Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Cvičební plán pro puberťáka
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
benson77

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 12:14


Tetsuo píše:
1) Je zbytecne cvicit kazdy den
2) Je zbytecne cvicit na noc

-------------------------------------------------- --------------------------------
prosimte proc se nema cvicit na noc a ne kazdej den? Cvicim kazdej vecer hodinu kolem 18:00 - 20:00....dik za odpoved
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2011 15:43


Protoze telo potřebuje asi 6 hodin, kdy se PO záteži nejvíc regeneruje. Do té doby musí prijmout a straávit co nejvíc živin. Takhle bys šel spát nejdřív ve dvě.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
danny15

Člen
# Zasláno: 29 Pro 2011 08:08


Ježiši tak si přečti celej ten článek.Tam je všechno,necvičim to moc dlouho a výsledek no BOMBA za tu dobu co to cvyčím bicak narostl o 5 cm!!! A je to asi 2 měsíce zpátky.A je mi taky 15 a pozor posiluju doma.
kubasek

Člen
# Zasláno: 29 Pro 2011 10:11


Narostlo ti ještě něco jinýho, než bicák?
tomas447

Člen
# Zasláno: 24 Čvc 2012 19:12


Funguje to tu ještě?Možná jsi to už někde napsal,ale jaký je nejlepší cvik na břicho,když ne sedy-lehy.Je mi 15let a mám 150kg,170cm.Díky!A chci se ještě zeptat,jestli cvičební plán popsaný tady dříve je přizpůsoben i mladému tělu abych si nepoškodil páteř.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvc 2012 10:25


Mírně upravený program tady:
http://www.body-test.cz/trenink-pro-zacatecniky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Mr_Daniel

Člen
# Zasláno: 1 Lis 2012 20:01


Zdravím, měl bych dotaz ohledně tréninků, již jsem cvičil asi tak 6-8 měsíců a teď po cca 3 měsících bych chtěl začít znovu, ale již se tomu více věnovat. Nejde mi o nějaký extrémní svalový nárůst, samozřejmě sním ale počítám. Je mi 16, měřím 173cm a vážím cca 65kg. Chtěl bych cvičit 2x týdně, takže by to vycházelo asi na pondělí a čtvrtek, posilovat bych chodil do posilovny a trochu bych tomu i uzpůsobil jídelníček.
1. den bych posiloval hrudník, ramena a záda, 2. den nohy biceps a triceps. Jaké cviky byste mi doporučil zahrnout do tréninkového plánu a s jakými počty opakování? Předpokládám, že cviky jako jsou dřepy, mrtvý tah, bench press, tlaky nad hlavou, kliky na bradlech popř. i tlaky na šikmé lavici bych do tréninku zahrnul.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Lis 2012 11:27


2x týdně dělej pokaždé fullbody


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
zenoz

Člen
# Zasláno: 2 Říj 2017 22:40


zdravím, chtěl bych začít cvičit, je mi 13 let , 151 cm a 39 kg jo vím je to na můj věk celkem dost málo ale nic s tím nenadělám. Jednou týdně mám dvouhodinový tělocvik a jednou týdně kroužek dobrovolných mladých hasičů (oddělení dorost) to ale není nějak extra fyzicky náročné. Mám každodenní pohyb, doma děláme v zemědělství a to není zrovna nic oddychového. Prosil bych o poskytnutí nějakých rad, cviků, úprava jídelníčku atd.

děkuji za případné odpovědi
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist