Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Trénink na nabírání svalů pro mírně pokročilé náctileté cvičence
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Autor Zpráva
Hermas

Člen
# Zasláno: 6 Zář 2010 14:06 - Změnil/a: Hermas


Wial: jen 60kg. K této váze jsem došel asi v 10 serii a pak jsem už raději odjel co jsem měl a vrhnul jsem se na ostatní cviky.

Jo, doma bych si to mohl natrénovat, verhnu se na to. A u ramen bolel ten sval, nikoliv uponu. Tedy aspoň si to myslím.

Jinak, dnes mam lehce namožené téměř celé tělo, když se protáhnu, je to taková příjemná bolest.
Zítra to bude ok si myslím.
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2010 20:23


Dneska jsem řešil dlouho jak udělat cvik "přítahy jednoruč v pozici kliku".
Ujíždělo mi to (máme kulaté činky), a tak jsem si vzal dvě těžší činky a opřel jsem si o to, aby to tedy nepodjíždělo. První pokus - Ruplo mi v třísly. Takže raději menší váhy u tohohle.
Chvíli jsem s tim zápasil, protože mi to nějak nešlo, byť jsem pak zjistil, že mam mít roztažené nohy. Takže konečně O.K.
Vypadal jsem určitě jako debil u toho, ale byl jsem celý spocený a takovej, že nevnímam okolí. Takže ok.

Tetsuo ty bulharské dřepy na konci, to bylo maso. Po každé serii se mi motala hlava a málem se mi zatměli oči. To mě úplně vyřídilo.
Při tom jsem dostával trochu křeče do toho třísla, kde mi ruplo, ale kašlal jsem na křeč a odjel jsem to. Není to nic hroznýho to tříslo, za chvíli to bude v pořádku.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2010 21:35 - Změnil/a: tetsuo


Dneska jsem řešil dlouho jak udělat cvik "přítahy jednoruč v pozici kliku".
Kdykoli nevis, koukni se nejprve na obrazky a na videa. Proto je sem davam. Taky si to zkus predstavit, jak ty cviky provadis. Vizualizace je velmi dulezita. U tohoto cviku specialne nejsou dulezite tezke vahy, ale stabilita stredu tela a schopnost podrzet relativne lehkou cinku v te horni pozici. Je to aktivacni cvik, ktery te pripravi na cvik nasledujici, ktery uz je stimulacni.

ty bulharské dřepy na konci, to bylo maso. Po každé serii se mi motala hlava a málem se mi zatměli oči. To mě úplně vyřídilo.
Jo, taky mi z nich bylo jednou blbe. Je potreba odhadnout svoji kondici. Proto je vhodne vest si nejake zapisky a podle toho se ridit v dalsich trenincich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 7 Zář 2010 21:53 - Změnil/a: Hermas


Jo, já na ty videa koukal, ale na tohle pravidlo "Nohy od sebe" mi vypadlo z hlavy. Každopádně jsem do příště poučen (i s váhami).

Díky za tvoji reakci.
Hermas

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2010 19:52


Včera jsem měl mít posilku, ale měl jsem toho moc. Takže si to vynahradím. Teď odcvičím pátek, sobotu a neděli.
Pátek už mám.

Paže dnes byli dobrý. Měl jsem to hodně napumpovaný.
Split dřepu s činkou na zádech už je balance mnohem lepší, ale stejně jsem dýl než bych měl. Rozcvičim se asi 6 serií vnichž postupně přidávám váhy a až když cítim, že je to konečně to, co chci, tak začnu. Kdybych dal například hned na začátku vysokou váhu, tak to nedopadne dobře.
Takže snad to nevadí.

Také jsem nahradil cvik "Obrácené přítahy nadhmatem (spouštění jednou rukou, pouze jednou rukou)" za přítahy přes hrazdu širokým úchopem, nadhmatem. protože obrácené přítahy nechci už ani vidět.

A ještě jsem nahradil "Obrácené francouzské tlaky (+ kliky)" za "Tricepsové stlačování kladky s lanovým držákem", protože se mi tamten cvik zdál hodně teplej.

Jestli to vadí nebo ne, uvidím až ve tvé odpovědi.
Děkuji.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2010 21:06


"Obrácené přítahy nadhmatem (spouštění jednou rukou, pouze jednou rukou)" za přítahy přes hrazdu širokým úchopem, nadhmatem. protože obrácené přítahy nechci už ani vidět.
Chápu. Vhodnější jsou ale shyby úzkým úchopem (šířka ramen a menší), pokud se mají víc zapojit paže.

Tricepsy muzes cvicit podle sebe. Jde jen o to, abys delal dost odlisnych cviku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2010 21:33


Ok, paráda.
Radekk

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2010 10:18


Ahoj, potřeboval bych poradit jak se dělají tyto cviky:
1) Kolíbka s dřepem na jedné noze
2) Vysoké přítahy ze sumo postoje s balonem/jednoručkou/gumou
3) Woodchop z pokleku s balónem/jednoručkou/gumou
Dík za radu.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2010 10:26


1) Kolíbka s dřepem na jedné noze - proste se sbalis do vajicka, rozhoupes se na zadech a pak vstanes do drepu. Zezacatku to zkus na obou nohou, postupne na jedne. Teoreticky to jde delat i na lavicce a vstavat jednou nohou, kterou das dolu z lavicky.

Vysoké přítahy ze sumo postoje s balonem/jednoručkou/gumou
Najdi si na YouTube "sumo high pulls" nebo "dumbbell sumo high pulls"

Woodchop z pokleku s balónem/jednoručkou/gumou
viz YouTube: "diagonal woodchop"


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Radekk

Člen
# Zasláno: 11 Zář 2010 10:30


dík za rychlou odpověď
Hermas

Člen
# Zasláno: 12 Zář 2010 22:40


Sobota, 2week, 1day.

Včera to bylo ok, protože jsem už věděl, co a jak, jaké váhy atd. Goblet dřepy - Sval ve spod zad už nedostal tolik na hubu a nohy, které jsem se snažil zapojit byly více cítit, ale ne o moc.
Nejvíc bylo zapojeno břicho z těchto tří partií, kdybych to měl porovnat.

Veslování na spodní kladce jsem musel dát tentokrát s úzkým úchop, protože jsem se tam střídal s jedním borcem, tak aby to zbytečně nezdržovalo.

Dnešek (Neděle), 2week, 2day.

Dnes to bylo taktéž super, ale tréning mi trval asi 75 min., protože zaprvé jsem se zase rozcvičoval u cviku "Výpady dozadu s činkou na prsou/na zádech" a zadruhé, když jsem věděl už co a jak z minula, tak jsem zvýšil váhy, což vyžadovalo delší odpočinky. Příště to budu muset nějak pořádně smrsknout.

Jinak mam problém u cviku "Výpady dozadu s činkou na prsou/na zádech", protože jak zatínám svaly, tak hned za pravým uchem jemně křupne chrupavka nebo co to je, a pak to celkem bolí.
Toť vše
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2010 12:22


Jak se daji delat Goblet drepy a ze to fakt neni lehkej cvik
http://www.youtube.com/watch?v=dVjdXeEP1bo&feature =player_embedded


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2010 21:07 - Změnil/a: Hermas


Dnes to bylo docela super, až na jednu věc, která mě naštvala. Chci se svěřit, ale nejdřív chci říct, že u "Split dřep s činkou na zádech" jsem zvýšil váhu o 8kg, ale zase jsem měl disbalanci jako pra.e. Málem jsem jednou hodil hubu, ale v poho. To vždycky když budu zvyšovat váhy si budu muset asi zvyknou na balanci.

K mé malé naštvanosti a je to i celkem vtipná situace . Zabíral jsem dvě stanoviště. " 2a) Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem" a " 2b) Tlak s velkou činkou na šířku ramen nadhmatem". Když jsem se okamžitě přesouval k stanovišti 2b) a odjel jsem co jsem měl, zjistil jsem že u 2a) mi zmizely takové ty držáky, někdo si je přivlastnil, aniž by se zeptal. Rád bych se domluvil. Je tam držáku více, ale byli obsazené a nebo tam byli ty těžší na velké činky, což má pár kg navíc.
Zjistil jsem, že si to přivlastnili nějací rusáci na to samé co dělám já 2a, ale oni měli z každé strany pouhých 5kg. Já tam válčil v poslední serii 35 kg a oni mi ukradnou na 10 kg držáky.

Nechci se vytahovat, Tesuo ty zvedáš určitě mnohem více.

Tak jsem si řekl, fajn zvládnu to bez toho. Zvedám a všechny kotouče mi spadali na zem : D, hrozný. Všichni koukali. Tak jsem se rozzuřil, vzal jsem ty těžké držáky, ale neubral jsem na váze. Nějak mi to v tu chvíli nedošlo, abych to vyrovnal zté naštvanosti. A samozřejmě jsem dal jen 3 opak., takže jsem okamžitě sundal pár kg dolů a odjel jsem aspon ještě jednou 3. S těma lehčíma držákama bych to dal jen tak tak. Ale nechal jsem rusáky radši být, je to konfliktní typ.

Docela mě to štvalo. Jedna strana mého já mi říkala "fajn, zabíráš dvě stanoviště, ok" a druhá "Mohli se aspoň zeptat a mohli jsme se dohodnout".

Toť můj zážitek.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Zář 2010 22:22


To se stava, ze clovek musi improvizovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 00:51


U 3-4 týdne je napsáno pod legpressama "(+výpony)", jak to s tim myslíš ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 10:24


Na vetsine legpressu je zaroven mozne delat vypony na lytka:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Gastrocnemius/ SL45CalfPress.html
http://www.shapefit.com/calf-exercises-calf-press- leg-machine.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 17:41 - Změnil/a: Hermas


Díky.

Dnes mi tréning (zaměřené více na nohy) trval 75 minut. Nějak jsem nedával pozor a už to šlo z kopce, protože je toho o trochu více, když jsem v kategorii 3-4 týden. Příště to chci smrsknout do 60 minut a přidat váhu v leggpressích a i u výponů.
Dnes jsem šel na Legpress, až ke konci tréningu, protože to bylo pořád obsazené.
Zítra mam jít na další tréning, ale nevím jestli půjdu, protože moje nohy jsou trochu oddělané.

Moje tréningy jsou teď spíš ve středu,pátek,sobota a neděle, což je blbý na regeneraci, ale kvůli škole a nedospatvosti, to nestíhám. Takže nevím, jak to budu v budoucnu řešit, nějak si poradím.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 17:44


K delce treninku doporucuju muj posledni zapisek tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=8&topic=4430&page=2

Co se tyce cviceni dalsi den: tim naopak zlepsis regeneraci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 18 Zář 2010 18:31


Přečteno a zítra se hned vrhnu do posilky.
Díky za potěšující informace.
Hermas

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 21:38 - Změnil/a: Hermas


Dnes trening se zaměřením na prsa byl absolutně dobrej.
Ipřes rýmu jsem cvičil s obrovskou chutí. Tréning trval 50 minut.
Vše bylo krásně napumpované, nohy, prsa, paže, záda. Cítil jsem se fakt good. CHtělo semi ještě cvičit, ale už jsem vše měl odcvičené, pak jsem směřoval do sprchy. Sprcha byla super odměna. Cítil jsem se dokonale. Nejde to popsat.
Vůbec nechápu, kde jsem vzal tu energii, když jsem nachlazený.

Teď večer doháním bílkoviny, protože přes den jsem jich moc nesnědl.
Neměl jsem potraviny.

Také jsem u hodně cviků zvýšil váhy. Jenom jsem snížil váhu u cviku výpady dozadu s činkou na zádech a balance byl už v pohodě.

Jen je mi něpříjemné, jak na mě lidi ve fitku pořád koukají. Nevím, co si o tom mam myslet.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Zář 2010 22:43


Jen je mi něpříjemné, jak na mě lidi ve fitku pořád koukají. Nevím, co si o tom mam myslet.
Na to kasli. Ty se zlepsujes, oni stagnujou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 20:46


Díky.

Dnes to bylo na nic, protože jsem zkusil jít později, více k večírů, že tam bude málo lidí, ale opak je pravdou.

Někteří se mi tam hrozně pletli. Někdo cvičil vedle volné lavici, tak si to odtáhnu, kde je krásné volno. Už chci začít a najednou se mi tam někdo přisere, ikdyž mě tam vidí, že tam cvičím.. A takhle to šlo celých 70 min., co jsem tam byl. Nebyli to žádní borci, ale takový jako jsem já, ale o pár let starší (Začátečníci).
A to není jediné, co mi kazilo tréning. Já vůl, zapoměl přepsat dnešní tréning se zaměřením na záda. Takže jsem musel odjet to samé, co v 1-2 týdnu. Jenom jsem věděl, že k tomu mam navíc cvik krčení ramen na 45 sec., tak jsem odjel aspoń to.
Nevadí to nebo to budu muset odjet znova ? Docela mě to štvalo.

Kvůli takovým potížím jsem se nemohl dnes pořádně soustředit.
Příště půjdu dřív, je to lepší.

Také mam myšlenku, že bych chtěl dělat kulturistiku. Jenže jediný, co mi v tom brání je čas v budoucnu. Nevím, jak to bude se školou a později s prací. Zatím budu cvičit takhle, a pak se za pár let rozhodnu, jak v tom budu pokračovat.

Baví mě to hodně, ikdyž semi některé dny nedaří, to se stává každému.
Tak zase příště.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 21:27


apoměl přepsat dnešní tréning se zaměřením na záda. Takže jsem musel odjet to samé, co v 1-2 týdnu. Jenom jsem věděl, že k tomu mam navíc cvik krčení ramen na 45 sec., tak jsem odjel aspoń to.
Farmer´s walk NENI krceni ramen. Je to chuze s tezkymi jednoruckami.
Ale nevadi, zes to jednou jel jinak. Tam jde o celkovy progres.

U kulturistiky pocitej s tim, ze 4 treninky tydne jsou MINIMUM a optimum je kolem 5 treninku tydne.
A dodrzovani vyzivy musi byt presnejsi nez u kondicniho cviceni, stejne tak pravidelny spanek.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 21:39 - Změnil/a: Hermas


Farmer´s walk NENI krceni ramen. Je to chuze s tezkymi jednoruckami.
A co Alternativa "krčení ramen". Je to jako druhá volba pod Farmers Walk.
Jinak tréning bych odjel znova, kdyby to vadilo, ale což.

Viz. kulturistika. Chápu, budu s tím počítat.

Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 22:03


Jasne, ze je to alternativa, ale prave proto je to alternativa, ze je to slabsi cvik. Na krceni ramen potrebujes trochu lehci cinky nez na farmers walk, a farmers walk je navic tezky tim, ze se u nej hybe cele telo v prostoru. Zapojuje se mnohem vice svalu.

Alternativy pisu proto, kdyby nekdo nahodou nemel v posilovne dost prostoru na to, projit se aspon 5 (lepe 10 metru) tam a zpatky, tam a zpatky... po dobu tech 40 vterin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 22:07


Aha, dobře. Do příště se polepším.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2010 22:11


Neber to jako povinnost. Ber to jako vyber produktivnejsich cviku. Pri tom sestavovani treninku jsem myslel na to, ze telo ma urcite biomechanicke funkce, ale ty funkce lze naplnit pomoci ruznych prvku. A pak jsem teda testoval, ktere ty prvky jsou ucinnejsi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 24 Zář 2010 20:33


Dnes to bylo tvrdé. Poslední serie u posledního cviku "Shoulder box" stála hodně vůle. Vůbec se mi už to nechtělo dělat a to jsem byl plný energie na začátku, ale nakonec jsem se překonal, a pak jsem odešel plazícím tempem do šaten.
Poslední dobou mě po skončení serie, akorát když spouštím činku bolí ukrutně zápěstí, hodně to tahá, takže stisk z toho povoluji pomalu, jinak mam pocit, že by se přetrhalo všechno : D. Dá se to vydržet, pokud mi ta bolest zdravotně nic neudělá, nevidím problém v tom pokračovat.

A zítra tradá na nohy
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 11:28


Nikdy bych nikomu neradil, aby cvicil uplne nadoraz, aby delal vsechny serie, pokud se na ne neciti a aby premahal bolest, ktera neni svalova.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 25 Zář 2010 12:29 - Změnil/a: Hermas


Reaguješ na shoulder box nebo na problémy se zápěstím ?
Pravděpodobně na zápěstí. Tak co mam dělat mě už to například bolí u cviku "Bicepsový zdvih s velkou činkou", první serie, druhé opakování.
Cítim v zápěstí tlak. Ne přímo v zápěstí ale jakoby boky zvenčí na předloktí, více u zápěstí, nikoliv u ohybu loktu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist