Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Jste začátečníci? Pak cvičte 10 týdnů tento program. Nic lepšího nenajdete.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Autor Zpráva
martinn

Člen
# Zasláno: 29 Zář 2011 12:15


Řídil jsem se podle tohoto posilovacího plánu a výsledky jsou opravdu překvapivé. Jsem vážně moc spokojený.


[url=http://www.temtex-tape.cz/]temex tape[/url] mi byla vždy užitečná a [url=http://www.temtex-tape.cz/]kinesio taping[/url] všem doporučuji.
osvet

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2011 21:30


Zdravím ,měl bych dotaz na Tetsua:
Tento trénink si mi doporučil ,cvičím jej druhým týdnem a musím uznat že je to změna a cítím na svém těle že je to opravdu výbroně sestavený trénink a myslím že né jen pro začátečníky.
Já osobne cvičím asi rok , převážně se to týká výrazu : ZBLOUDILÁ OVEČKA
Nejdříve jsem měl starosti jestli je toto pro mne vhodné a neztrácím tím čas ,samozřejmě mi jde o nabírání hmoty ale tedka jsem změnil názor, je to super i když některé cviky mi dělají problém či na ně nemám popmínky , dost malá posilovna , Výpad v chůzi ,veškeré tlaky atd na šikmé lavici ,chybí polohovací lavice. Zkouším jej nahrazovat jak to jde

Chtěl jsem se tedy hlavně zeptat , když budu tento trénink cvičit nadále a jde mi o nárust hmoty ,zda by šlo série provádět už od začátku s velkou váhou při menším opakování , série 4-3 podle cviku ale vyžší váha ,stejná neměnná při počtu opakování 6-8??

Děkuji za odpověd


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2011 22:42


Výpad v chůzi
- Stačí i z místa dopředu a zpět. Lze dělat i výpady dozadu. Chce to jen trochu balanc.

veškeré tlaky atd na šikmé lavici ,chybí polohovací lavice.
Šikmou lavici tak dávám jen pro změnu, není to nic zásadního. Lavici lze nahradit fitballem.
Jinak dobrý systém je i střídat ob trénink tlaky, kdy opakování začíná z horní pozice, nebo dolní pozice (tedy z natažených nebo pokrčených rukou). To je cítit opravdu hodně jinak.

Chtěl jsem se tedy hlavně zeptat , když budu tento trénink cvičit nadále a jde mi o nárust hmoty ,zda by šlo série provádět už od začátku s velkou váhou při menším opakování , série 4-3 podle cviku ale vyžší váha ,stejná neměnná při počtu opakování 6-8??
Trénink lze protáhnout třeba o měsíc a používat hlavně těžší váhy. Ale spíš je potom lepší přejít na cviky s velkou činkou. Ty jsou při použití těžších vah bezpečnější.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2011 10:44


jj dík moc , prosím tě eště jeden dotaz , asi to bude znít hloupě ale nevíš prosím nějaký odkaz nebo radu jak správně při jednotlivích cvicích dýchat ? kdy se přesně nadechovat a kdy a kde správě vydechovat ?
Díky moc za to že tu jsi a poradíš ,jsem samouk a chodím do posilky zcela sám , musím říct že čerpám jen a jen z internetu a tudíž hlavně v tomto foru , dík!!
osvet


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 10 Říj 2011 11:27


Dýchání je něco, co vůbec neřeším. Kdybych na to myslel, bude se mi cvičit hůř. Nadechnu se prostě v horní pozici před začátkem zdvihu, zadržím dech, provedu zdvih, vydechnu, nadechnu... Někdy na jeden nádech udělám i 2-3 zdvihy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2011 13:43


OK , to hodně vysvětluje asi jsem to moc řešil a při některých cvicích jsem se v tom vysloveně topil!


Petr
Vee

Člen
# Zasláno: 24 Říj 2011 22:23


Zdravím

Je mi 14 let a chci začit doma posilovat....mohli by jste mi napsat cvičební prgram ?... ale bez činek - chci dělat třeba kliky ,sklapovačky atd.


Vee
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 00:10


No tak dělej kliky a sklapovačky a neřeš to. Když víš, co chceš, tak to dělej.
Jestli chceš nabírat výrazněji svaly, tak cvič s činkami. Tečka.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Effect

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 20:26


Zdravím,
do teď jsem sem tam posiloval (přes rok jednou až dvakrát týdně) a asi jsem podcenil ramena. Zdají se mi neúměrně malá vůči zbytku ruky... Mám si plán nějak poupravit, abych tuto disproporci odstranil? Nebo ho mám jet tak jak tu je?

Díky za odpověď
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Říj 2011 23:23


První tři dny bych cvičil stejně, tak jak jsou v rozpisu. Čtvrtý den bych cvičil více cviků na ramena.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2011 13:21


Zdravím tetsuo,budu právě končit s tímto tréninkem, chtěl bych se tě zeptat co by si mi doporučil cvičit dál, nebo jestli mám cviičt něco svého?
díky moc za tvůj čas


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Lis 2011 22:00


Vyplatí se přecházet na tréninky s větším podílem cviků s velkou činkou. Dřepy, bench press, tlaky vestoje, mrtvý tah, přítahy v předklonu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 13:15


jj díky za radu , zde na foru není nějaký trénink na 3-4dny?? Nemohu nic najít co by splnovalo to co potřebuju


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 15:42


HST - hypertrophy specific training. Na českém internetu je víc překladů


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2011 13:47


Dík moc ,už se na tom pracuje , díval jsem se na víc článků a rad tak jsem si vybral trénink A B které budu střídat. Sám jsem zvědaví na tento program.
Ještě se pokusím dočíst víc o HST ale musím říct že to vypadá velice slibně,škoda jen že mne opět bude omezovat naše malá posilovna a menší možnost práce s různými vahami.
-------------------------------------------------- -----------------------------

" Zjistím svá maxima např. na bench pressu pro 15, 10 a 5 opakování: takže např. 15 x 70kg, 10 x 85kg a 5 x 100kg.

1. fáze maximum bench – pressu pro 15 opakování – 70kg:
Jelikož každý cvik bude v každé fázi opakován šestkrát (3 x 2 týdny). Váhu nastavím tak, abych se v posledním tréninku každé fáze dostal k maximu, neměli bychom se však dostat přes něj. Tzn. během každé fáze šest tréninků bench pressu 45kg, 50kg, 55kg, 60kg, 65kg a 70kg, tzn. v každém tréninku přidávám 5 kg až se na konci 1. fáze dostanu k maximu pro 15 opakování. Ze začátku se vám to bude možná zdát lehké, ale nenechte se mýlit.

2. fáze maximum bench – pressu pro 10 opakování – 85kg:
60kg, 65kg, 70,kg 75kg, 80kg a 85kg.

3. fáze maximum bench – pressu pro 5 opakování – 100kg:
75kg, 80kg, 85kg, 90kg, 95kg a 100kg.
-------------------------------------------------- --------------------------------
Díky moc


Petr
osvet

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2011 13:59


Myslíš že je vhodná tato metoda ,rozdíl v tom je že se vždy určité cviky cvičí jen 2týdny a na další 2týdny se přejde na druhou fázi, nevím zda by to fungovalo tak jak má? V předchozích článcích jsem se dočetl něčeho jiného,max 2varianty střídat 6týdnů a né každé 2týdny zcela jiné cviky.
tady je právě zminovaný příklad :

Týden 1. - 2. (tzv. První fáze cyklu)
Dřepy s výskokem - 2 série x 15 opakování
Bench press - 2 série x 15 opakování
Kliky na výbušnost -2 série x 15 opakování
Přítahy v překlonu - 2 série x 15 opakování
Stahování horní kladky - 2 série x 15 opakování
Přítahy činky k bradě - 2 série x 15 opakování
Stlačování horní kladky - 2 série x 20 opakování
Kladivové zdvihy jednoruč. - 2 série x 20 opakování
Sklapovačky se zátěží - 2 série x 20 opakování

Týden 3. - 4. (Druhá fáze cyklu)
Leg press - 2 x 15 opakování
Peck deck - 2 x 15 opakování
Bench press - 2 x 15 opakování
Veslování na stroji - 2 x 15 opakování
Přítahy jednoruček - 2 x 15 opakování
Upažování s jednoručkami - 2 x 15 opakování
Francouzský tlak - 2 x 15 opakování
Bicepsové zdvihy s činkou - 2 x 15 opakování
Sed-lehy se zátěží - 2 x 30 opakování

Týden 5. -6. (Třetí fáze cyklu)
Dřepy s činkou - 2 x 10 opakování
Bench press - 2 x 10 opakování
pullover - 2 x 10 opakování
Mrtvý tah - 2 x 10 opakování
Přítahy v předklonu - 2 x 10 opakování
Tlaky na ramena - 2 x 10 opakování
Kliky na bradlech - 2 x 10 opakování
zdvihy na scottově lavici - 2 x 10 opakování
Šikmé sed-lehy - 2 x 50 opakování


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2011 11:40


Těch rozpisů je hodně, tým okolo HST má celou vlastní stránku.

Napoprvné bych jel trénink, kde jsou 3 různé dny s mírně odlišnými cviky. Pokaždé ale co nejvíce vícekloubových cviků.

První 2 týdny všechny cviky po 2 sériích a 15 opakování, další dva týdny 2x10 a nakonec 2x5. U nejtěžších cviků jsou potřeba 1-2 velmi lehké rozcvičné série.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2011 19:11


Eště jeden dotaz , rozvička je vhodná třeba z předchozího tréninku:
pro začátečníky na 10týdnů
společně se zapojením strečingu?
Zvolím cviky které jsem ti posílal viz. nahoře
Eště jednou děkuju za tvůj čas ,moc si ceníme co tu pro nás děláš ,bez těchto stránek bych se tam plácal jako ryba na suchu


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2011 22:36


Rozcvičku nějakého typu dělat vždy.

Doporučuju spíš zaregistrovat se na www.body-test.cz, je to tam o dost přehlednější.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
osvet

Člen
# Zasláno: 15 Pro 2011 17:57


registrace provedena ale bohužel povídání o téma: hypertrophy specific training jsem nenašel , no nic na netu je toho dost něco vymyslím , ale musím řícz že se mi také dost zamlouvá :
http://www.body-test.cz/objemova-rutina-3x-tydne
to vypadá taky moc dobře


Petr
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Pro 2011 13:32


No, lze jet buď HST nebo Objemovou rutinu, tolik na tom v počátcích nesejde.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Dawe10

Člen
# Zasláno: 2 Led 2012 15:25


Ahoj, pomohl by mi někdo s výměnou některých cviků které nemůžu provádět u mě doma ? Dííky

Den 1
Stahování kladky na hrudník/shyby nadhmatem/obrácené přítahy nadhmatem/rack chins - kladku nemám a ty shyby nedam :D

Den 2
Kliky na jedné ruce na lavičce (nebo kliky s přenášením váhy na jednu ruku)

Obrácené přítahy zespodu k tyči podhmatem/rack chins (nohy na lavičce/balonu)

Den 3
Přítahy spodní kladky vsedě úzkým úchopem/obrácené přítahy úzkým nadhmatem/rach chins

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru (náklon 30°) - tady jestli bych nemohl dělat normálně tlaky na rovné lavici ?

Hyperextenze (postupně přidat kotouč držený na prsou)

Den 4
Tricepsové stahování kladky s lanovým držákem
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Led 2012 16:35


Obrácené přítahy jsou základ domácího cvičení. Buď si zařídíš podmínky, abys je mohl dělat, nebo ten trénink není pro tebe a nemáš šanci procvičit záda kvalitně.

Kliky s přenášením váhy na jednu stranu zvládne kdokoli.

Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru (náklon 30°) - tady jestli bych nemohl dělat normálně tlaky na rovné lavici ?
Není problém

Tricepsové stahování kladky s lanovým držákem
Libovolný cvik na triceps, není to podstatné

Hyperextenzi lze dělat i na zemi, jen je potřeba vydržet díle v zatnuté pozici.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Dawe10

Člen
# Zasláno: 2 Led 2012 21:00


A nedají se ty přítahy nahradit třeba nějakým cvikem s velkou činkou ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Led 2012 22:38


Dají, přítahy velké činky v předklonu. Ale právě tomu jsem se chtěl vyhnout, protože to není vhodný cvik pro začátečníky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adamnvl

Člen
# Zasláno: 18 Led 2012 20:25


tetsuo
Chtěl bych se zeptat, zda při tomto cvičení ,,zesílím´´ nohy ? Je mi 23 let a hraji basket , ale vyskočím tak 20 cm ,cchi začít cvičit k vuli zádum ,ramen atd. Myslíš že se my po absolvování tohoto cvičení ( všechny nástroje a pomucky ,které jsou potřeba máme v klubové posilce) zvýší výskok ? Dík za info
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Led 2012 23:43


Pokud ses nikdy předtím nevěnoval posilování, tak samozřejmě ti tento trénink, kde se každý den dělají dva cviky na nohy, přinese zesílení nohou.

Není to specializovaný trénink pro basketbalisty, ale neuškodí.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
adamnvl

Člen
# Zasláno: 19 Led 2012 14:51


tetsuo
Ano nikdy jsem neposilova, ale přes léto dělám cyklistiku ,takže nohy mám silné (ale je pravda že mám zkrácená lítka) ale jinka jsem hajzlovej pavouk.
Vím že to není přesně jak Air Alert, ale jak říkáš pomoct by to mohlo.
baron19

Člen
# Zasláno: 23 Led 2012 17:44 - Změnil/a: baron19


Zdravím, předem říkám - jsem začátečník, takže pokud vám něco z následující textu přijde hloupé nebo samozřejmé, případně píšu do špatného topicu, tak se omlouvam.

Přečetl jsem si tento rozpis tréninku a líbí se mi, takže jsem se rozhodl, že se do něj dám.

Mým cílem je, zformovat svalovou hmotu a zároveň, shodit zbytečnosti, jako například již narostlý pivní mozol. Měřím 176cm a váha 81kg. Ovšem víc tuku než svalů.

Proto bych chtěl poradit nějaký vhodný jídelníček, který by mi dopomohl dosáhnout kýženého výsledku...

edit: ještě by mě zajímala vhodnost a účinnost přípravků:
- Amix Coffitime - http://www.all4fit.cz/stimulanty/amix--coffitime-- 90cps-box
- Amix CLA 1000 & Green Tea - http://www.all4fit.cz/spalovace-tuku/amix--cla-100 0-green-tea-120cps

edit2: Dá se cvik Výstupy na lavičku s jednoručkami v rukou – 4x nahradit výpady?? Nechci šlapat v posilovně po polstrovných lavicích a klasická tam neni.
anthropoid

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2012 12:52


Ahoj, chtěl bych poděkovat tsetsuovi za tento trenikový plán. Baví mě a výsledky jsou také znát.
Před úplným začátkem jsem si změřil různé partie těla a až docvičím celých 10 týdnů napíšu jak to dopadlo ( zázraky nečekám, ale snad se do plusových hodnot dostanu)
Chtěl bych se zeptat, jestli je dobré protahovat svaly mezi seriemi? Když docvičím chvíli se vydýchám a pak se protahuji (partie které zrovna cvičím).
Ptám se, protože to v posilce nikdo nedělá. Ono celkově tam nikdo moc strečink a rozehřátí před cvičením nedělá. Mě to baví a bez rozehřátí bych třeba do dřepů nešel.

ps: mimo téma. Zdílím s tebou názor z čsfd na film Děti moje...
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist