Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Komplexní otázky
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 13:48


dobre diky,takze vybirat podle chuti rozpustnosti atd..
Primarne vybirat podle vyuzitelnosti. Vsechno ostatni jsou dost podruzne veci. Vetsina chuti proteinu je dana spis podilem jedlych gum (xantam, guar), ktere spis zpomaluji vstrebavani.
Zakladni pravidlo - nebrat proteiny delane jen z jedne slozky. Dnes nejcasteji syrovatky (whey).
Syrovatku je treba vyvazit nejlepe hydrolyzatem kolagenu a vajecnymi bilky, castecne to jde take kaseinaty.

______________________

je to nejak omezeny vypit treba max 3 proteiny za den
Pokud maji vyrobky vyvazene spektrum aminokyselin, tak omezeni nejsou zadna. Nevyhoda je pouze to, ze mas potom hlad, protoze proteiny a gainery nevydrzi dlouho v zaludku.
Jinak je bezne pit ty 2-3 koktejly denne a jist 3-4 jidla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
wial

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 13:52


dobre diky,takze vybirat podle chuti rozpustnosti atd.. ne podle %.
Ne. Chut i rozpustnost jsou naprosto nedulezity udaje.
Zasadni jsou pouze dva faktory:
1) vyuzitelnost - dana pomerem VSECH aminokyselin; procento aminokyselin, ktere se vyuzije
2) vstrebatelnost - doba, po kterou se aminokyseliny uvolnuji do krve


Jen by me zajimalo jestli je to nejak omezeny vypit treba max 3 proteiny... Primarne se snaz ziskavat bilkoviny z pevne stravy. Protein pouzivej az tehdy pokud napriklad nestihas jidlo, nebo mas doma jen tvaroh na noc, nebo jsi mel mensi porce za den apod. Nebo pokud nezvladnes snist tolik bilkovin ... Podle toho co sem cetl znam lidi co ji treba jen 3 pevna jidla denne, ale jaky to ma zdravotni dopad nebo dopad na travici soustavu netusim ...


www.last.fm/user/WIAL
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 16:48


V tech odpovedich jeste zapadlo, ze zvyseny prijem bilkovin MA vliv na spalovani tuku. Ale neni to tak vyznamne, aby se z toho delal nejaky zasadni nastroj hubnuti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 19:20 - Změnil/a: Joki


Jinac v soucasne dobe mam gainer s tim ze mne bylo receno ze pro me kdyz chci nabrat je gainer lepsi :X je to pravda? kdyz ne tak kdybych koupil protein je dobry to nejak s gainerem michat nebo uplne gainer vysadit ?Clovek si mysli ze zna dost a zjistuje ze vi pr. Takze vybrat kvalitni protein neni tak snadne mohl bys mne nejaky poradit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Čvc 2010 19:28


Gainer je idealni po treninku.
Muzes si ho koupit hotovy, nebo namichat podomacku z proteinu a maltodextrinu a glukozy, dobre je pridat si i lzicku lecitinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 15 Čvc 2010 23:07 - Změnil/a: Joki


Chtel bych se zeptat jake suplementy bys doporucil kdyby mel clovek v poradku jidelnicek? prave jsem konecne docetl nekonecne diskuze na ronnie o suplementech a vubec nevim co bych si mel poridit,potreboval bych neco podobneho jako creatin nevim jestli je ethyl ester lepsi nez monohydrat nebo kre-alkalyn jsem s monohydratem spokojenej jen bych to proste chtel vyzkouset jestli pocitim nejaky rozdil nebo ne a uz vubec nevim co se tyce jak si psal lecitin lidi radi i rybi tuk multivitamin multimineral nevim co bych mel vybrat jestli je to opravdu potreba,ale pokud to opravdu v necem pomuze ty vyrobky, tak jsem klidne ochotny za to ty penize dat.Nebo treba poradit nejaky prasky na klouby do nedavna jsem braval od vitalmaxu artrox, ale prijde mne to docela drahy zkousel jsem i jine a vysledky mne prisli stejne docela,nebo treba jestli neni lepsi misto gaineru fakt ten maltodextrin s glukopurem a proteinem.Hlavne v otazce vitaminu a mineralu jsem dost v koncich mam jen vitamin c v tabletach:X a jeste v diete bcaa na udrzeni hmoty tech vyrobcu je strasne mnozstvi podle ceho mam vybirat nemohl bys treba neco doporucit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 07:25


Po treninku gainer, to je zaklad. Jestli si ho udelas doma, nebo koupis hotovy, je na tobe.

Kreatin - jedine monohydrat, vsechno ostatni jsou komercni nesmysly - ktere nejsou a NEMUZOU byt lepsi nez monohydrat.
Vetsina lidi ale kreatin uziva spatne. Nejlepsi je nalacno, bez niceho, dlouho pred treninkem ci po. Zkratka - neni to treninkovy suplement a nemichat ho se sacharidy. 100x jsem vysvetloval proc a to, ze to 90 % lidi dela jinak, je uplne jedno, delaji to spatne.

Vitaminy a mineraly jsou zasadni. Dulezite jsou hlavne vitaminy rady B (nejvic B6 a B3, ale i B5, B1, B2, B12), C a E, pak a A a D. Vicemene vsechny. Becka a cecko davkach mnohonasobne nad denni doporucenou davku.

Mineraly - hlavne zinek (min. 100 mg denne, cili tak sedminasobek DDD), selen. Smysl ma chrom a horcik.

Lecitin je taky vyborny a mela by ho uzivat vetsina lidi - tak 10-15 g denne, ve forme granuli.

BCAA jsou vyhodne po treninku, aspon 3 g.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 16 Čvc 2010 20:02 - Změnil/a: Joki


mel bych otazku tedka jsem docetl http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=2535 a pochopil jsem to tak ze lsd treninky vubec nemaji smysl ze hiit je uplne nekde jinde je to pravda? Nehodi se treba kombinovat oboji? a jak casto se vubec muze hiit jezdit 2x tydne nebo i treba kazdy den a ma to omezeni, ze treba ne vice nez 20 minut?Zajimalo by me prave,kdyz chce clovek hubnout pomalu jak casto dat aerob. a naopak kdyz chce hubnout rychle jestli je nejaky rozdil v frekvenci jak casto.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2010 15:05 - Změnil/a: tetsuo


Ne, long-steady je vhodne
a) pro lidi s horsi kondickou a velkou nadvahou
b) pro lidi, co se pripravuji na kulturisticke souteze
c) da se samozrejme kombinovat s HIIT

Vetsine lidem, co tedy rysuji, jsem doporucoval jeden HIIT na 15-20 minut 1x tydne a 1x tydne kruhovy trenink a long-steady kardio.
Vysledky jsou vetsinou kolem 7-8 kil tuku na mesic.
(Predpokladem je samozrejme i nejaka lehka verze sacharidovych vln)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 20 Čvc 2010 16:17


Otazka snazim se sestavit si jidelnicek kdyz chci nabrat svalovou hmotu tak to mam udelat podle toho jak pises v treninkovy den 2g bilkovin/kg 4 sachru a max 1g tuku protoze jsem koukal na ty vyzivove tabulky co jsou u tech odkazu a v excelu jsem zadal vahu a abych nabral tak musim treba dene snist 250g bilkovin ted me to trochu zmatlo.
Joki

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 13:16


Jinak k tem vitaminum a mineralum chtel bych si to teda koupit ale nevim jestli to je nejaky jeden balik kde je vsechno obsazeno nebo musim kupovat zvlast kazdej typ coz mne prijde docela neprakticke :X
Joki

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 21:00 - Změnil/a: Joki


tak sem nejak posestavoval jidelnicek a potreboval bych poradit a vytknout co a jak.
Snidane ovesne vlocky mleko ovoce
presnidavka ovoce pudink piskoty
pak bych to videl gainer
trenink
gainer
obed maso brambory priloha
svacina vajicka chleba sunka cottage syr
vecere kureci maso s ryzi
na noc asi protein nejaky

je to hodne lajtsky receno.Potreboval bych kdyztak co upravit co prehazet atd.. :X jestli neni neco vhodnejsi jedna se mne jen o to slozeni potravit vahy si pak vyresim sam mozna.
Ph1L

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 21:11


nedavej si pred treninkem gainer, dej si jeden treba rano , nebo k te prvni presnidavce a pak druhej po treninku...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 21:32


abych nabral tak musim treba dene snist 250g bilkovin ted me to trochu zmatlo.
Vazis 125 kilo ciste hmoty?

Jinak k tem vitaminum a mineralum chtel bych si to teda koupit ale nevim jestli to je nejaky jeden balik kde je vsechno obsazeno nebo musim kupovat zvlast kazdej typ coz mne prijde docela neprakticke :X
Jak se rika: pro blbe jsou idelani multi-baleni, ti chytrejsi si kupuji veci oddelene.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Graves

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 22:12


Ahoj..potreboval bych pomoc s jidelnickem a s treningem.Takze. Je mi 16, merim 183 cm, vaha 74.Posiluju dva roky s pauzama. Muj jidelnicek vypada asi takhle: snidane:banan, tvarohovej jogurt, müsli tycinka.
Trening.
Svacina: syrovatka, 2 banany.
Obed:brambory, treska.
Svacina:banan, müsli.
Trening.
Syrovatka.
Vecere:chleba s tvarohen, sunkou, syrem.
2 vecere: tvrdy tvaroch. Jidlo se samozrejme nekdy obmenuje, ale zaklad je stejny, kupuju jen kvalitni potravyny a snazim se jist hodne ovoce a zeleniny. Piju 4 l vody denne. Ted trening. To je asi to nejdulezitejsi. Nejdulezitejsi je, ze cvicim jen doma s jednoruckami. Chci se zeptat jestli se lze namakat jen doma bez posilovny! Svuj trening mam vypracovanej dobre ale pride mi, ze bych chtel vic..nemate naky dobry posilovaci plan na domaci posilovani? Diky moc za odpovedi..bicaky mam 34 cm..lze to nak rychle a hodne zvetsit bez posilky?
Diky...
Graves

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 22:16


Jo a jeste rano cvicim 1:30 hodiny a
Vecer pul hodky. Jako kardio mam 3x tejdne treningi...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvc 2010 22:18 - Změnil/a: tetsuo


Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

Trenink muzes zkusit tento:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218
V zasade se da odcvicit i v domacich podminkach. Musis mit ale dos kotoucu a vhodne je poridit si i natahovaci gumy jako nahrazku kladky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2010 10:51 - Změnil/a: Joki


nechapu proc si pred treninkem nedat gainer -pokud trénuješ dopoledne, nejez už ovoce ani zeleninu (ani vejce a luštěniny), a spolehni se na tekutou nebo kašovitou stravu – sacharidovo-proteinové nápoje (méně než 20 % bílkovin), gainery (nad 20 %) pisou to i na if.Tim pred myslim hodinu-30 pred.Nechci se s nikym hadat,kdyz mne das rozumne argumenty proc je nejist pred treninkem klidne je vynecham To jsem ale odbocil spis by me zajimalo jestli jsou ty jidla ok nebo treba piskoty ne nebo vubec v presnidavce pudink s piskoty ne a dat tam neco jineho.Fakt se snazim brat to cviceni vazne tak bych chtel vedet ze mam kvalitni stravu ze nechodim do posilky jen tak pro zabavu kdyz vim ze mam jidelnicek na pr. a nedam svalum ziviny pro rust.A diky za to objasneni s tema vitaminama atd.. pokupuju to zvlast.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2010 11:45


a) Nema smysl davkovat velke mnozstvi sacharidu kratce pred treninkem. Na zlepseni vykonu to nema vliv, naopak to muze vykon zhorsit, protoze sacharidy se hodne roztahnou v zaludku, vytvareji silny osmoticky tlak a muze to vest k různym problemum pri fyzicke zatezi.
Vliv na zvyseni vykonu ma prijem sacharidu DEN PREDEM.

b) Neni pudink jako pudink. Pokud nesladis bilym cukrem ale glukopurem nebo medem, je to lepsi nez bily repny cukr-sacharoza.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Joki

Člen
# Zasláno: 22 Čvc 2010 22:01 - Změnil/a: Joki


Muze se zeptat podle ceho si lide vybiraji trenink ? treba jak jsou prelozene treninky na if jak poznam ze ten je prave ted vhodny pro me a tenhle ne,ze cvicim jeste kratkou dobu na nej treba.
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist