999

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 10:21


Daly by se tam někde vsunout rozpážky na prsa? mam totiž zkrácené prsní svaly.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2011 10:56


Zkrácené prsní svaly protahovat strečinkem. Jinak cviků na hrudník je tam hodně. A 2. den je tam hodně cviků, u nichž se prsní svaly aktivují výrazným protažením. Stačí si ten program dobře přečíst.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2011 17:05


Ahoj tetsuo, thrustery bych měl dělat spíš s VČ nebo s JČ ?
caputo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2011 20:22


Kroc rows se dělá taky na obě strany?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2011 22:18


Thrustery jsou jednodušší s jednoručkami.

Kroc rows jsou tahy jednou rukou a tudíž je musíš dělat na obě dvě ruce, jinak by ses rozvíjel nesymetricky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
MrDeeKay

Člen
# Zasláno: 5 Srp 2011 18:55


Ahoj tetsuo, teda klobouk dolu, tenhle trenink je naprosto paradni, vazne me bavi. Zacal jsem ted prvni tyden a uzivam si to, dnes jsem mel na programu den treti a myslel jsem ze umru, ale dobry, slusna zdimacka, ze me lilo jen dotaz k jednomu cviky -renegade rows, kde pises 5 opakovani - to je na kazdou ruku? Pac to me slusne oddelalo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Srp 2011 10:40


Ano, renegade rows jsou na každou ruku "jen" 5 opakování.
Jde z velké části o statické cvičení. Nejde o to, zdvihnout se země těžkou činku, ale spíš podržet relativně lehkou činku chvíli nahoře. Zároveň je to těžké pro tu stojnou ruku a břicho.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2011 20:05


Mam dotaz, kdy se má používat pásek?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2011 21:47


Když je potřeba

U nějtěžších sérií základních cviků jako je mrtvý tah, dřep, silové přemístění, trh, tlak vestoje, přítahy v předklonu. Velmi teoreticky u těžkých sérií benche, ale málokdo zvedá tolik, aby to opravdu využil.

Pásek má být utažený o jednu dírku navolno a pak se do pásku nafoukne a zatne břicho. Utahovat se páskem tak, že se zhorší dýchání bránicí, je zásadní chyba, která naopak oslabuje. Mezi sériemi se pásek povoluje nebo sundává.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 18:03


Co to je za cvik: Trh s jednoručkou z předklonu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 18:17


normalni "dumbbell snatch"


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
gasgas

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 21:23 - Změnil/a: gasgas


Ahoj Tetsuo

Předem chci poděkovat za trénink,který jsi napsal zde na foru pro začátečníky na 10 týdnů. Výsledky jsou po 10ti týdnech suprové mockrát děkuji.

Od pondělí mám zájem začít cvičit tento trénink a chtěl bych se optat na pár věcí:

1) HITT na břicho už cvičím týden do předu a líbí se mi.
Mohl bych jej zařadit vícekrát do týdne? Např: 2-3? A mezi volné dny, nebo pokud bych mohl tak po tréninku?

2) Při minulém tréninku jsem běhával vždy liché dny jsem posiloval a sudé dny běhal. Můžu to udělat i zde takhle, nebo mám běhání uplně vyřadit? Nebo běhat třeba jednou týdně?

3) Při minulém tréninku jsem si přidával pár cviků a byly to:
Bech prees, Bradford prees, Tlaky s kladivovým uchopem a Bicepsový zdvih s JČ. Pokud bych mohl po tréninku, mohu si zde přidat i tyto cviky?
Nijak to s váhama u těchto cviků nepreháním jen tak lehce.
4)
Cvičil bych:
Pondělí
Středa
Pátek
něděle.

Jak sem tedy vtěstnat HITT poprípadě běhání?


Ještě jsem tenhle trénink necvičil, ale tohle by mě již předem zajímalo zajímalo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 23:27


HITT na břicho už cvičím týden do předu a líbí se mi.
Mohl bych jej zařadit vícekrát do týdne? Např: 2-3? A mezi volné dny, nebo pokud bych mohl tak po tréninku?

Dával bych ho 1x týdně, jak je předepsaný. Časem je možné dělat HIIT 2x týdně. Vždy ve dny, kdy jinak necvičíš v posilovně.

2) Při minulém tréninku jsem běhával vždy liché dny jsem posiloval a sudé dny běhal. Můžu to udělat i zde takhle, nebo mám běhání uplně vyřadit? Nebo běhat třeba jednou týdně?
HIIT nese stejný efekt co běhání. Pokud neběháš kvůli závodům ale kondici, omez to tak, aby celkový počet kardio aktivit byl 2 týdně, zhruba. Jinak může být už problém s nabíráním svalů.

3) Při minulém tréninku jsem si přidával pár cviků a byly to:
Bech prees, Bradford prees, Tlaky s kladivovým uchopem a Bicepsový zdvih s JČ. Pokud bych mohl po tréninku, mohu si zde přidat i tyto cviky?

1 cvik na konci tréninku zřejmě lze přidat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 26 Říj 2011 20:41


zkouknul jsem to, děkuju K.
gasgas

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2011 13:03 - Změnil/a: gasgas


Dnes jsem porpvé cvičil tento trénink a docela mě to zarazilo , je možné abych cvičil Den4 cca30 - 35 minut bez rozcvičky? když mám všechno nářadí předem nachystané?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Říj 2011 18:39


Je to možné.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2011 17:13


Ahoj Tetsuo, když takhle čtu o tom běhání:
Ve škole jak to tak bejvá zvykem máme 2h tělocviku (pátek). Ten vypadá tak, že 10min rozcvička a pak 2 hodiny nepřetržitě fotbal (sme tak z 80% třída fotbalistů takže je to fakt záhul a na konci sme naprosto vyřízený) a teď chci ještě ve dnech kdy neposiluju (út,čt) začít ráno hoďku běhat. Posiluju tak lehce po šestý hodině. Ale i když hodně, pravidelně a pestře jim mám prostě problém na sobě něco vybudovat a ještě to udržet.
Takže s tím beháním ráno začínat nemám, zaměřit na krátký sprinty nebo jak vůbec ? Behám rád ale ne tak rád abych tu dřinu zase spálil. Díky!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Říj 2011 22:47


Pokud nechceš ztrácet hmotu, doporučuju po tom těláku ve škole dát normálně gainer.

S běháním v další dny je to těžký. To jseš sám proti sobě, prokud chceš nabírat.

Krátký sprinty do kopce, pokud jsou uprostřed dne, a máš v sobě dost živin, se tak ještě nějak dají.

Běhání nalačno po ránu vede nejen ke spalování tuku, ale v případě, že už se trochu víc zadýcháváš, i k pálení svalů.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2011 17:42


Jo jasný, tak to se na to ranní vykašlu :/ Diky.. ;)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Lis 2011 01:16


Jak píšu výš: bezproblémový a únosný jsou tak 2 aerobní aktivity týdně. Pak už to u ektomorfů může dělat problémy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2011 16:09 - Změnil/a: hugisek


Dobře A s tim vstávánim- někde si tu psal, že je důležitý pravidelný. Znamená to pořád stejně, nebo organismu nevadí dlouhodobě 1-2x tejdně třeba o hodinu dřív/dýl.

EDIT:
Pokud mám volno jen ob-víkendy bude probém jet 123-4123-412-3412?

Do třetice :D - Všechny úhly jsou braný že lavička bude nakloněná pozitivně - s hlavou nahoru? Nebejvá právě dolní partie prsou zatížená celkově nejméně?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2011 20:49 - Změnil/a: tetsuo


A s tim vstávánim- někde si tu psal, že je důležitý pravidelný. Znamená to pořád stejně, nebo organismu nevadí dlouhodobě 1-2x tejdně třeba o hodinu dřív/dýl.
Kdyby sis měl dělat hlavu se vším, tak si zbytečně zvyšuješ stres, což je nakonec samo o sobě to nejhorší.

Pokud mám volno jen ob-víkendy bude probém jet 123-4123-412-3412?
Ne, prostě cvičíš, to je důležitý. Samozřejmě, když víš, že jeden týden budeš mít méně tréninků, můžeš si dovolit v tom jednom cvičit víc - třeba přidat 1-2 série k několika cvikům.

Všechny úhly jsou braný že lavička bude nakloněná pozitivně - s hlavou nahoru? Nebejvá právě dolní partie prsou zatížená celkově nejméně?
Na rovné lavici se dolní část prsou zatěžuje víceméně stejně jako když se dělají tlaky hlavou dolů.
Ostatně, nejsou žádné "dolní prsní svaly", jsou jen dva prsní svaly, takže "střed" a "spodek" jsou jen jeden sval. Lidi samozřejmě při cvičení cítí různě silné zapojení...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
hugisek

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2011 20:59


Opět díky!
hugisek

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2011 16:54


čim nahradit Veslování na spodní kladce pokud není stroj ? Stačili by přítahy činky/činek v předklonu ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2011 17:13


Ano


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2011 01:40


Co je to ten deload, prosimte?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist