Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jste začátečníci? Pak cvičte 10 týdnů tento program. Nic lepšího nenajdete.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2010 14:31


Vitaminy a mineraly jsou jaksi samozrejma vec. Kloubni vyziva je vyhodna. A jediny skutecne nutny suplement je gainer.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Grohic

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2010 15:14


Pro tebe je to samozřejmost, ale já v tom plavu Můžeš mi prosímtě poradit, jaký vitamíny a minerály bych měl užívat? a jestli je např. tahle výživa vhodná? http://www.nutrishop.cz/flexit-gelacoll-p567
Spitfire

Člen
# Zasláno: 5 Lis 2010 17:25


Výpady v chůzi s jednoručkami v rukou – 4x

to znamená 4 krát 4 série (12,12,10,10 opakování) ?

nebo jen 12,12,10,10 ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Lis 2010 11:48


Chtel bych videt, kdo by udelal 16 serii vypadu.

Jasne, ze jen 4 serie na kazdou nohu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 12:40


Přídavný den mohu u tohoto tréningu vypustit? Nestíhal bych ho, mám pondělí posilovna + fotbal, v útery tréning fotbal, ve středu posilovna, v čtvrtek tréning fotbal, v pátek posilovnu a v sobotu většinou zápas a v neděli florbal nebo hory.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 12:54


Ano, pridavny den je tam navic pro ty, co maji cas a chut. (Plus jsou schopni se spravne regenerovat.)

Pondeli: posilovna + fotbal
V jake hodiny behem dne to mas?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 13:36


Fotbal mám od 12:30 do 14:00 a pak jdu většinou kolem 18:00 do posilovny
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 13:49


No, doporucuju den predem i v pondeli dbat obzvlast na vyzivu. Gainer se hodi po fotbale i posilovne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 13:57


Po fotbale chodím rovnou na oběd, je i tak gainer nezbytnost?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Lis 2010 14:12


Neni. Ale je dulezite hlidat si prijem zivin po cely den.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Cathafad

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 18:47


Mám dotaz hlavně na náčiní, které je k tomuto tréninku potřeba. Pochopil jsem to, tak že je třeba mít dvě jednoručky, lavičku, nějaké gumové popruhy a hrazdu? Toť vše? Chtěl bych celý trénink zkusit cvičit doma, ale nevím jaké váhy budu přibližně potřebovat a jestli je to veškeré náčiní...ještě jsem se do tozpisu podorbně nezačetl a ve většině názvů zatím plavu...tak jsem se chtěl jen předběžně zeptat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Lis 2010 18:53


Ano, staci jednorucky a lavicka a popruhy.
Hrazdu nebo i nejakou nahradu, kde se daji delat obracene pritahy.
Vsechny cviky jsou vysvetleny na obrazkach a videich.

Vaha jednorucek se neda predepsat, kazdy ma jinou silu. Myslim, ze rozumne minimum, co mit doma po ruce je 20 kilo na kazdou jednorucku. Sila jde ale vetsinou dost rychle nahoru.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
terrrry

Člen
# Zasláno: 24 Lis 2010 16:09


Chtěl bych se zeptat jaké pauzy mezi sériemi by měly být? Je lepší posilovat po,út,st,čt nebo po,út, čt?? A když hraji závodně fotbal, je potřeba posilovat každý trénink nohy??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Lis 2010 16:26 - Změnil/a: tetsuo


Kolem minuty maximalne. U cviku, kde se stridaji prava a leva noha klidne i min, kolem pul minuty pri prechodech mezi pravou a levou.

Idealni je cvicit
a) po-st-pa-so
b) ut-ct-so-ne

Pokud to nelze jinak, tak po-ut-ct, s tim, ze v pondeli a utery opravdu kvalitne jist.

Ty cviky na nohy ti zlepsi i vykon a koordinaci ve fotbale.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
terrrry

Člen
# Zasláno: 24 Lis 2010 16:32 - Změnil/a: terrrry


No já právě hraju v pátek závodně stolní tenis, takže jsem si říkal po-út hodně a čt méně. Já mám víkendy hodně nabitý, takže to asi nepůjde, možná kolem Vánoc. Všechny čtyři dny určitě cvičit nemám viď? To by byla velká blbost. Posilovat je lepší k večeru nebo spíš odpoledne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Lis 2010 18:18


Ten ctvrtej den je na nohy hodne nenarocnej. Zalezi na tobe.


Posilovat je lepší k večeru nebo spíš odpoledne?
Nevim, jaky mas rozvrh behem dne, jak jis, v kolik chodis spat...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 17:10


Čau, Nutrilon je vhodná výživa? Ségra ma malého a nestihla to dobrat, tak bych to klidně vzal za něj :p
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 17:21


Tech pripravku pro deti je hrozne moc. Musel bych videt slozeni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 18:05


http://www.nutrilon.cz/cs/alergie-a-pece-pri-alerg ii/alergie-v-rodine-ha-dieta/nutrilon-1-ha/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 18:38


Nevim, kolik toho sestra ma. Ale pouzit se to da. Tuku tam neni tolik, bilkoviny jsou hydrolyzovane=natraven=rychle stravitelne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 19:04


Ok takže to v klidu můžu dojíst?:D Kolik bys tak doporučil na jednu dávku? 50, 100g?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 19:10


Po treninku tak, aby byl pocet sacharidu na gramy stejny kolik vazis kilo. Takze treba pri 70 kilech 70 g sacharidu. Na dve porce po 35 g sacharidu. Mnozstvi prasku si prepocitej podle etikety.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Krystof

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 19:23


jo okej :p a kdy bych měl jíst protein a kdy gainer? pro to nějakou radu nemáš? ať tím zbytečně neplýtvám, není to nejlevnější :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Lis 2010 19:30


http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=4464


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Zero69

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 15:16


tetsuo
Zdravím
Nevim jak si mam vytvorit tydeni program na cviceni doma . Mám 2x jednorucky po 10kg a 2x 3kg.
Nevim jak mam kombynovat cviky a ktere mam mezi ne zaradit.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 15:45


VZdyt ten program mas na prvni strance tohodle tematu. Tak si to poradne procti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Zero69

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 17:14


tetsuo
Ano to jsem si četl ale to jsou cviky do posilovny.
v mim byte muzu cvicit(kliky,drepy, sedy lehy......) jsem omezen prostorem
Nevim jak to mam kompenzovat,
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2010 17:51


Ale prdlacky, to se da odcvicit vlastne vsechno doma. Uz to tady delalo mraky lidi. Tam je jen par veci, ktere by snad mohly byt problematicke.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Majkl_cz

Člen
# Zasláno: 15 Pro 2010 08:50


Tetsuo chtel bych se jeste vratit k tem klikam.Chci se zeptat jestly se da misto nich delat naky jiny cvik.Mam dost velkou vahu a jeste se tolikrat nezvednu.Diky
Majkl_cz

Člen
# Zasláno: 15 Pro 2010 08:51


Jo a Zero69 da se to delat doma.Ja sem si koupil cinky a fakt se to da.... staci ta lavka a cinky
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist