Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Posilování pro mladé
Autor Zpráva
Zipper

Člen
# Zasláno: 2 Čvc 2010 19:06


Zdravím,
je mi 14 let, za necelé tři měsíce mi bude patnáct. Měřím něco mezi 170 a 175 centimetry. Může aktivní posilování nějak ohrozit můj růst? Popřípadně, měl bych ještě něco jíst na lepší růst? Myslím tím třeba rozpustný vápník, nebo něco takového?

Dále mi někteří lidé říkali, že bych neměl dělat mrtvý tah a dřepy. Je to tak? A jsou ještě nějaké cviky, které bych měl vynechat?

A poslední věc, na kterou bych se chtěl zeptat, je nutné, abych bral proteiny? Posilování mě baví, ale chci posilovat pro to, abych měl dobrou postavu na pláž apod., nemám v úmyslu chodit na různé soutěže.

Díky moc za odpovědi
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 09:14


Na soutezeni potrebujes steroidy. Proteiny te na soutez nedostanou, to je jen normalni doplnek stravy - v podstate jen koncentrovanejsi a rychleji stravitelna podoba suseneho mleka, kdyz to trochu zjednodusim.

Ano, tezke drepy a mrtve tahy se nehodi pro zacatecniky. Rust kostry ale nezastavuji. Akorat muzou zpusobit nezdrave zakriveni patere.

Idealni trenink rpo tebe,je tady
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218
Jsou tam vybrane bezpecne cviky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Zipper

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 12:07


Díky moc
Říkám, že soutěžit nechci.
A dá se skloubit odbourávání tuků a objemový trénink?

Řekl jsi mi, že protein je laicky řečeno sušené mléko, ale musím ho brát, nebo se dá vytvořit dobrá postava i bez toho?
Gorgy

Člen
# Zasláno: 3 Čvc 2010 12:34


Proteinovy napoj jsou vlasně jenom koncentrované bilkoviny.Popravdě většina lidí nemá problém pokryt přijem bilkovin z běžné stravy.

Budování dobré postavy není o proteinovych napojich ale o kvalitní stravě.Ale to maš u toho tetsuova treningu napsané (spolu s tím v jakem poměru živiny přijmat a co jíst)
Zipper

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2010 11:07


Já už jsem dřív cvičil, ale brzy jsem toho nechal = cvičil jsem asi tři měsíce, nemyslíš, že by pro mě bylo lepší pro trénování 4x týdně každý trénink zaměřit na jinou svalovou partii, než tento full body trénink?

A ještě k těm proteinům, je vhodný tento http://obchod.ronnie.cz/s-972-future-spectra-75.ht ml ? Koukal jsem na ty, které jsou již ověřené a jsou za přijatelnou cenu.

A jak ty, Tetsuo, všude píšeš, že nedoporučuješ Whey proteiny, kvůli nízké využitelnosti, co vlastně značí ten nápis Whey? Všiml jsem si, že většinou bývají levnější a to i s větším procentem bílkovin.

Díky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2010 12:20


Já už jsem dřív cvičil, ale brzy jsem toho nechal = cvičil jsem asi tři měsíce, nemyslíš, že by pro mě bylo lepší pro trénování 4x týdně každý trénink zaměřit na jinou svalovou partii, než tento full body trénink?
Opravdu si myslim, ze pro vetsinu zacatecniku jsou fullbody treninky nepostradatelne a nenahraditelne.
Trenery, kteri od pocatku predepisuji zacatecnikum splity, povazuju za spatne trenery.
Jestli se casem nekomu vyrazne zvysi treninkova kapacita (schopnost vic cvicit), je mozne uvazovat o nejakem specializovanejsim deleni treninku, nejlepe 4x tydne spodek-vrsek-spodek-vrsek. (Celkove je tech pristupu spousta).

___________
všude píšeš, že nedoporučuješ Whey proteiny, kvůli nízké využitelnosti, co vlastně značí ten nápis Whey? Všiml jsem si, že většinou bývají levnější a to i s větším procentem bílkovin.
Whey je anglicky syrovatka. Jinak by bylo dobre rict, ze syrovatka je vyborna surovina, pokud se pouziva do mixu. Samostatne je ale problematicka. Ma kriticky nedostatek argininu a histidinu a kriticky nadbytek tryptofanu, coz vede k silne nevyvazenosti aminokyselin a velkemu odpadu pri metabolizaci. Prakticky - pulku prijatym bilkovin pak vycuras do zachodu (napor na ledviny), pripadne se odrazi ve zvysene tvorbe akne, plynatosti ve strevech ci malatnosti (lehke intoxikaci mozku).

Problem tedy neni v syrovatce jako takove (a je jedno jestli koncentratu - WPC, izolatu - WPI, nebo hydrolyzatu - WPH). Problem je v nadbytku urcite suroviny a pomeru aminokyselin.

Proto nekupovat proteiny, ktere jsou delane jen ze syrovatky (100% Whey, All Whey apod.) - vdycky se divej na slozeni vyrobku.
Pokud tam neni pridany kaseinat, vajecne bilky, hydrolyzat kolagenu apod., bude vyuzitelnost kolem 45-60 %.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist