Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Propadlí hrudní koš
Autor Zpráva
t3v

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2010 18:16 - Změnil/a: t3v


Zdravim
Jemi 24 let a rozhold jsem se začít cvičit.
Mám docela problém s hrudním košem, v oblasti solar plexus je celkem propadlí. Nejvíc je to vidět z profilu samozřejmě. Potřeboval bych vědět jestli to jde zpravit nějakými cviky např. benchpres.....
Jinak bych taky uvítal pár stručných rad do začátku, jake cviky, co jíst a jaké doplňky stravy.
předem díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Čvn 2010 18:57


Jestli je ti 24 let, tak uz je pozde. Kostra roste do nejakych 21-22 let, pak uz se nevyviji.
Muzes jiste zvetsovat objem hrudniku jako celku, muzes ho obalit nejakym masem, ale rozhodne si nespravis "propadlost kosti".

Pouzivaji se na to jinak cviky jako "prodychane drepy" (hluboky drep s cinkou na dech a nadechem) a pullover s velkou cinkou nebo jednoruckou.
To pomaha i na zvetseni objemu hrudniku, stejne jako kliky na bradlech nebo shyby na hrazde.

1) Kolik meris a vazis?

2) Cvicils nekdy v posilovne? Delas nejaky jiny sport?

3) Muzes cvicit v posilovne, nebo jen doma? Kolikrat tydne?

Jidelnicek mas tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Ziviny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky vyzivovych hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

Z doplnku jsou zasadni
- vitaminy
- mineraly
- gainer po treninku
- lecitin behem dne


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
walmezak

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2010 20:45


Mam stejný problém, ale je mi teprve 17let. Co by se stim dalo dělat?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2010 22:04


Odpoved uz mas vys. Co bys chtel vedet vic? (Kdyz o sobe notabene sam nic nereknes.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Colombo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 17:52


Dobrý den, mám ten samý problém měřím 178cm vážím cca 80kg a posiluji devátým měsícem, po, st, pa většinou dvakrát tejdně posiluju ve školní posilovně a pak cviky co můžu posilovat doma doposiluju doma + jeden den doma, snažím se abych posiloval do tý hodiny max dá se říct že zásady psané zde i jinde o posilování dodržuji, akorát mám problém s jídelníčkem nemám peníze na takový stravování a moc času na počítání živin apod. máma docela vaří zdravě tak v rámci možností mám ten jídelníček. Nepochopil jsem jestli ty cviky viz výše jsou jenom na "obalování hrudního koše masem" nebo na to zvětšování objemu hrudníku. Doufám, že jsem napsal všechny potřebné informace, aby jste mi mohl poradit. Docela mě to trápí a chci s tím něco udělat aby se mi to zlepšilo. Byl bych moc vděčný za nějakou radu. Předem děkuji za odpověď
PhiLiP

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 18:35


Záleží na tom, kolik ti je let. Jakmile ti je přes 20 tak s kostrou už nehneš. Ale jestli ti 20 (maximálně 22) ještě nebylo, pak ano, cviky uvedené výše mohou rozšířit hrudní koš.
Colombo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 19:23


Jo to se omlouvám jsem tam věk zapoměl v září 18.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 20:26 - Změnil/a: tetsuo


V tomhle veku ma cenu hrudni kos roztahovat.

Idealni je na to tenhle trenink: http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=158

Vyzaduje akorat, abys mel trochu zkusenosti se cvicenim, pripadne byl zvykly na ty cviky, co tam jsou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Colombo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 20:26


tak na všechny ty cviky mám kde posilovat. A ty shyby nadhmatem nebo podhmatem? Díky moc kdyby byly ještě nějaký cvik klidně napište
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Zář 2010 20:32


Hrudni kos se roztahuje vic u shybu nadhmatem


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Colombo

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2010 18:18


Díky moc pokusím se kdyžtak si na ty cviky seženu odbornej dozor.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist