Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
Trojnik

Člen
# Zasláno: 18 Kvě 2011 14:27


Prosimtě Tetsuo, v tom HIIT na břicho jsou mezi cvikama nějaký pauzy, nebo je pauza 30 sec jen po těch angličákách a pak jet všechno hned za sebou ?

Dík za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Kvě 2011 13:40


Minimalni pauzy. Ono te to nejak donuti se vydychat. Ale neni potreba tam dodrzovat nic presnyho. Nejhorsi jsou samozrejme ty anglicaky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jose999

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 14:05


Chci se zeptat to odjedu 2 týdny a dalsi dva vsude pridam zavazi nebo naopak uberu? kdyz je tam vice opakovani dekuji
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 15:29


Není tam víc opakování. Je tam více sérií. Váhy se přidávají podle pocitu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
jose999

Člen
# Zasláno: 18 Čvn 2011 20:17


Ješte bych se chtel zeptat jestli nemas nake ukazky cviku :
Střídavé pokládání nohou z balonu/lavičky na zem v pozici kliku a
Přítahy kolen k hrudníku v pozici kliku s oporou o balon/lavičku popripade mas nejake jiny cviky kere by se dali praktikovat v tom hiit treninku? diky
caputo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2011 16:52


Dnes jsem jel Day 1 se zaměřením na nohy.
Říkal jsem si že to bude hračka i tetsuo psal že pro někoho budou připadat 1. dva týdny lehké a ještě když hraji hokej, ale už po skončení tréninku jsem nohy cítil jak blázen hlavně hamstringy. Jinak trénink super, dlouho jsem se takhle nespotil. Už se těším na další tréninky.

Jinak v posilce máme tenhle leg press : http://www.domafit.cz/dtl-profesionalni-posilovaci -stroj-hbp-s0409-2-legpress?grp=68 otázka zní jak bych měl mít sklopený/narovnaný ten opěrák ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Čvn 2011 19:18


Opěrku asi 45 stupnu vzhledem k zemi.

Hamstringy jsou trvale nejméně procvičovaný sval u atletů, prakticky u všech lidí, co ho necvičí hodně cíleně, je málo výkonný a podtrénovaný, a přitom se na výkonnosti podílí velkou měrou. Jakékoli zlepšení hamstringů přináší automaticky i zvýšení celkové výkonnosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vtx

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2011 12:28


zdravim, prosimtě nikde sem tu nenašel nejake odkazy na cviky v HIIT a chtěl bych mít rači jistotu že ty cviky co jsem našel na youtube jsou ty správné a u těch co znám jesi je dělám správně. Tak jesi by jsi prosimtě nemohl dát nějaké ty odkazy. Diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2011 14:33


A co sis našel na YouTube?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vtx

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2011 19:47


Burpress - http://www.youtube.com/watch?v=c_Dq_NCzj8M
Kolíbka s dřepem na jedné noze - http://www.youtube.com/watch?v=FqmYSjE6C2Y
Přeskakování lavičky s oporou rukama - jaká by byla a[b]lternativa ?
Střídavé pokládání nouhou z balonu...(nasel sem tady na foru od tebe) - http://www.t-nation.com/free_online_article/sports _body_training_performance/death_to_crunching&cr= (3strana)
Přítahy kolen k hrudníku... - předpokládám že to bude to samé jako předchozí cvik akorat s přitahováním kolen k hrudníku
Vysoké přítahy ze sumo postoje... - http://www.youtube.com/watch?v=qzLXROx2eeo
Woodchop z pokleku... - http://www.youtube.com/watch?v=OoL14OEeWMQ
Turkish get ups - http://www.youtube.com/watch?v=ztTOn0rSMis
caputo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2011 20:34


Tetsuo o cviku Výpady dozadu s činkou na zádech, mám nejdřív udělat 10 opakování na jednu nohu a potom nadruhou nebo střídat po jedné. ? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Čvn 2011 22:39


Přítahy kolen k hrudníku... - předpokládám že to bude to samé jako předchozí cvik akorat s přitahováním kolen k hrudníku
Ne, nemáš přitom nohy na balonu, ale ruce na zemi, nebo na lavičce nebo na balonu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vtx

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2011 08:25


a šla by nějaká alternativa k tomu přeskakování lavičky s oporou rukama ? Stačilo by si dát třeba jen nějakou bednu a přeskakovat ji bez podpory rukama ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Čvn 2011 09:47


Může být. Na druhou stranu zrovna tenhle cvik nechávám lidi při kardio trénincích dělat skoro nejčastěji a nikdy s tím nebyl problém. Aspoň teda, když na ně dohlížím.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 17:17


Tetsuo dnes jsem jel den 3 se zaměřením na záda a u mrtvého tahu s držením za kotouče jsem měl menší problém. Protože se mi špatně držel ten kotouč, respektive jsem ho držel jen za konec a prsty. 1 série jsem dal a měl jsem tam 5 kg a přišlo mi to lehký ale když jsem zvýšil váhu, tak jsem to nemohl udržet a strašně mě z toho boleli prsty. Poradil bys mi jak na to? Třeba v tom videu měl v kotouči díry ale mi je máme plný, Dík
caputo

Člen
# Zasláno: 1 Čvc 2011 17:21 - Změnil/a: caputo


A ještě dotaz ke Dni 4 se zaměřením na paže
u cviků : Tlak s velkou činkou na šířku ramen nadhmatem (rovná lavice) – 3x5 a Tlak s velkou činkou na šířku ramen podhmatem (šikmá lavice, 30-45°) – 3x6-8 .. mohl bych je jet na multipresu, nebo ?
A u cviku split dřep ve výskoku 5x na každou noho takže celkem 10x ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 02:19


dnes jsem jel den 3 se zaměřením na záda a u mrtvého tahu s držením za kotouče jsem měl menší problém. Protože se mi špatně držel ten kotouč, respektive jsem ho držel jen za konec a prsty.
Buď používat velmi lehkou činku, nebo těžší váhu a široký úchop nadhmatem na ose.

u cviků : Tlak s velkou činkou na šířku ramen nadhmatem (rovná lavice) – 3x5 a Tlak s velkou činkou na šířku ramen podhmatem (šikmá lavice, 30-45°) – 3x6-8 .. mohl bych je jet na multipresu, nebo ?
Teoreticky to možné je. Osobně dávám vždy přednost volné váze.

A u cviku split dřep ve výskoku 5x na každou noho takže celkem 10x ?
Ano, 10 na každou nohu by bylo zničující. To se nad těch 5 opakování už nedá udýchat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 08:58 - Změnil/a: caputo


Díky, ještě mam dotaz ke cvikům bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem a nadhmatem, jestli to musim dělat s tou největší činkou jak se s ní dělají dřepy a MT a to samé u tlaku s velkou činkou na šířku ramen podhmatem ( na šikmý lavici ) nám jde polohovat jen dolů a na multipressu se mi to nakonec nechce dělat ..nebo stačí ta rovná činka velká jako ty EZ činky..?

Buď používat velmi lehkou činku, nebo těžší váhu a široký úchop nadhmatem na ose.
Na ose myslíš jako činku?

Výpady dozadu s činkou na zádech, mám nejdřív udělat 10 opakování na jednu nohu a potom nadruhou nebo střídat po jedné. ? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 14:22


dotaz ke cvikům bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem a nadhmatem, jestli to musim dělat s tou největší činkou jak se s ní dělají dřepy a MT a to samé u tlaku s velkou činkou na šířku ramen podhmatem ( na šikmý lavici ) nám jde polohovat jen dolů a na multipressu se mi to nakonec nechce dělat ..nebo stačí ta rovná činka velká jako ty EZ činky..?
Stačí krátká osa

Výpady dozadu s činkou na zádech, mám nejdřív udělat 10 opakování na jednu nohu a potom nadruhou nebo střídat po jedné. ?
První způsob je bolestivější, druhý složitější na koordinaci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 19:00


ještě jsem se tě chtěl tetsuo zeptat jestli musim dělat HIIT. Skoro každý den chodím hrát fotbal ven tak na 3-4 hodiny, takže aerobní aktivity mam až dost a tuku taky moc nemam spíš potřebuji nabrat. Stačilo by mi kdybych dělal v netréninkové dny nějaké cviky na břicho? Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2011 23:59


V tomto případě ani HIIT není třeba.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2011 11:43


Ahoj tetsuo, mam dotaz ke cviku pullover s velkou činkou. Když dělam tento cvik tak mě při něm bolí strašně ramena, a nemůžu to dotáhnout tak dozadu a musim to jezdit s velmi lehkou váhou, nevíš čím by to mohlo být? Zkoušel jsem to i s jednoručkou, ale taky mě to bolí, dřív jsem pullover dělal a nic mě nebolelo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2011 18:41


Nedělat nic, co způsobuje bolest v kloubech a šlachách.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 8 Čvc 2011 19:48


A co se s tím dá dělat aby to bylo jako dřív(nějaké doplnky) ?

A čím bych tento cvik měl nahradit?
caputo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2011 14:01


http://www.youtube.com/watch?v=RmDhQT48bPI

je toto trh s jednoručkou z předklonu a těch 5 opakování mam dělat na každou ruku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Čvc 2011 15:23


Ano, je to ten cvik. 5 opakování na každou ruku.

_____________________

Místo pulloveru se pro trénink zad hodí stahování horní kladky nataženýma rukama:
http://www.youtube.com/watch?v=cG32kXQxFu8&feature =player_embedded
Tady to Kai Greene velmi pečlivě vysvětluje a ukazuje


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 10 Čvc 2011 14:32


Tetsuo mám takovej dotaz, od pátku do neděle jedeme s kámošema na chatu a chci se tě zeptat, jestli nevadí, že bych odjel ty 4 tréninky za sebou. (Po - Čt) Protože v pátek jedem už brzo ráno.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Čvc 2011 16:55 - Změnil/a: tetsuo


Je to možný. Poměr trénink/odpočinek 4:3 se dá občas použít.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
caputo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 15:38


Tetsuo, když jsem nestihl odcvičit 1 trénink z tejdnu, mam ho přídat do příštího týdne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2011 17:22


To klidně vynech, pro jednou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist