Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 23:54


Kulturisti dealujou steroidy, hrajou v gay pornu, delaj vyhazovace a obcas nekteri z nich maji sponzory.

Nejvetsi prachy jdou samozrejme do masa, potom do sterodiu a az pak do suplementu.

Jinak hodne lidi, co jsou pokrocili, byvaji casto docela bohati podnikatele.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
mckossi

Člen
# Zasláno: 10 Lis 2010 13:03


Dobrý den, můžu se zeptat, jak nahradit tyto cviky? 1) Výpady dozadu s činkou na prsou/na zádech – 3x10
2) Předklony vsedě na lavičce s činkou na zádech (seated good mornings) – 3x10

nebo nějak nahradit cviky na zpevneni techto casti, problem je, ze ne vzdy chodim se sparingem a sam mam docela strach, protoze v posilce na tohle nemame poradny vybaveni, a jeste by me zajimalo, koukal jsem na videu, jak mam vydrzet ten tlak ty cinky, vzdyt je to docela zaber, ne, na tech zadech u prvniho cviku? Bojim se, ze si neco udelam, kdyz tohle jedu
mckossi

Člen
# Zasláno: 10 Lis 2010 13:07


ještě další otázka, da se ten 1ni cvik jet na multi pressu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Lis 2010 13:13


a) Pouzivej vahy, ktere zvladas a nezapomen mit vzdycky zpevneny stred tela. "Cviky na nohy" nejsou nikdy jen na nohy, vyzaduji koordinaci celeho tela.

b) vypady dozadu jsou jeden z mala cviku, co jdou delat na multipressu

c) predklony vsede - koukni se na alternativy, je jich tam nahore vypsanych dost.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 13 Lis 2010 16:33


Soboty se brzo zavírá a já nestihl
6a) Shoulder box – 3x10-12
6b) Ahrens press (Arnold press+push press) – 3x10-12
Hermas

Člen
# Zasláno: 14 Lis 2010 21:14


Ještě ke včerejšímu tréningu na paže - 9tý týden.
Zažíval jsem velkou bolest bicepsu a tricepsu, jak se to najednou vše prohodilo v tom devátém týdnu. Po každé úmorné sérii za polovinou tréningu, jsem si ty paže musel držet, protože bych to bez toho nevydržel.
Dnes mam pocit, že mam paže větší

Jinak dnes nohy 10tý týden. Musím oznámit, že to byl poslední tréning se zaměřením na nohy tohohle programu.
mckossi

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 16:44


Dobry den, dekuji za predchozi rady. Trenink je skvelej, vazne cejtim cely telo, lid co me znaji, rikaji, ze to je videt, jenze ja mam problem se silou, jidelnicek dodrzuju, merim 178cm,vazim 80 kilo, denne snim nejakejch 150g bilkovin, 300g sacharidu a asi 100g tuku, je to divny, ale proste na vahach nemuzu nejak pridat, mam i hrozne malou silu na paku, objem svalovy hmoty je vetsi, pri mensim prcentu tuku vazim vic, jak predtim. Poradite mi nekdo co s tim?
mckossi

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 16:47


tedy otazka zni, jak na tu silu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Lis 2010 00:56


Sila se cvici s vyrazne nizsim poctem opakovani a progresivnim zvysovanim vahy, tzn. v kazde serii do bodu, kdy uz vic nezvladnes (a to dobrou technikou a s rezervou).

Po odcviceni tohoto treninku po 10 tydnech, muzes najet na nejakou zakladni silovku, idealni Starting Strenght od Marka Rippetoea.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 20:49


Myslim, ze ideal je Starting Strenght:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=129

Jelikož budu o víkendu končit tenhle program, za který děkuju, mam pár dotazů k tomuhle programu viz.

a) Každou serii mam zvyšovat váhu ?
b) Jak mam dělat Bench press - techniku ? Jeden týpek mě učil bench press na prsa, ale nevím jak to mam dělat tady.
c)Nějaké videa k ostatním cvikům prosím, byly by ?
mckossi

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 22:19


Dobrej,

tak super věc, nějak jsem prolomil stagnaci a už zvedám zase těžší váhy. to to trvalo :D . Díky ale za rady a určitě po dokončení tréninku najedu na ten Starting Streght.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 23:53


Myslim, ze ideal je Starting Strenght:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=129
Jelikož budu o víkendu končit tenhle program, za který děkuju, mam pár dotazů k tomuhle programu viz.

a) Každou serii mam zvyšovat váhu ?

Ano. Jsou tam 3 pracovni serie. 4-5 bude rozcvicnych. 3 tezke. A v kazde pridavat vahu, do bodu, kdy jsi schopen zvedat technicky spravne.

b) Jak mam dělat Bench press - techniku ? Jeden týpek mě učil bench press na prsa, ale nevím jak to mam dělat tady.
Jednoznacne ten lifterskej. Benchpress alias neckpress cileny na hrudnik je pri rozvoji hrube sily uplne na nic.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 19 Lis 2010 14:36


a) Každou serii mam zvyšovat váhu ?
Ano. Jsou tam 3 pracovni serie. 4-5 bude rozcvicnych. 3 tezke. A v kazde pridavat vahu, do bodu, kdy jsi schopen zvedat technicky spravne.

b) Jak mam dělat Bench press - techniku ? Jeden týpek mě učil bench press na prsa, ale nevím jak to mam dělat tady.
Jednoznacne ten lifterskej. Benchpress alias neckpress cileny na hrudnik je pri rozvoji hrube sily uplne na nic.


a) To nechápu, v tom programu jsou jenom např. 3X5, což jsou 3 serie. Kdej sou ty rozcvičné a pracovní? Opravdu nechápu Tetsi.

b) A je někde návod na lifterský benchpress, kde je to krásně popsané ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Lis 2010 10:29


Jak správně provádět benchpress
http://cz.youtube.com/watch?v=XPur_cJ8S3U&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qrCBiPS5MNQ
http://www.youtube.com/watch?v=pCOo3RtKu1E
http://www.youtube.com/watch?v=0EBPR5yELpM
http://www.youtube.com/watch?v=amxoNqSmCSk
http://www.youtube.com/watch?v=DP3g-I9Sf9s
http://www.youtube.com/watch?v=vUcjOIZc80c
http://www.youtube.com/watch?v=jcgIL4wY-nY


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 20 Lis 2010 16:03


Děkuju za videa.

a) Každou serii mam zvyšovat váhu ?
Ano. Jsou tam 3 pracovni serie. 4-5 bude rozcvicnych. 3 tezke. A v kazde pridavat vahu, do bodu, kdy jsi schopen zvedat technicky spravne.


Nechápu to jinak, že si dám 4-5 rozcvičných a pak pojedu těch 3x5 do bodu, kdy to dělám technicky správně, ano ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Lis 2010 18:46


Ano, 4-5 rozcvicnych (velmi lehkych, telo si jen zvyka na zatez, ale neni to trenink v pravem slova smyslu). 3 serie pak tezce, do bodu maximalniho zatizeni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 21 Lis 2010 13:10 - Změnil/a: Hermas


Už to vše chápu, díky moc.

Ale mam pocit že se takhle neprohnu u toho mostu na benchy. KDyž dělám ten most, tak mam mít chodidla celou plochou na zemi ? Ve videích to nejde poznat.
Hermas

Člen
# Zasláno: 21 Lis 2010 21:30 - Změnil/a: Hermas


Dnes je konec! Konec programu.

Včera večer s přátelijsem se totálně ožrál po jedný a půl lahve piva. Vůbec jsem to nečekal, že mě to tolik sejme, neměl jsem to v plánu, každopádně jsem si dnes tréning užil (V dobrém slova smyslu).

Chlastat už fakt nebudu, aspoň ne do maturity. Ztratil jsem dvě kg přes noc, snad to bude zítra ok..

Ještě ten dotaz viz prosím, s těma chodidlama. dík.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Lis 2010 10:48


KDyž dělám ten most, tak mam mít chodidla celou plochou na zemi ? Ve videích to nejde poznat.
Zalezi na tom, jak moc mas skrcene nohy. Pokud nesviraji vyrazne mensi uhel nez 90°, tak je dobre mit chodidla celou plochou na zemi. Pokud sviraji uhel blizko 45°, tak ani nejde delat nic jineho nez byt na spickach.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2010 17:12


Ještě dotaz prosím. Ten most mam dělat i u těch rozcvičných serií ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2010 17:15


Jasne. Ucis se ten pohyb jako celek. Rozcvicne serie te pripravuji na to, co budes delat s velkou vahou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZERO

Člen
# Zasláno: 30 Led 2011 07:50


jde tento program odcvicit s jednoruckami?
Trojnik

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 23:39


Zdravím, jen bych se chtěl zeptat, jak je to u

1a) Split dřep ve výskoku – 3x5 (dynamicky)
1b) Split dřep s činkou na zádech – 3x5 (postupně přidávat váhu v každé sérii)

to je 5x na každou nohu ?

Diky za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 23:54


No, tak jasne, jinak by to nedavalo smysl. Budes skakat na jednu nohu 2x a na jednu 3x? Jaky by to melo duvod?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Trojnik

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 00:18


Nemělo no : ) já to dělám na každou nohu, jen mě to tak napadlo, tak jsem se chtěl ujistit, diky.
Ramboo

Člen
# Zasláno: 7 Kvě 2011 21:28


Ahoj, mohl bych poprosit videa k tréninku na břicho, některé cviky opravdu nevím jak se cvičí, moc díky.

HIIT (specializovaný na břicho) – 1x týdně
Burpees (angličáky) – 10x (30 vteřin pauza)
Kolíbka s dřepem na jedné noze – 10x (5x na každou nohu)
Přeskakování lavičky ze strany na stranu s oporou rukama (10x na každou stranu)
Střídavé pokládání nohou z balonu/lavičky na zem v pozici kliku (10x na každou stranu)
Přítahy kolen k hrudníku v pozici kliku s oporou o balon/lavičku (10x na každou stranu)
Vysoké přítahy ze sumo postoje s balonem/jednoručkou/gumou - 10x
Woodchop z pokleku s balonem/jednoručkou/gumou (10x na každou stranu)
Turkish get ups (lehká činka) - 5x na každou stranu

(celkem 2-5 okruhů, přidávat každé dva týdny 1 okruh, poslední měsíc jet pořád 5.)
Používejte měkkou podložku, výhodný je i koberec, který neklouže
Před nebo po těchto okruzích si můžete dát i 1-2x Javorek komplex
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2011 11:32


A ktery cviky?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
weeman

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2011 12:17


ahoj mužu se zeptat?
Je dobré když je mi 16 let posilovat podle programu P90X je to náročný program a já chci hlavně nabrat svalovou hmotu.Má to pro mě cenu když je mi 16 cvičit podle tohoto programu?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Kvě 2011 14:40


P90X si musis koupit. Narocny to asi je.

Tohle co pisu tady, je narocny podle toho, jak si to sam udelas narocny. Zaroven by to nemelo byt nebezpecny, pokud dodrzujes zasady spravny techniky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Ramboo

Člen
# Zasláno: 9 Kvě 2011 07:15


Kolíbka s dřepem na jedné noze
Střídavé pokládání nohou z balonu/lavičky na zem v pozici kliku
Přítahy kolen k hrudníku v pozici kliku s oporou o balon/lavičku
Vysoké přítahy ze sumo postoje s balonem/jednoručkou/gumou
Woodchop z pokleku s balonem/jednoručkou/gumou
Turkish get ups (lehká činka)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist