Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Začátečníci / Co mi poradíte prosím
Autor Zpráva
FenixXx

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2010 22:29


Dobrý den, Je mi 16 let bude 17. Mám 71-72 Kg měřím kolem 180.
Chodím do posilovny 2x týdně a každý den cvičím ještě trošku doma a chodím běhat. Naké svaly mám ale není jich moc. Ale jsem rád za něco.

Proto se ptám zda byste mi mohly něco doporučit jako protein nebo tak.
Aby to bylo optimálné mému věku.

Také bych vás chtěl poprosit jesli to má ňáké vedlejší účinky a jak to funguje.

Je také možné že pokud se přestane brát se něco změní ( Jesli se něco začně ztrácet nebo něco jiného ) ? Děkuji za odpovědi.

Jen se ptám zda bych si měl něco pořídit a nebo cvičit dále bez toho. Jelikož se nemohu rozhodnout pro to bych poprosil o váš názor. Co byste doporučily apod..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2010 22:40


2x tydne posilovat je malo. Chce to 3-4 poradne treninky. Dobre lze ale cvicit i s vlastni vahou doma.

Na nabirani svalu musis hlavne zvysit prijem kalorii a mit CELKOVE DOBROU VYZIVU. Nejaky jeden protein ti nepomuze.

Jidelnicek mas tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Ziviny:
Bílkoviny – 1, 5 g na kilo váhy v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku).
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf) a jejich správné dávkování je trochu šamanismus.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný.

Tabulky vyzivovych hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin

Pro tebe to znamena kolem 110-140 g bilkovin denne, 280-350 g sacharidu a kolem 60-70 g tuku.
Je JEDNO, jestli to bude z normalniho jidla, nebo gaineru nebo proteinu. Vetsina lidi potrebuje hlavne gainer.
Svaly se zacnou ztracet, kdyz jis malo zivin. Kdyz ti dojde tekuta vyziva a nahradis to jidlem, nic se nestane.

Tekuta vyziva nema ZADNA VEKOVA OMEZENI (ok, kojenci by to nemeli), jsou to vyrobky delane podobne jako detske mlecne vyzivy nebo slazena mleka.
Teenageri NAOPAK POTREBUJI CO NEJVIC ZIVIN, cili pro ne je tekuta vyziva zasadni. (Dokonce vic nez pro dospele.)
Vedlejsi ucinky nejsou ZADNE. Musis jen hodne pit, aby se ziviny mohly dobre filtrovat. 3 litry ciste vody denne je minimalni zaklad.

Ke gaineru pak staci jen nejake vitaminy, mineraly (hlavne zinek a selen) a lecitin.


____________

Seznam dobrych gaineru

Anabolic Classic Gainer - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Anabolic -Classic-Gainer&id=275

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7

Mass Gain MCT – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=26

AveMax GF Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=17

Muscle Builder GF – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=280

HP Vital Extra Gainer – http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=20

Bulk GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Bulk-GF& id=34

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Goliath (Syntrax) – http://obchod.ronnie.cz/s-1733-goliath.html

Pharma Gain – http://obchod.ronnie.cz/s-2238-pharma-gain.html

Heavy Weight Gainer 900 – http://obchod.ronnie.cz/s-126-heavyweight-gainer-9 00.html

Compres B.I.G. (Nutrend) - http://www.doplnky-vyzivy.cz/nutrend-compress-b-i- g-6000g-banan/d-71190/

ISO MRP (Nutrabolics) – http://www.nutrishop.cz/iso-mrp-227kg--p974

Real Mass (Gaspari Nutrition) – http://www.protein.sk/real-mass-gaspari-nutrition- p-974.html

Pharma Gain – http://obchod.ronnie.cz/s-2329-pharma-gain-bcaa-s. html

MVP Nutrition Power Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/mvp-nutrition-power-m ass-2270g-banan/d-70221/

Ultimate nutrition Gainer Muscle Juice - http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

MuscleTech Mass Tech - http://www.doplnky-vyzivy.cz/muscletech-mass-tech- 2270g-cokolada/d-70068/

BSN True Mass - http://www.doplnky-vyzivy.cz/bsn-true-mass-2610g-c okolada/d-70235/

Isoganer – http://obchod.ronnie.cz/s-1523-isogainer.html

QuickMass Gain - http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html

Mass Bomb 3500 (SFH) - http://www.protein.sk/mass-bomb-3500-p-152.html


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
FenixXx

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2010 18:50


Tetsu moc děkuji za radu. Ještě se musím rozhodnout jesli do toho půjdu.

Ještě bych se prosím chtěl zeptat zda to běhání každý den k večeru kolem 18:00 hodiny délka asi 2,5km. Má vliv na spalování také svalů. Jesli bych s běháním přestat nebo neběhat každý den. Abych neztrácely svaly. Děkuji za odpověď.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Bře 2010 18:55


Nezalezi ani na tom, kolik behas kilometru, ale jak rychle a jakou mas tepovou frekvenci.

Nicmene - predem je jasne, ze behat KAZDY den - neni dobre pro nabirani svalu. Je proste potreba to snizit, na nejake rozumne 2-3 dny v tydnu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist