Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 12:42


Tam se hodi mit co nejtlustsi uchop. Pouzit molitany nebo cokoli, co zvetsi prumer osy.
Pri vyraznym problemech pak EZosu, ktera je prijemnejsi pro zapesti, ale mene efektivni pro bicepsy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 12:52


Příště zkusím teda ten širší úchop. Díky.
clive

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 17:07


širokej úchop neni to samý jako tlustej úchop. Jako abys měl tlustší osu a tim pádem míň sevřenou pěst.
Hermas

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 18:29


No jo vlastně, mě to v tu chvilí nějak nedošlo, že Tetsuo psal nejtlustsi.
Příště tedy zkusím nejtlustsi uchop. Omotám to osuškou.

Jinak dnes nohy. Tréning 70min. u legpressu jsem zvýšil váhy, takže to bylo brutální. A legpress jsem dal až naposled, protože tam někdo cvičil a pořád to bylo obsazené.
U posledních dvou serií, ještě než jsem šel na výpony, sem byl natolik unavený, že bych tam do 3minut usnul.

Zítra prsa.
Hermas

Člen
# Zasláno: 26 Zář 2010 20:24


Čau Tetsuo.
Hele, ten tlustší úchop platí u všech cviků ? Protože mě to začíná bolet čím dál více a u všech cviků skoro. Spíš mě to bolí (např.), když si nahazuju činky na tlaky s jednoručkami na lavici apod. Nevím, co to je, šlachy ?
Není na to nějaký přípravek, krém třeba ? Cokoliv ?

Jinak dnes to bylo v poho, normálka. Zvýšoval jsem zase váhy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 27 Zář 2010 09:45


Pouzivas neprimerene vahy. Slachy si zvykaji na zatez pomaleji nez svaly. Delej opakovani kvalitnejsi, prociteneji. Nehon se za vahami.

A v kazde lekarne ti daji mraky masticek na snizeni bolestivosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 21:43 - Změnil/a: Hermas


Dneska tréning se zaměřením na záda.
Konečně jsem přepsal v deničku program, jak jsem minule zapoměl a odjel jsem, co jsem měl. Také jsem chodil nakoci s těmi činkami 40 sec. místo krčení ramen.

Také už delší dobu zaznamenávám, že jsem geneticky slabý na prsa.
A také bych chtěl jít na kontrolu jestli mam rovná záda. Chce si to trochu hlídat.
Také si teď budu kupovat mutant mass a lecitin.
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Říj 2010 21:57


Napíšu po dlouhé době článek.

Už jsem na 5-6 týdnu už. Zítra odjedu čtvrtý den a jdu na šestý týden.
Jsem přes týden totálně bez energie a je všeho na mě moc.
Spím 6 hodin denně. Včera jsem zkusil jít na tréning zad, ačkoliv jsem byl unavený a po té zkušenosti vím, že v takovém stavu chodit nebudu. Včera jsem došel až k první serii bulharských dřepů a konec. Měl jsem chladný pot (asi málo cukru či co) a totálně vyčerpaný jsem odešel do šaten. Tohle bylo za včerejšek poslední sousto všeho možného a k tomu mě doprovázela bolest hlavy, která mě chytla po příchodu do fitness.

Ale zítra je pátek, což znamená, že nejhorší z týdnu je zamnou (škola). V kuchyňce mam vše na zítra připravené, abych se do toho mohl pořádně opřít. Moje zítřejší strava sacharidů bude na hranicích 400 g a bílkovin 154 g. Tuky jsem nepočítal. A takhle by to mělo jít celý víkend, když na to mam klid, neboť v týdnu mě škola honí jak pes a nemam náladu a čas na nic.
O víkendu mam hodně učení, ale nebudu ve stresu. Bude to pohoda.

Jinak. Lecitin je fakt dobrej, ale působí na mě jenom někdy, co se týče bdělosti nebo jak bych to řekl. Zítra už dávám 8g a učinek to bude mít dobrý, ještě když si to spojím, co na mě čeká zítra v kuchyni.

To je snad všechno, co jsem chtěl napsat. Díky za přečtení a nebudu se bránit, pokud mi Tetsuo něco zkritizuje.
Čau.
Hermas

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 21:46


Dnes jsem měl energii, jako za starých časů. Bylo to fajn.
Zítra nohy.
Je vidět, že pravidlo "To, co děláš doma je mnohem důležitější, než to, co děláš v posilovně" platí.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 21:55


8 g je porad takovy jen "dobry zaklad". Vetsi efekty vidis nekde u 10-15 g, da se jist denne i 20.

Energie jinak neni samozrejme zavisla jen na lecitinu. Spanek je taky dulezity a cukry by mely byt prevazne komplexni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 22:07


Klidně bych bral max 12g, ale nestačí to, když budu brát jen ve dnech tréningu ? Kvůli financím víš.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 22:16


Jak rikam, dobra zdravotni davka je kolem 6-9 g DENNE. Pokud jdes vys, ma to uz i docela vliv na vykon a paleni tuku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 8 Říj 2010 23:36


O.K.
Hermas

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2010 23:17


Včera nohy.
Je to pro mě nejvyčerpávající tréning. Ke konci trénngu u přítahů spodní kladky širokým úchopem a bradlech jsem začal cítit v krku cosi. V krku mi začala tlačit nakyslá chuť pomeranče, kterou jsem měl před tréningem. A nevěděl jsem jestli chci zvracet nebo co to vůbec je. Přitom se mi nemotala hlava a cvičit jsem ještě jakžtakž mohl. Když jsem se napil, tak to bylo ok, ale po minutě mi to začalo zase tlačit, takže jsem musel pořád polikat nebo pít, jinak bych se udusil... .

Ačkoliv tréning může trvat až hodinu a půl, já to chtěl včera narvat do hodiny, jen tak ze zvědavosti, protože tréning na nohy mi vždycky trval nejdýl a to asi 75 minut. Včera jsem dal rekord 65 minut. Malé přestávky.

Tréning prsou.
Dobrý. Plný energie jako předchozí dny v pátek a sobotu. Akorát mam pořád zaostalý střední sval prsní oproti ostatním částím.
Když kouknu na Jakuba Hašpla http://www.youtube.com/watch?v=Zcb2uGjcfGE , tak ten má dokonalý prsa. Vím, že je to dané geneticky, ale on má všechny části prsou souměrný.
KrasliK

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2010 20:31


u Reeves deadlift: mrtvý tah s držením činky za kotouče nemusim mít narovnaný záda pokud dobře vidim? normálně klasicky se ohnout?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2010 20:41


Delej to tak, jak Shelby Starnes na videu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 01:10


Už jsem zase nemocný .
Snažím se to vyležet a v pátek jdu na to. Jdu na 8 týden.
Hermas

Člen
# Zasláno: 28 Říj 2010 23:56


Zítra budu mít v posilovně po boku kamaráda, tak toho využijeme a dáme spolu bench press. Už dlouho jsem zvědavý kolik na něm dám. A potom odjedu sám Mrtvý tah a dřep s velkou činkou na zádech, takže budu mít takový fullbody dle svého tentokrát, ale v sobotu jdu opět na tenhle program.
Hermas

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 17:21


Benhc press byl dobrej, ale na mrtvý tah ani na dřep jsem nešel, pak jsem dal fullbody dle svého s lehčíma cvikama, což bylo úplně na nic !
Zítra pokračuju v programu, už se těšim.

Jinak, můžu jed po tomhle programu něco na zlepšení benchu ? Jak si tu minule někde zmiňoval (Femino nebo nějak tak), jak ti něco přes noc prasklo v paži a rameni.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 18:54


To byl Fomin (jmeno trenera). A fascie v pazi mi nepraskla po Fominovi, ale az u program jmenem Bench Press Killer. A nebyla to vada programu, ale moje chyba.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 21:24


jj, já to chtěl jenom nějak popsat, abys věděl o čem mluvim.

No, tak něco z toho bych chtěl. Co bych mohl jako první po tomhle tréningu, prosím ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 22:54


Myslim, ze ideal je Starting Strenght:
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=129

Nenech se zmast temi pocty serii, to jsou pracovni serie. A zakladem toho treninku je pilovani techniky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 29 Říj 2010 23:32


Díky moc. Líbí se mi to. Na podrobnosti se zeptam ( pokud ti to nevadí teda), až tohle dojedu.
Hermas

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2010 22:17


Ahoj Tetsuo, dnes mam pár dotázů, prosím. Dnes jsem odjel 9tý týden nohou.
Nevím jestli jsem pochopil rozspis u legpressu dobře.
3x6-8 na každou nohu + 1x10 obě nohy (chodidla nízko na podložce) + 1x10 výpon.¨
To samé s chodidlem vysoko na podložce.
Je to správně ?

Dále:

Mam menší zdravotní problémy.
Občas mi hodně, sem tam, píchne nebo křupne v kloubu u pravého palce na noze. Když to píchne, docela hodně to zabolí, takže to mam asi nějak v háji. Chvíli kulhám, pak je to ok, pak zase blbě šlápnu a kulhám.
"Podle mě je to ze split dřepů s činkou na zádech."
Takže nějakou kloubní výživu by to chtělo. Doporučíš mi něco, co si mohu koupit v lékárně ?

Nejsi doktor, ale třeba budeš vědět můj druhý zdravotní problém.
Vyrostla mi na hlavě v zádu boule. Měla to být tuková boule, ale když jsem šel na rengen, zjistili mi, že je to kostní výrustek a že pokud mi to nebolí nebo nijak nepřekáží, tak se to nemusí řešit operativně.
V té době jsem to měl ok, takže se to nijak neřešilo. Jenže teď z toho mam nepříjemné bolesti hlavy, hlavně při tréningu, když si opírám hlavu o lavici apod.
Je to dost nepříjemné. Hodně mě to štve, protože abych šel na operaci a vynechal školu a posilování je pěkně na hovno. (Promiň za vulgaritu).

Myslíš, že ta bolest přejde, když mi to nebolelo ? Boule nepovarostla spíš se trochu zmenšila. Něco jsem četl o tom na internetu a ve fórku jsem četl, že člověk (Který přispíval) to měl také a že se na to potom upínají svaly nebo co. Jenže rozdíl mezi námi je, že jemu to nebolí a mě jo.
Při tom máme úplně na stejném místě to samé.

Budu rád za odpovědi.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 14:55


Takže nějakou kloubní výživu by to chtělo. Doporučíš mi něco, co si mohu koupit v lékárně ?
V lekarne je to drahy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 15:08


Aha a pošleš mi prosím odkaz nějaké kloubní výživy, co bereš ty ?
Předem děkuju.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 22:47


Ja prave ted nic moc nebral, proto se mi taky pomalu zacinaji ozyvat problemy.

Pravdepodobne ted zacnu brat tohle (toto je primo klooni vyziva)
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Gela max-napoj-&id=80
nebo tohle: http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=AMG- Amino-Collagen&id=306

Dlouhodobe beru tohle (pomocne latky umoznujici, aby se klouby lepe vyzivovaly a vubec byla podporena novotvorba kolagenu):
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=MSM& id=166
A pridam k tomu asi i tohle:
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Gluk osamin&id=141

A budu brat vic vitaminu C a E. VIt C tak 1500 mg denne a E asi 200-400 mg.

Nutri-Exact maji urcite nejlepsi geladrinky. Jinak si myslim, ze glukosamin, MSM a prip. chondroitin si muzes koupit kdekoli, zalezi na cene.
Levne je maji jeste u http://www.namaximum.cz/uvod/


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 23:23 - Změnil/a: Hermas


Díky za rozepsání.
Vybral jsem si ten Gelamax nápoj a MSM se 100 tablety.
O vitamíny se postarám, ale jak poznám kolik je v potravinách v mg vitamínu ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 23:33


ak poznám kolik je v potravinách v mg vitamínu ?
To je zbytecny se tim zabyvat. Ze stravy NIKDY nemuzes mit dost vitaminu, ktery jsou nutny pro sportovni ucely. Bohuzel. Stravu ber jako bonus.
Ovoce a zeleninu ber jako zdroj vlakniny a fytozivin (ktery zlepsujou vstrevavani a vyuzivani vitaminu), ale rozhodne je neber jako ZDROJ vitaminu. Sportujici lidi maji MNOHONASOBNE zvysenou potrebu vitaminu, kterou nelze pokryt z bezne stravy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Lis 2010 23:49


Aha, takže to zase koupit v tabletách..
To si už nemůžu dovolit, možná až na nový rok, protože teď jsem ještě kupoval
Draslík, hořčík, Zinek od Naturline a zelený čaj, což v tom jsem už za dvě stovky a mam to jenom na jeden až dva měsíce.

Budu si muset najít brigádu.
Protože počítám s tím, že na nový rok budu muset kupovat další Mutant Mass a vůbec veškěré zásoby. Takže tři litry najít po vánocích + ještě zaplatit další měsíc posilky (700kč), to nevim, nevim.

Opravdu nechápu kulturisty, kde berou prachy. Mají sponzory, ale tolik masa, co musí sníst za den, to je brutální!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist